Albert Oil
Hippi ja juntti
Minä se olin. Läyliäisissä. Ja ei 90-luvulla vaan viime torstaina.
Taikuri Max.Mikä se hahmo oli, josta tulee minulle mieleen Jean Pierre Kusela ja Kari Grandi, muttei ole kumpikaan niistä?
Taikuri Maxilla oli hieno Rellu-paku.Taikuri Max.
Viktor Kalborrek.Mikä se hahmo oli, josta tulee minulle mieleen Jean Pierre Kusela ja Kari Grandi, muttei ole kumpikaan niistä?
Pentti MatikainenMikä se hahmo oli, josta tulee minulle mieleen Jean Pierre Kusela ja Kari Grandi, muttei ole kumpikaan niistä?
No tämä se oli. Mehe tietää yleistiedon lisäksi aivoni sisäiset liikehdinnät.Viktor Kalborrek.
Pentti MatikainenKuka Forumisti se oli, jonka keittiössä oli pikkupoikana ollut Viktor Kalborrek aamukahvia juomassa ja tämä sitten tohkeissaan siitä kavereille kertomaan ymmärtämättä miksi siinä sitten isommat pojat vähän nauraa tirskahtelivat?
Mutta miksi seikkailit ranskalaisessa elokuvassa?Kuka Forumisti se oli, jonka keittiössä oli pikkupoikana ollut Viktor Kalborrek aamukahvia juomassa ja tämä sitten tohkeissaan siitä kavereille kertomaan ymmärtämättä miksi siinä sitten isommat pojat vähän nauraa tirskahtelivat?
Onpa muuten näköinen. Kivasti laittanut vielä tuollaisen ihmisnaamarin parrakseen.No tämä se oli. Mehe tietää yleistiedon lisäksi aivoni sisäiset liikehdinnät.
Miksi Alppu seikkaili ranskalaisessa elokuvassa?
edit:ahdisti kun jäi oikea kommentti edelliselle sivulle.
Alppu halusi laaman päähänsä.Miksi Alppu seikkaili ranskalaisessa elokuvassa?
.
Töipaikan vaihdossa on aina ns. monta monessa. Ite pitää pohtia muuttujat ja niiden mukaan asia ratkaista.Nyt olis töipaikka kuin nenä päähän avoimena. Pitäiskö kilauttaa???
Sepä. Lähden kantarellien metsästykseen ja pähkäilen viikonlopun. Taidan silti loppupeleissä kilauttaa maanantaina. Saapa ainakin ensimmäisen kontaktin rekryfirmaan yli kymmeneen vuoteen...Töipaikan vaihdossa on aina ns. monta monessa. Ite pitää pohtia muuttujat ja niiden mukaan asia ratkaista.