Suosittelen erittäin lämpimästi. Mahtava kokemus! :thumbup:...kuten interrail...
Peesailen.Se, että olen vielä hengissä.
Mutta toivon, että se suurin saavutus tulee vasta tulevaisuudessa.
UskonSuosittelen erittäin lämpimästi. Mahtava kokemus! :thumbup:
Miksei samointein Vainikkalasta Vladivostokiin?Uskonreilaaminen on ollu haave jo yläasteajoilta, en oo päässy lähtemään lähinnä rahapulan takia. Ois myös upeeta ottaa juna Moskovasta Ulan Batorin kautta Pekingiin.
Mitä sitä turhaan niin idästä lähteä, aloitetaan mieluummin Lissabonista.Miksei samointein Vainikkalasta Vladivostokiin?![]()
Trans-Siperia haaveissa itelläkin- ja vähän jo työn alla.Uskonreilaaminen on ollu haave jo yläasteajoilta, en oo päässy lähtemään lähinnä rahapulan takia. Ois myös upeeta ottaa juna Moskovasta Ulan Batorin kautta Pekingiin.
Reilaamaan löytäisin kyllä kavereita, mutta kukaan mun kavereista ei halua tulla mukaan matkalle Siperian halki... eiköhän pistetä F1-forum Trans Siberia -miitti pystyyn? Peukkua otsaan kaks viikkoa ja Stolichnayaa napaan.Trans-Siperia haaveissa itelläkin- ja vähän jo työn alla.
Ilmottaudun mukaan! :ahem:Reilaamaan löytäisin kyllä kavereita, mutta kukaan mun kavereista ei halua tulla mukaan matkalle Siperian halki... eiköhän pistetä F1-forum Trans Siberia -miitti pystyyn? Peukkua otsaan kaks viikkoa ja Stolichnayaa napaan.
F1 forumin paita salkoon Venäjän ja Pohjois-Korean rajalle.Reilaamaan löytäisin kyllä kavereita, mutta kukaan mun kavereista ei halua tulla mukaan matkalle Siperian halki... eiköhän pistetä F1-forum Trans Siberia -miitti pystyyn? Peukkua otsaan kaks viikkoa ja Stolichnayaa napaan.
Mulla on jo semmonen, voin lainata sitä sulle :wink:F1 forumin paita salkoon Venäjän ja Pohjois-Korean rajalle.
I´m in! Täytyy vaan jostain ostaa Karpo-mallinen karvareuhka niin ei otsanahkaakaan palele ja sulautuu paremmin joukkoon...
TakkMulla on jo semmonen, voin lainata sitä sulle :wink:
Oletko joutunut pinnistelemään saamista vastaan?Se että ei ole vielä lapsia! :wink: