Energiajuoma-toikki kera pollin

Kuinka usein käytät energiajuomia?

• Melkein joka päivä

Äänet: 11 9,9%
  • Ainakin kerran viikossa

Äänet: 15 13,5%
  • Ainakin kerran kuukaudessa

Äänet: 18 16,2%
  • Harvemmin

Äänet: 24 21,6%
  • En käytä

Äänet: 42 37,8%
  • Doomii

Äänet: 1 0,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    111

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Harvemmin, useimmiten ennen aamulla olevaa tenttia. Sydan muljahtelee tosin niin paljon sen jalkeen, etta se on viimeinen oljenkorsi. Maun vuoksi voisin esim. Tehoa (ja Euroshopperin energiajuomaa, tunnustan...) juodakin, mut tosiaan sydan muljahtelee liikaa ja hampaat liukenee. :nope:

Latyrx

Vaihtopenkin Eberi
Sijainti
Mika Salon taikalasit
Battery ja Red Bull :alppu: Alle euron litkut ovat jotain aivan hirveää ei muut niitä juo kuin ostareilla hengaavat teinit.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Battery ja Red Bull :alppu: Alle euron litkut ovat jotain aivan hirveää ei muut niitä juo kuin ostareilla hengaavat teinit.
Samaa mieltä, itse esim en ole koskaan ostanut euroshopper, MegaForcea vaikka hinnallisesti halpoja ovatkin, yleensä Rockstaria, Monster Energyä ja Mad Crockia.

Viimeksi muokattu:

Latyrx

Vaihtopenkin Eberi
Sijainti
Mika Salon taikalasit
Samaa mieltä, itse esim en ole koskaan ostanut euroshopper, MegaForcea vaikka hinnallisesti halpoja ovatkin, yleensä Monster Energyä ja Mad Crockia.
Asia puhetta. Kerran on kaikkia halpislitkuja maistettu ja toista kertaa en maista. Energiajuomissa on eroja kuten viineissä. :D

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
:D:D:D

Täällä on kevyttä DNA juttua havaittavissa.

Kyl kyl. kympin energiajuomassa on monta kilowattia enemmän energiaa, kuin Euroshopperssissa :thumbup::thumbup::thumbup:

VITTU HERÄTKÄÄ NYT JO SAATANA :jaska::jaska:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?

Kyl kyl. kympin energiajuomassa on monta kilowattia enemmän energiaa, kuin Euroshopperssissa :thumbup::thumbup::thumbup:

En mä oo kyl mitään sanonu niiden laaduista vaan hinnoista.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Paskapuhetta... Osa viellä on samaa litkuakin mitä kalliimmat ja samassa tehtaassa tuotettua. Sama se on melkeen mitä sokerilitkua suuhun kaataa , melkein kaikki suomessa myytävät on tullu läpi käytyä ja sokeria ne on eri paketissa... paria poikkeusta lukuunottamatta.

ED
ja
Rodeo

Aivan helvetin kauheaa kuraa ( käy mahan päälle ja maistuu .... noh... )

Inkivääribattery <3 ei vain enää saa mistään ainakaan en ole nähnyt :S

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit

Olette asian ytimessä. Pidetään tämä. :thumbup:

chuck

Active member
Olen joskus maistanut energiajuomia, mutta tuskin aion tulevaisuudessa edes koskea niihin. Ovat sen verran hirveitä lisäainelitkuja. Juon mielummin vaikka kymmenen kahvikupillista päivässä. :yuck: