Tolerantti
Well-known member
Pitää vielä suorittaa ku..., siis siis mallikurssi.Riittääkö kun olen käynyt kauppiksen ja osaan asentaa pesukoneen?
Pitää vielä suorittaa ku..., siis siis mallikurssi.Riittääkö kun olen käynyt kauppiksen ja osaan asentaa pesukoneen?
Luulisi, että Maailmanmestaruus on tuota suurempi saavutus?Kävin kerran Turussa selvin päin.
Kiehtova ehdotus ja olishan tuo mahtavaa, jos toteutuisi! Voisinpa melkein itsekin ilmoittautua mukaan, jos ei olis tiettyjä läsnäolovelvoitteita. Ehkä sitten joskus muutaman vuoden päästä.Reilaamaan löytäisin kyllä kavereita, mutta kukaan mun kavereista ei halua tulla mukaan matkalle Siperian halki... eiköhän pistetä F1-forum Trans Siberia -miitti pystyyn? Peukkua otsaan kaks viikkoa ja Stolichnayaa napaan.
Mä tulin kyllä kylään ja käytiin Suzukartissa ajamassa ja Pakkahuoneella juomassa. Mulla oli euroseteleitä mutta ne on nyt hävinneet.Eilen tuli aika kohokohta. Omistan hieromalaitoksen ja asiakkaaksi tuli pahasti alkoholilta tuoksahtava heppu. Kaveri tilasi ns. "täyshieronnan" ja koska palkkalistoillamme on eräs homo-Pertiksikin haukuttu kaveri, joka haluaa meille täysin ilmaiseksi hieroskella miesasiakkaita, niin eikun kaveri hommiin. No, homma ei ollut vielä tässä. Pertti teki sen mitä parhaiten osasi, ja silti asiakas nukahti ja käytimme tilaisuuden hyväksi ja tyhjensimme kaverin lompakon ja laitoimme tilalle nipun Afrikan Tähti -setelitä.
Se jäi ihmetyttämään että miksi kaveri siitä herättyään ja "hoidon" maksettuaan naureskeli maksun yhteydessäKun viimeistään Teboililla lasinpesunestettä maksaessaan huomaa että valuutta ei olekaan ihan validia näillä leveysasteilla :thumbup:
Tämä on se elämäsi suurin saavutus?Eilen tuli aika kohokohta. Omistan hieromalaitoksen ja asiakkaaksi tuli pahasti alkoholilta tuoksahtava heppu. Kaveri tilasi ns. "täyshieronnan" ja koska palkkalistoillamme on eräs homo-Pertiksikin haukuttu kaveri, joka haluaa meille täysin ilmaiseksi hieroskella miesasiakkaita, niin eikun kaveri hommiin. No, homma ei ollut vielä tässä. Pertti teki sen mitä parhaiten osasi, ja silti asiakas nukahti ja käytimme tilaisuuden hyväksi ja tyhjensimme kaverin lompakon ja laitoimme tilalle nipun Afrikan Tähti -setelitä.
Se jäi ihmetyttämään että miksi kaveri siitä herättyään ja "hoidon" maksettuaan naureskeli maksun yhteydessäKun viimeistään Teboililla lasinpesunestettä maksaessaan huomaa että valuutta ei olekaan ihan validia näillä leveysasteilla :thumbup:
Juu, sun rahoihin ei koskettu kyllä :ahem: Taisi sun rahat mennä ns. päähän ja savuna ilmaanMä tulin kyllä kylään ja käytiin Suzukartissa ajamassa ja Pakkahuoneella juomassa. Mulla oli euroseteleitä mutta ne on nyt hävinneet.
Ja aakkosasemalla kävin maksaen batteryjuomat electronilla.
Juu taas uusi kampa (lippis).Juu, sun rahoihin ei koskettu kyllä :ahem: Taisi sun rahat mennä ns. päähän ja savuna ilmaan![]()
Mun miälestä sun suurin saavutus on että oot yrityksen ja erehdyksen kautta saanut tehtyä ittestäs 100% pure heteron!Mulla taasen uusi hieno rintakarvakampa :thumbup:
Pureeko Jussi heteroita? Vissiin sitten nai homoja, vai?:doubtful:Mun miälestä sun suurin saavutus on että oot yrityksen ja erehdyksen kautta saanut tehtyä ittestäs 100% pure heteron!
Sulla on venttiskabassa jotain naisvärinää ja pilluhommia.Pureeko Jussi heteroita? Vissiin sitten nai homoja, vai?:doubtful: