jjv
Arschloch
Varmaan tuolla Western Unionilla myös tuollainen rahan lähettäminen onnistuu.
Sä pystyt EU-maksuna maksamaan suomalaiselta pankkitililtä toiseen EU-maahan pankkitilille suoraan ilman mitään lisäkuluja. Mulla on Espanjassa tili, jolsta maksetaan autovakuutukset, kiinteistöverot, sähkölaskut, vesilaskut yms. yms. yms. ja sitä tiliä täydennän Suomesta käsin määrätyin väliajoin, että maksut hoituvat. Ihan suoraan Osuuspankin tai Nordean tililtä maksan Sabatellin tililleni, eikä kuluja tule.Appiukon siskon tyttö asuu Lontoossa ja tarvitsee pikaisesti 2000£ vippiä.
Likka on ollut pari vuotta töissä kyseisessä kaupungissa ja oletettavasti omaa myös paikallisen pankkitilin.
1) Millä tavalla tuo 2000£ on mahdollista/järkevää hälle toimittaa?
2) Millä tavalla takaisinmaksu 100£/kk takaisin appiukolle on järkevää toteuttaa?
Reunaehtoa molempiin vastauksiin asettaa kohtuulliset maksun toimittamisen käsitelykulut. Ellei peräti ilmaiset?
Aika hölmöä olisi jos satkun maksusta menisi esim. 38 euron kulut (kuten tuolta Nordean sivuilta olin lukevinani)
Mulla ei ole mitään käsitystä näistä Euroalueen rajat rikkovista, kansainvälisistä maksuista. Eikä Nordean sivut auttanut kyllä yhtään asiassa. Nuppi meni entistä huimemmalle immelmannille.
APUA!
Joo euromaahan kyllä siirto menee ilman kuluja, vaan tuosta Britanniasta ei olekaan niin varmuutta kun valuutta vaihtuu siirron aikana.Sä pystyt EU-maksuna maksamaan suomalaiselta pankkitililtä toiseen EU-maahan pankkitilille suoraan ilman mitään lisäkuluja. Mulla on Espanjassa tili, jolsta maksetaan autovakuutukset, kiinteistöverot, sähkölaskut, vesilaskut yms. yms. yms. ja sitä tiliä täydennän Suomesta käsin määrätyin väliajoin, että maksut hoituvat. Ihan suoraan Osuuspankin tai Nordean tililtä maksan Sabatellin tililleni, eikä kuluja tule.
Lainan tarpeesta / vaimon serkun kinkkisestä tilanteesta ovat keskustelleet puhelimitse, ei kuulemma kuulostanu kovin huolestuttavasti nigerialaiselta.Toki tietenkin ihan ekaksi tarkistat vaikkapa puhelimitse, että avunpyytäjä on ko. tyttö itse, eikä niikerialaisskammeri joka on kaapannut tytön sähköpostitilin/facebook-tilin/tms
Tuollainen on nimittäin tyypillinen huijaus tänäpäivänä.
Luin melko väärin.pari vuotta sitten kun tilattiin huoralta osia, niin toi tilisiirto maksoi kyllä jonkun verran, en vaan pirullakaan muista paljonko...
Ei voi tietää, kun en mää tunne teitä.Tuleeks tosta se biisi Piupali Paypali nuoret poijjaat?
Kissanainen. Ihana arvoitus.Kuis Baltsulla? Kiinnostais.
Pelle-Harry!HALLE BERRY??
No niimpä tiettyLuin melko väärin.
Kostoksi?Miksiköhän mä täällä roikun?
Kaija Koo -nimigeneraattorin kanssa osoitin itselleni oman tyhmyyteni juuri niin konkreettisesti, että en tiedä onko tämän jälkeen mitään järkeä jatkaa.Nyt jokainen kertomaan hip ja hei, mikä on teidän Anna Puu- nimenne!
Omani oli...taddadadaa...ALBERT OIL!
Mulle tuli sama, mikä mulla on firman webmailissa. Spykikare näköjänsä toimii?Nyt jokainen kertomaan hip ja hei, mikä on teidän Anna Puu- nimenne!