Ensivaikutelmat Tuomisen selostuksesta..

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Tose: todella asiallista :) Taitaa vaan olla aika kova homma? Osaatko antaa vinkkejä TV-kortin ostamista varten? Mulla on yksi ikivanha, mutta se on sen verran surkea, ettei ole edes koneessa kiinni tällä hetkellä.
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Sam: minulla oli MagicTView-kortti W95:ssä ja se toimi vielä niillä vanhoilla ajureilla W98:ssa. Kun yritin asentaa sitä vanhaan koneeseen tyhjälle levylle ja W98:aan se ei enään suostunut toimimaan 95:n ajureilla eikä kortin kotisivuilta imuroidut ajurit toimineet tässä kortissa. Nyt yritän sitä, että asennan ensin W95:n ja kortin ajurit ja sitten päivitän sen W98:ksi.

Se on kai suunnilleen sama, mikä kortti on jos vain katselee TV:tä. Oien pitänyt aina Hauppagen TV-kortteja hyvinä ja edullisina, esim usb-väylään tuleva HAUPPAUGE WIN/TV USB, 845 mk PC-Superstoressa. HAUPPAUGE WIN/TV DVB-S, 2295 mk olisi myös hauska lelu, sillä se on digitaalinen satelliittivastaanotin ja siinä on kompositevideo lähtö esim. TV:lle tai nauhurille: mikropää johdon päähän ja lautasen eteen ulos, niin siinä on digi-sat-TV-vastaanotin. Olen nähnyt netissä tällaiselle kortille tehtyjä salauksen purkuohjelmiakin...

Nykyisin, alettuani editoida kotivideoitani, olen hankkinut oikean capture-kortin, jossa on video sisään ja ulos sekä SVHS- että Komposiitti-videona.

sandman72: kilpailun protestin jälkeiset tulokset on päivitetty ja sinä menetit 3 pistettä Panisin myötä.

[ 07-03-2001: Message edited by: Tose ]
 

Isanta

Well-known member
Liittynyt
11.9.2000
Viestit
244
Sijainti
Hyvinkää
Originally posted by dzeidzei:
"Käsinkosketeltava tunnelma", "oksat pois", AIAIAIAI! Nämä ja monet muut möläykset olivat suoraan Kyllöseltä kopioituja, vaikka Tomi vannoi selostavansa omalla tyylillään, eikä matkisi Kyllöstä.
B]


No noi maneerit on nähty monella muullakin selostajalla, että ei ne mitään Matin tyyliä ole vaan perinteistä selostaja hehkututsta.

Tuomisessa parasta Kyllöseen verrattuna oli, että TT puhui muistakin kuin Häkkisestä
Ja varsinkin nää Kyltsin idioottimaiset hehkutukset tyyliin: "Montoya keskeyttää...voi voi....KIMI NOUSEE SEITSÄMANNEKSI!!!" on onneks veks. ;)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Joo pahoittelen, multa unohtui hymiö siitä tyhmäksi haukkumisessa. Se oli vähän niinkuin "sarkastinen" kommentti ja siihen piti laittaa " ;)" merkki.. :)
 
Ylös