Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Tähän saa kukin kirjoitella mieltään askarruttavia kysymyksiä kanssaforumistien nähtäville, ja ratkottavaksi.

Aloitan:

Onkos mudein forumistien mielestä 5000:iiden tuhannen postauksen rajoituksessa mitään järkiä?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Haa.

Tähän saa kukin kirjoitella mieltään askarruttavia kysymyksiä kanssaforumistien nähtäville, ja ratkottavaksi.

Aloitan:

Onkos mudein forumistien mielestä 5000:iiden tuhannen postauksen rajoituksessa mitään järkiä?
Jos kyseisesten isoiksi kasvaneiden toikkien rajoittaminen parantaa voorumin käytettävyyttä, niin ilman muuta siinä on järkeä. Suhteessahan nuo ilmeisesti kuluttavat resursseja enemmän, kuin pienemmän toikit.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5690
Mitä luki forumin sadannenseitsemännen toikin sadannessaseitsemännessä postissa?
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Onkos mudein forumistien mielestä 5000:iiden tuhannen postauksen rajoituksessa mitään järkiä?
On, koska pitkät ketjut kuormittavat vbulletinin ominaisuuksien vuoksi aivan järkyttävän paljon kaistaa.

Ja kyllähän tämä katkominen silloin yhdeltä jos toiseltakin katastrofilta pelasti.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mitenkä nykyisin toimii lentokenttien sähköinen check in?
T: nimimerkki joskus kivikaudella viimeksi matkannut
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mitenkä nykyisin toimii lentokenttien sähköinen check in?
T: nimimerkki joskus kivikaudella viimeksi matkannut
Meet siihen pömpelille ja pyydät apua siinä päivystäviltä.

Ei kai siinä tartte ku valita lentoyhtiö, varausnumero ja tulostaa tiketti/boarding card. Jaa taitaa kysyä onko matkatavaraa. Ne pitää sitten kuskata Baggage droppiin.

Jos on Finskin lento ja olet jäsen, niin chekkaavat sut tekstiviestillä. Sitten vaan kuljet ympärs sitä lentoasemaa kännykkä kädessä näyttäen sitä viestiä kaikille.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mitenkä nykyisin toimii lentokenttien sähköinen check in?
T: nimimerkki joskus kivikaudella viimeksi matkannut
Check in kannattaa tehdä jo kotoa käsin netin kautta. Tulostat boarding passit ja sitten vaan sinne drop-in -pisteelle laukkua viemään.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Itse en luottaisi siihen, että boardin pass on vain kännykässä.
Sen takia mä sanoinkin, että "Tulostat boarding passit". Tosin toi sun kommentti tais olla Mosselle.

Vaan ei se mikään todellinen ongelma olis vaikka se boarding pass puuttuiskin, tiskille vaan selvittämään ja uutta tulostamaan. Aikaahan siihen tietysti saattais mennä. Itte olen aina tulostanut.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Sen takia mä sanoinkin, että "Tulostat boarding passit". Tosin toi sun kommentti tais olla Mosselle.

Vaan ei se mikään todellinen ongelma olis vaikka se boarding pass puuttuiskin, tiskille vaan selvittämään ja uutta tulostamaan. Aikaahan siihen tietysti saattais mennä. Itte olen aina tulostanut.
:eek:

Kerkesit sitten tempasemaan tuohon väliin.

Kuten jiipeeässä totesi, puhelimen akku voi aina mennä döö tai sitten sen tosiaan voi särki viedä. Paperinkin voi tietysti hukata, mutta siitä ei ainakaan lopu akku.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös