sillä kesää on vielä jäljellä!
Mulla olis kaljaa ja lonkeroa. Saaremaa Tuulikkia löytyy, ja Saku Long Drinkkiä.Tekis mieli viinaa.
Mulla olis litran leka Stanuvodkaa.Mulla olis kaljaa ja lonkeroa. Saaremaa Tuulikkia löytyy, ja Saku Long Drinkkiä.
Hieno homma, että ulkomaiset litkut kelpaa. Niiden voimalla isänmaan asiaa on jykevä ajaa.Mulla olis kaljaa ja lonkeroa. Saaremaa Tuulikkia löytyy, ja Saku Long Drinkkiä.
Suviteemoo jatkaen savolaenen kuuma kesäYleisön pyynnöstä, välisoitto.
Mielenkiintoinen mielentila.Synkistelen, kun haluttaa!
Jampan kanssa vedettiin kerran yks kesäyö piisejä vuoron perään. Jamppa omia piisejään (kaunista kamaa, ei mitään pappahuumoria) ja mä amerikan lauluntekijöiden. Hienoa oli se. Muikkuja ja konjakkia eväinä. Roheeta.Yleisön pyynnöstä, välisoitto.
*nyyhkyti väpätyshuuli*Ehdotan Lumpparille synkistelyn sijasta eteeristä kaihoa.
Jampallahan taisi jonkin aikaa sitten mennä...hieman huonommin.Jampan kanssa vedettiin kerran yks kesäyö piisejä vuoron perään. Jamppa omia piisejään (kaunista kamaa, ei mitään pappahuumoria) ja mä amerikan lauluntekijöiden. Hienoa oli se. Muikkuja ja konjakkia eväinä. Roheeta.
Eikä tämä saatanan itkuvirsi meinaa loppua ikuna? Oli tämä oikein hyvä ekat kaks minuuttia.Ehdotan Lumpparille synkistelyn sijasta eteeristä kaihoa.