Mulla on asista toisenlainen ajatus, mutta sen julkistaminen on kielletty.Meneekö Rassulla yhä aikaisemmin kuukaudessa prepaidit täyteen, kun ei juur kuun alun jälkeen postaile?:doubtful:
Ymmärrän.Mulla on asista toisenlainen ajatus, mutta sen julkistaminen on kielletty.
Itse taas en.Ymmärrän.
Who the fuck is Rassu? :dunno:Itse taas en.
The fuck himself!Who the fuck is Rassu? :dunno:
Below average dose.Mikähän on Legomo brasikon lääkityksen taso?
en tiä vieläkäänThe fuck himself!
Joudun skippaamaan useimmat viestinsä kun mitäänsanomaton sekava paasaus ei vaan ihan aina kiinnosta. Tai koskaan. Voi olla että olen menettänyt jotain, mutta ehkä mä olen onnellisempi näin.Mikähän on Legomo brasikon lääkityksen taso?
Passeleita vihtakoivuja ettittiin aikoinaan faijan kanssa mettästä.Vasta kuusi
Talon yleisavain palokuntaa yms. pelastustoimitsijoita varten.Mitä ovat avainpesät kerrostalojen seinissä?
Kävelin tuossa eilen Helsingin katuja ja silmiin pisti, kuinka monissa (1940-luvun) kerrostaloissa oli rapun ulko-oven lähellä avaimenpesiä asennettu kiviseinään.
Miksi? Mitä niillä tehdään?
No nyt oli palauttanut tyhjiä pulloja ja saanut saldoa prepaidiin.en tiä vieläkään
Usein tuo reikä sijaitsee vaikkapa metrin päässä rapun ovesta. Avautuuko se etuovi sitten jollain sähkölukolla tms kun kääntää avainta betoniseinässä noin kaukana ulko-ovesta?Talon yleisavain palokuntaa yms. pelastustoimitsijoita varten.
Vai oiskohan sen lukon takana vaan talon yleisavain jemelissä.Usein tuo reikä sijaitsee vaikkapa metrin päässä rapun ovesta. Avautuuko se etuovi sitten jollain sähkölukolla tms kun kääntää avainta betoniseinässä noin kaukana ulko-ovesta?
Ei, siellä on avain.Usein tuo reikä sijaitsee vaikkapa metrin päässä rapun ovesta. Avautuuko se etuovi sitten jollain sähkölukolla tms kun kääntää avainta betoniseinässä noin kaukana ulko-ovesta?
Ei ole useinkaan yleisavain, tavallisesti joko rappukäytätävän tai yleisten tilojen avain.Vai oiskohan sen lukon takana vaan talon yleisavain jemelissä.