Elämäsi suurin saavutus

Tolerantti

Well-known member
Itse otsikon kysymykseen: kun oppi ajamaan polkupyörällä ilman apupyöriä! Mikään ei ole tuntunut miltään sen jälkeen, ei intterreilit, intterinetit, koulusta pääsyt, neek... mustnahaalisen näkemiset..

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Nyt on kyllä paha sanoa, kai se varmaan, että peruskoulu on käyty kunnialla läpi.
Kai se on tähänmennes suurin saavutus.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Suurin saavutus olisi se, että pystyisin vihdoinkin katsomaan ton oldezin linkittämän levitaatiovideon.

Olen yrittänyt päivittäin useita tunteja ja jatkan yrittämistä kunnes onnistun klikkaamaan sen auki.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Reilaamaan löytäisin kyllä kavereita, mutta kukaan mun kavereista ei halua tulla mukaan matkalle Siperian halki... eiköhän pistetä F1-forum Trans Siberia -miitti pystyyn? Peukkua otsaan kaks viikkoa ja Stolichnayaa napaan.
Kiehtova ehdotus ja olishan tuo mahtavaa, jos toteutuisi! Voisinpa melkein itsekin ilmoittautua mukaan, jos ei olis tiettyjä läsnäolovelvoitteita. Ehkä sitten joskus muutaman vuoden päästä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mahtavinta tähän asti tapahtui eilen: Tilasin sokealta hierojalta täyshieronnan, 90 minuuttia. No sehän oli jo itsessään hienoa mutta kun maksun aika koitti, löin invalidisedälle kouraan nipullisen AFRIKAN TÄHTI-SETELEITÄ ja laukkasin munaravia paikalta myhäillen.

Ai kun tuli hyvä olo. Ja on vieläkin.

Örfil

Guest
Eilen tuli aika kohokohta. Omistan hieromalaitoksen ja asiakkaaksi tuli pahasti alkoholilta tuoksahtava heppu. Kaveri tilasi ns. "täyshieronnan" ja koska palkkalistoillamme on eräs homo-Pertiksikin haukuttu kaveri, joka haluaa meille täysin ilmaiseksi hieroskella miesasiakkaita, niin eikun kaveri hommiin. No, homma ei ollut vielä tässä. Pertti teki sen mitä parhaiten osasi, ja silti asiakas nukahti ja käytimme tilaisuuden hyväksi ja tyhjensimme kaverin lompakon ja laitoimme tilalle nipun Afrikan Tähti -setelitä.

Se jäi ihmetyttämään että miksi kaveri siitä herättyään ja "hoidon" maksettuaan naureskeli maksun yhteydessä :confused: Kun viimeistään Teboililla lasinpesunestettä maksaessaan huomaa että valuutta ei olekaan ihan validia näillä leveysasteilla :thumbup:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Eilen tuli aika kohokohta. Omistan hieromalaitoksen ja asiakkaaksi tuli pahasti alkoholilta tuoksahtava heppu. Kaveri tilasi ns. "täyshieronnan" ja koska palkkalistoillamme on eräs homo-Pertiksikin haukuttu kaveri, joka haluaa meille täysin ilmaiseksi hieroskella miesasiakkaita, niin eikun kaveri hommiin. No, homma ei ollut vielä tässä. Pertti teki sen mitä parhaiten osasi, ja silti asiakas nukahti ja käytimme tilaisuuden hyväksi ja tyhjensimme kaverin lompakon ja laitoimme tilalle nipun Afrikan Tähti -setelitä.

Se jäi ihmetyttämään että miksi kaveri siitä herättyään ja "hoidon" maksettuaan naureskeli maksun yhteydessä :confused: Kun viimeistään Teboililla lasinpesunestettä maksaessaan huomaa että valuutta ei olekaan ihan validia näillä leveysasteilla :thumbup:
Mä tulin kyllä kylään ja käytiin Suzukartissa ajamassa ja Pakkahuoneella juomassa. Mulla oli euroseteleitä mutta ne on nyt hävinneet.
Ja aakkosasemalla kävin maksaen batteryjuomat electronilla.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit

Tämä on se elämäsi suurin saavutus?

Örfil

Guest
Mä tulin kyllä kylään ja käytiin Suzukartissa ajamassa ja Pakkahuoneella juomassa. Mulla oli euroseteleitä mutta ne on nyt hävinneet.
Ja aakkosasemalla kävin maksaen batteryjuomat electronilla.
Juu, sun rahoihin ei koskettu kyllä :ahem: Taisi sun rahat mennä ns. päähän ja savuna ilmaan ;)

Örfil

Guest
Eikös se mainos ollut että "Pure Jenkki", ei "Pure Hetero"? :confused: