Sam: minulla oli MagicTView-kortti W95:ssä ja se toimi vielä niillä vanhoilla ajureilla W98:ssa. Kun yritin asentaa sitä vanhaan koneeseen tyhjälle levylle ja W98:aan se ei enään suostunut toimimaan 95:n ajureilla eikä kortin kotisivuilta imuroidut ajurit toimineet tässä kortissa. Nyt yritän sitä, että asennan ensin W95:n ja kortin ajurit ja sitten päivitän sen W98:ksi.
Se on kai suunnilleen sama, mikä kortti on jos vain katselee TV:tä. Oien pitänyt aina
Hauppagen TV-kortteja hyvinä ja edullisina, esim usb-väylään tuleva HAUPPAUGE WIN/TV USB, 845 mk
PC-Superstoressa. HAUPPAUGE WIN/TV DVB-S, 2295 mk olisi myös hauska lelu, sillä se on digitaalinen satelliittivastaanotin ja siinä on kompositevideo lähtö esim. TV:lle tai nauhurille: mikropää johdon päähän ja lautasen eteen ulos, niin siinä on digi-sat-TV-vastaanotin. Olen nähnyt netissä tällaiselle kortille tehtyjä salauksen purkuohjelmiakin...
Nykyisin, alettuani editoida kotivideoitani, olen hankkinut oikean capture-kortin, jossa on video sisään ja ulos sekä SVHS- että Komposiitti-videona.
sandman72: kilpailun protestin jälkeiset tulokset on päivitetty ja sinä menetit 3 pistettä Panisin myötä.
[ 07-03-2001: Message edited by: Tose ]