Elämäsi suurin saavutus

Captain Howdy

Well-known member
Ei aavistustakaan, mutta tätä pitäisin itse ihan kelpo suorituksena huomioonottaen ikäni tekohetkellä. Lapset ei mun mielestä ole 'saavutuksia', pikemminkin niiden kasvatus, mutta ei ne tähän nyt kuulu.

Viime keväänä tein yhden logon ja tunnuksen eräälle yhteisölle, joka oli johtokuntansa puolesta erittäin kiitollinen ja tyytyväinen työn jälkeen. Silloin olin ylpeä itsestäni.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tietääkseni jos ejakuloi pelkkää kuumaa ilmaa ja pullanmuruja, siitä ei sikiä jälkikasvua ;)
Kyllä myös ejakuloinnin kohteella on merkitystä. Sukupuoli, reikä ja hedelmällisyysikä vaikuttavat oleellisesti.

Örfil

Guest
Kyllä myös ejakuloinnin kohteella on merkitystä. Sukupuoli, reikä ja hedelmällisyysikä vaikuttavat oleellisesti.
Tuon muistaminenhan alkaa vaatimaan jo yliopistotasoista koulutusta. Tai sitten hirveän säkän!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Eiköhän se toistaiseksi ole tuo ironman kisan läpisuorittaminen kaikkine fiiliksineen.

Örfil

Guest
Ai niin, joskus nuorna miehenä suurin saavutus oli ehdottomasti se että olin nostanut 120 kg penkkkipunerruksessa :thumbup:

Örfil

Guest
Mitäh! Sä oot keksinyt inttterrailin?

Hail Mehe! :ahem: :ahem:

Captain Howdy

Well-known member
TÄ? Onks Mehe keksiny intternetin? SEHÄN... on sitten... MEHE ON SE LINUS TURVALS!!!!!!! Lähes siis PINGU itsekin!

Timo Toikki

Hepittäjä
Vaikea vallinta. Se on joko ensimmäisen pankkitilin avaaminen tai neekerin paneminen. Tätä on pakko pantata hetki.