Irwin
Well-known member
Niin, miten sen pinnistelyn otat?Oletko joutunut pinnistelemään saamista vastaan?
Niin, miten sen pinnistelyn otat?Oletko joutunut pinnistelemään saamista vastaan?
Tietääkseni jos ejakuloi pelkkää kuumaa ilmaa ja pullanmuruja, siitä ei sikiä jälkikasvuaNiin, miten sen pinnistelyn otat?![]()
Se että ei ole vielä lapsia! :wink:
Sehän on Irwinillä ihan omissa käsissä tuo saaminen.Oletko joutunut pinnistelemään saamista vastaan?
Ai eikö se pullamössönuoriso olekaan tuolleen alkuaan saanut..?Tietääkseni jos ejakuloi pelkkää kuumaa ilmaa ja pullanmuruja, siitä ei sikiä jälkikasvua![]()
Kyllä myös ejakuloinnin kohteella on merkitystä. Sukupuoli, reikä ja hedelmällisyysikä vaikuttavat oleellisesti.Tietääkseni jos ejakuloi pelkkää kuumaa ilmaa ja pullanmuruja, siitä ei sikiä jälkikasvua![]()
Bono tekee kuitenkin isomman pökäleen.Monenko couricin pökäle oli? Laskitko?
Tuon muistaminenhan alkaa vaatimaan jo yliopistotasoista koulutusta. Tai sitten hirveän säkän!Kyllä myös ejakuloinnin kohteella on merkitystä. Sukupuoli, reikä ja hedelmällisyysikä vaikuttavat oleellisesti.
Riittääkö kun olen käynyt kauppiksen ja osaan asentaa pesukoneen?Tuon muistaminenhan alkaa vaatimaan jo yliopistotasoista koulutusta. Tai sitten hirveän säkän!
Sitten olet kelvoillinen vain ottamaan vastaan.Riittääkö kun olen käynyt kauppiksen ja osaan asentaa pesukoneen?
Tuohon osaat sinä itse vastata parhaitenRiittääkö kun olen käynyt kauppiksen ja osaan asentaa pesukoneen?
Ei Kouvola kuulemma osaa asentaa pesukonetta. Laittaa aina töpselin väärin perin pistorasiaan.Tuohon osaat sinä itse vastata parhaiten![]()
Mutta kuka on keksinyt Kuuken?!TÄ? Onks Mehe keksiny intternetin? SEHÄN... on sitten... MEHE ON SE LINUS TURVALS!!!!!!! Lähes siis PINGU itsekin!
Muuan Arvi.Mutta kuka on keksinyt Kuuken?!