Erinäisten kysymysten tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Kumpi on mieluisampi naapuri: mustalaisperhe vai somaliperhe?
Somalinaapureista ei ole kokemusta, mutta mustalaisnaapureita epämieluisampi oli suomihevidiggari, joka tapasi soittaa täysillä musiikkiansa aamuneljältä.

Ymmärrettävästi ei ollut naapuri kovin pitkään.

Ehdottomasti paskin naapuri on kotimaista syntyperää oleva opiskelija. Vittu, parakkimajotus johonki teollisuusalueelle tai asumattomalle seudulle niille pitäs järjestää. Vuosien takainen murhamieskin oli ihan okei seinänaapuri, kun noihin vertaa. Harmi kun joutui istumaan ja sen tilalle tuli joku saatanan tekulainen.

Ehdottomasti paskin naapuri on kotimaista syntyperää oleva opiskelija.
Ja erityisesti sellainen, joka on koko siihenastisen elämänsä asunut omakotitalossa eikä ole mitään käsitystä peruslähiökerrostalon äänieristyksestä tms.

Ehdottomasti paskin naapuri on kotimaista syntyperää oleva opiskelija. Vittu, parakkimajotus johonki teollisuusalueelle tai asumattomalle seudulle niille pitäs järjestää. Vuosien takainen murhamieskin oli ihan okei seinänaapuri, kun noihin vertaa. Harmi kun joutui istumaan ja sen tilalle tuli joku saatanan tekulainen.

Aatteleppa omalle kohdalles kun niitä kotimaista syntyperää olevia opiskelijoita on naapurina arviolta 500 ja vierasta syntyperää olevia opiskelijoita arviolta 200. Kyllä siinä sitä meteliä riittää meinaan.

Tietysti tilannettahan helpottaa se, että itseki on täysi ääliä, kotimaista syntyperää oleva opiskelija.

Kysyin tätä jo tuolla tsätin puolella, mut otetaan täälläkin:

Miten tulee reagoida avokin joululahjana antamaan kuntosalikorttiin?

Ehkä mä sit reagoin ihan normisetillä, totean itteni läskiksi ja lähden kohottamaan kuntoani Torikadun kuntokeskukseen.

Ehkä mä sit reagoin ihan normisetillä, totean itteni läskiksi ja lähden kohottamaan kuntoani Torikadun kuntokeskukseen.

Mitä nyt olen tuolta kartingosastolta lukenut niin en sinua kovin läskisenä pidä. :D

Status
Ei avoinna uusille viesteille.