Röissä pitää valita tekeekö jotain hyödyllistä vai ei. Sitten pähkäilyn päätteeksi päätyy tänne.Mitä katsoo forumin keski-ikäisten postausajankohtia, niin postausmäärät romahtaisivat, jolleivat saisi töissä räntätä tänne.
Röissä pitää valita tekeekö jotain hyödyllistä vai ei. Sitten pähkäilyn päätteeksi päätyy tänne.Mitä katsoo forumin keski-ikäisten postausajankohtia, niin postausmäärät romahtaisivat, jolleivat saisi töissä räntätä tänne.
Olen erimieltä :frank:Tekijään Luulin jottei täällä muut jaksa käyttää elämäänsä epähyödyllisesti tehdäkseen turhanpäiväisiä tilastoja.
ÖöööhJoku varmaan hallitsee forum-tilastojen kaivelun ja käsittelyn. Olisko mahdollista etsiä top-10 postausputket? Eli hahmot jotka ovat postanneet pisimpään ilman välipäiviä, tai siis pikemminkin hahmojen putket, saa olla useampia samalta hahmolta jos sellaisia on, aloitus ja lopetuspäivämäärät?
Tuli vaan mieleen.
Se vaatisi aika hemmetinmoista säätämistä..ja postaajilta näkyy vain 500 edellistä postausta..Tavan floodaajilla moinen nyt menee 10 päivässäJoku varmaan hallitsee forum-tilastojen kaivelun ja käsittelyn. Olisko mahdollista etsiä top-10 postausputket? Eli hahmot jotka ovat postanneet pisimpään ilman välipäiviä, tai siis pikemminkin hahmojen putket, saa olla useampia samalta hahmolta jos sellaisia on, aloitus ja lopetuspäivämäärät?
Tuli vaan mieleen.
Olko se siellä lätkä puolellaSe vaatisi aika hemmetinmoista säätämistä..ja postaajilta näkyy vain 500 edellistä postausta..Tavan floodaajilla moinen nyt menee 10 päivässä
Ihan tuonne olutarvosteluihin.:alppu:Olko se siellä lätkä puolella
No just :alppu:Ihan tuonne olutarvosteluihin.:alppu:
Jonkunlainen lista joskus täällä minun aikana on ollut, mutta ei ihan tuollainen kun tarkoitat.Joku varmaan hallitsee forum-tilastojen kaivelun ja käsittelyn. Olisko mahdollista etsiä top-10 postausputket? Eli hahmot jotka ovat postanneet pisimpään ilman välipäiviä, tai siis pikemminkin hahmojen putket, saa olla useampia samalta hahmolta jos sellaisia on, aloitus ja lopetuspäivämäärät?
Milläs keinoin se saataisiin pysymään siinä?Muutama päivä vielä ja Ruunarin postaustahti on pudonnut maagiseen 10,7 postiin päivässä.
:idea:Milläs keinoin se saataisiin pysymään siinä?
Tuo lienee se todennäköisemmin onnistuva vaihtoehto.:idea:
Pysäytetään aika!
Ei.Itse olen lähestymässä tahtia 1 postaus per päivä. Mietin, olisiko sitten aika vähentää postaustahtia ettei nouse sen yläpuolelle.