Ei, saat kopioida sen VHS'ltä tietokoneelle.Jos on ostanut kaupasta VHS-kasetilla olevan elokuvan, saako silloin ladata saman elokuvan tietokoneelle?
Ei, saat kopioida sen VHS'ltä tietokoneelle.Jos on ostanut kaupasta VHS-kasetilla olevan elokuvan, saako silloin ladata saman elokuvan tietokoneelle?
Ehkä mä odotan, että se tulee pois.Patterin takana ilmeisesti, ootko kattonu sieltä http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1605863&postcount=8
Täällä!Harhauduin tänne tänään etsimään Lumipalloa. Missä se on?
Oli pölyistä, tuksuista, liian kuuma ja kala haisi.Oliko pölyistä?
Mun patterin väliin saa tulla. On ainakin viileää, ei toimi mokoma.Oli pölyistä, tuksuista, liian kuuma ja kala haisi.
Sitä ei kyllä kannata päästää patterin väliin. Ois se aika vittumaista kuunnella aamusta iltaan kun patterin takaa kuuluu ateismisaarnaa.Hajusta en lupaa mitään.
Mullon teoria, että riittävän paha haju alkaa elää. Olen melkoisen varma siitä, että eräiden sukkien kohdalla näin myös tapahtui. Uskon nimimerkki hajun taakse kätkeytyvän olion saaneen alkunsa vastaavalla tavalla, mikä varmasti osaltaan selittää kiinnostusta olemassaolon ja evoluution kaltaisiin kysymyksiin.Sitä ei kyllä kannata päästää patterin väliin. Ois se aika vittumaista kuunnella aamusta iltaan kun patterin takaa kuuluu ateismisaarnaa.
Tuu takas hei!Täällä!
Vieläkö se monta viikkoa jatkuu?Kunhan toi BB päättyy, niin lupaan käydä suihkussa.
Kaksi.Vieläkö se monta viikkoa jatkuu?
Säikäytin senTuu takas hei!
Onkos sitä pari viikkoa vielä jäljellä?Kunhan toi BB päättyy, niin lupaan käydä suihkussa.
Mikäs tässä oli se kysymys?Luojan kiitos, kun se Big Bondage päättyy pian. Mutta sitten alkaa jossain vaiheessa suomalainen Master Chef, katsonpa yhden jakson ja tuomio sen jälkeen.