OoPee
Nuori ikäisekseen
Mikä on cumisessio?
Sama kuin yllä, mutta Jonin kanssa.
Mikä on cumisessio?
Mikä on cumisessio?
Mikä on camisessio?
Olisko webcamin avustuksella suoritettu chatti-istunto, Skype jne.
Kuttuks joku sut semmoseen?![]()
Joku saksaa soveltavasti osaava tai autoista tietävä voisi kertoa mitä tarkoittaa, kun Golfin kojelaudassa lukee "service jetzt". Suoraan suomennettuna jotain tämänhetkinen palvelu, jossa en näe olevan järkeä.
Mitähän auto tahtoo sanoa?
Kyllähän tuo joku ihan varteenotettava varoitus saattoi olla - ainakin siitä päätellen, että äkisti mittaristo alkoi vilkkua kuin joulukuusi ikään ja hetkeä myöhemmin koko kaarasta lopahti veto lain. Sinne se nyt jäi Nokian Kesoilin pihaan öllistelemään, attanas.
Vanha Kadettini, jolle jotkut täälläkin naureskelivat, ei IKÄNÄ jättänyt mua tien päälle tällä tavalla! KUULITTEKO??
Jotta tämä ei menisi ihan off-topiciksi niin tähän loppuun erinäinen kysymys: Mites teillä?
Mites teillä?
Sitten kojetauluun loihe vilkkumaan "Service Jetzt","Abgas Verstatt" sekä "Motorörung Verkstatt" ja kaikki muutkin valot.
No VERSTAALLEHAN SE MENIKIN! Ja jäi. Mahtaako sieltä palatakaan.
ÄKKIÄ nyt jalkapalloniilot....!!! Kumpi illan peleistä on saunapuhtaalle parempaa katsottavaa? Anybody? Burb?
Itse katselen Malaga-Dortmundia kun on vielä tasan.
Perjantaina katsastukseen!
Saatanan paska mennyt taaskaan läpi. Kolme kertaa oon tuota käyttänyt katsastuksessa, ja kahdesti on pitänyt jälkitarkastukseen mennä. VITTU!
Saatanan paska mennyt taaskaan läpi. Kolme kertaa oon tuota käyttänyt katsastuksessa, ja kahdesti on pitänyt jälkitarkastukseen mennä. VITTU!
Katsastuspaikoissa ja etenkin katsastajissa on aika helvetinmoisia eroja. Osa aivan uskomattamia niuhoja, osa ihan järkeviä.