Eniten väärinkuullut laulunsanat?

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Joo, mä luulen, että F1-forum näyttelee ihan liian suurta osaa Veli Hopean elämästä - ellei jopa ole koko elämä.





:wink:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mutku sanoi:
Joo, mä luulen, että F1-forum näyttelee ihan liian suurta osaa Veli Hopean elämästä - ellei jopa ole koko elämä.
Kyllä. Viimeistään silloin oli pakko myöntää että olet oikeassa, kun tyyppi ei selvinnyt edes Friscon lomareissusta ilman, että sieltä piti hakea tietokone ja kirjoitella forumille. Kesken lomareissun. :D :thumbup:
Mun mielestä se oli jo koomisuuden huippu addiktion suhteen.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mun mielestä on törkeetä, että tää keskustelu meni tämmöseks jarnaks vain sen takia, että mä olin kuullu laulunsanat väärin. Tartteeko sitä nyt heti ruveta korjaamaan toisten virheitä? Häpeisitte! Isot miähet! :nope: :nope: :nope:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Mun mielestä on törkeetä, että tää keskustelu meni tämmöseks jarnaks vain sen takia, että mä olin kuullu laulunsanat väärin. Tartteeko sitä nyt heti ruveta korjaamaan toisten virheitä? Häpeisitte! Isot miähet! :nope: :nope: :nope:
*läps*
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jore Marjaranta laulaa itse väärin biisinsä miten pelko lähtee. Sen pitäisi olla "miten henki lähtee".?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Ultra Bralla on eniten väärinkuultuja laulunsanoja eikä mikään ihme. Itsekin olen kuullut Ultra Bran laulamana vaikka mitä outouksia.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Runar ja Kyllikki sanoi:
Pitäskö sun hankkia vähän hajurakoa tänne ja muutakin elämää kun tämä forum kun tuo jarnojen näkeminen on mennyt jo niin veriin, että sitä näet tavallisessakin keskustelussa jo?
Varmaan töissäkin heti jos joku ei tiedä jotain asiaa ja toinen sen hänelle kertoo, alat suuren ääneen huutaa "JARNA!!!"?
WANHA!!!!
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Albert Oil sanoi:
Ultra Bralla on eniten väärinkuultuja laulunsanoja eikä mikään ihme. Itsekin olen kuullut Ultra Bran laulamana vaikka mitä outouksia.
Arvaan, että silloinkin oli kaikenlaisia piikkejä levysoittimessa?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Frank sanoi:
"Kaihdinta vasten näin karjujen liittyvän yhteen"
"Sua tyttöni, en tiennyt Petteriksi"

Pojallenihan mä laulaa renkutan: Saku sammakko kusi työmatkallaan, aha aha.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olen kuullut monen 'aloittelevan rokkipändin' laulavan Rappiolla sanoilla: Ääneni on kuulema, normaalia parempi.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Minä luulin vaahtosammutimen kokoisena, ja vähän vielä siitäkin isompana Rappiolla laulettavan "Rabbi jolla on hyvä olla".
 
Ylös