Miguel
beagle
Toistaiseksi järkyttävimmän jutun olen lukenut Iltalehdestä. Ruotsalaismies tilittää tuntojaan jutussa "Vedessä vähintään tuhat ruumista".
:frown:
Ei sitä kyynelittä voinut lukea. :frown:ml sanoi:Toistaiseksi järkyttävimmän jutun olen lukenut Iltalehdestä. Ruotsalaismies tilittää tuntojaan jutussa "Vedessä vähintään tuhat ruumista".
Kammottavaa luettavaaml sanoi:Toistaiseksi järkyttävimmän jutun olen lukenut Iltalehdestä. Ruotsalaismies tilittää tuntojaan jutussa "Vedessä vähintään tuhat ruumista".
Kuolemaahalveksivia olivat varsinkin nuo Krabin jälkiaaltojen kuvaajat. :nope:Olga sanoi:Videopätkät Hesarin verkkoversiossa ovat myös karmeita.
Siinä on tosi-tv:tä kauheimmillaan.
Puhelinasiasta samaa mieltä. Operaattoreiden tulisi nyt jos koskaan joustaa.Willer sanoi:Ihan käsittämätön tilanne. Kadonneita tuskin enää löytyy elossa muuten kuin satunnaisesti (esim. on tajuttomana) . Ei voi kuin kuvitella omaisten tuskaa epätietoisuuden vuoksi.
En ole lukenut noita aiempia kommentteja, joten tästä on voinutkin olla jo puhetta. Elikkä toivottavasti teleoperaattorit tai valtio tekee jotain sille asialle, että paikallisille ihmisille ei mene laskua, kun ovat puhelintaan lainanneet suomalaisille.
Itseasiassa ne nimenomaan ovat harvinaisia juuri noilla alueilla, vastaavia tapahtuu lehtitietojen mukaan noin kerran 700 vuodessa.Törni sanoi:Tämä on tietenkin jälkiviisautta. Vaikka näin kovia maanjäristyksiä tapahtuu harvoin, eivät tsunamit tuolla alueella ole kamalan harvinaisia.
Tuo ei vain ole suomen päästä kiinni. Se velottaja on paikallinen operaattori.Formulanomi sanoi:Puhelinasiasta samaa mieltä. Operaattoreiden tulisi nyt jos koskaan joustaa.
Tsunameja syntyy maapalolla parikymmentä vuodessa. Tuntuu pirun oudolta jos noin tuliperäisellä alueella mannerlaattojen rajalla tsunameja syntyisi kerran 700 vuodessa.OoPee sanoi:Itseasiassa ne nimenomaan ovat harvinaisia juuri noilla alueilla, vastaavia tapahtuu lehtitietojen mukaan noin kerran 700 vuodessa.
Esim. Japanissa taas eivät ole.
Itse en ole (onneksi) läheisen kuolemaa kokenut. Mutta mitä esim. sukulaisten juttuja olen kuullut, keillä on esim. sodassa kadonneita omaisia. Niin jotenkin kuvittelee, että varma kuolema on huomattavasti parempi ratkaisu omaisille, kuin pelkkä katoaminen. Ja valitettavasti veikkaan, että liian moni noista kadonneista pysyy kadonneina. Meri on vienyt omansaCharlie sanoi:Uhrien määrää ja henkilöllisyyksiä tutkitaan varmaan vielä monta viikkoa.
Jossakin taisi lukea, että tsunami syntyy vain jos järistys on yli 7,5 richeriä (vai oliko se 7.0)Törni sanoi:Tsunameja syntyy maapalolla parikymmentä vuodessa. Tuntuu pirun oudolta jos noin tuliperäisellä alueella mannerlaattojen rajalla tsunameja syntyisi kerran 700 vuodessa.
Jos lehti on tarkoittanut prikulleen vastaavaa tapahtumaa, niin puhut eri asiasta kuin minä. Minusta jo muutamankin ihmishengen pelastaminen pienemmässä tsunamissa on arvokas asia.
Jokin tässä toikissa ja tässä kommentissa paljastaa, että jaska ei todellakaan ole kokenut läheisen kuolemaa. :doubtful:jaska sanoi:Itse en ole (onneksi) läheisen kuolemaa kokenut. Mutta mitä esim. sukulaisten juttuja olen kuullut, keillä on esim. sodassa kadonneita omaisia. Niin jotenkin kuvittelee, että varma kuolema on huomattavasti parempi ratkaisu omaisille, kuin pelkkä katoaminen. Ja valitettavasti veikkaan, että liian moni noista kadonneista pysyy kadonneina. Meri on vienyt omansa
Ett silleen!!!!!!!!!!
Ja piti vielä quoteta:doubtful:Olga sanoi:Jokin tässä toikissa ja tässä kommentissa paljastaa, että jaska ei todellakaan ole kokenut läheisen kuolemaa. :doubtful: