Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Mä ostin yheltä Aleksilta kapan mirhamia. Ihan hyvät savut.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ok. Kysynpä häneltä. Pitää vaan tuossa viikon päästä yksiin varpajaisiin viedä lahjaksi tuonne noin erääseenkiin talliin. Kullaksi käynee mun fykkösten MM-pokaalini?

Lunssila

Well-known member
Raportoi mun mikkiin norjalaisten dopingvehkeylystä.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Sehän nyt on nettimarkkinoinnissa ihan perussettiä, että kun googletat anustappeja, niin sen jälkeen joka sivun mainostila täyttyy anustapeista. Jep.

Vaan millä helvetin konstilla tämä onnistui:
Tutkailin eilen kotikoneellani zalandon läppärilaukkutarjontaa. Töihin aamulla tullessani myös työkoneen nettiselain työnsi joka mainospaikkaan zalandon läppärilaukkuja. Ja taatusti niitä laukkuja ei ennen ole mainoksissa ollut. Vaan anustappeja.
Yhdistääkö Skynet facebookprofiilin mukaan, että tätä konetta käyttää sama sälli kun kotikonettani? Ahdistavaa. Vai sattumaako?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Tutkailin eilen kotikoneellani zalandon läppärilaukkutarjontaa. Töihin aamulla tullessani myös työkoneen nettiselain työnsi joka mainospaikkaan zalandon läppärilaukkuja. Ja taatusti niitä laukkuja ei ennen ole mainoksissa ollut.
'Zalandon läppärilaukku' lienee tässä tapauksessa pseudonyymi anustapeille, sellaisille erilaisille ja isommille.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.