Albert Oil
Hippi ja juntti
No sehän ei varsinaisesti MAKSA mitään. Sitäpaitsi kaikki kuluttamani happi on pois Howdyn ja Jjusbanin vaikeanmuotoisista nenistä, joten sehän on vähän niinkuin win-win- tilanne.
Kvik: Kokemäellä aivan sikahieno rata!
Meinaatko missata?![]()
Lue KKWSC osioita.
Paljon toi kaupan paska muuten maksaa kilolta ja mihin sitä tarvitaan? Kiinnostais myös tietää miten tuo sodastream korvaa sen?
Kaupan paska kait meinasi halvinta kivestettyä vettä, kaukana siis Sodastream-tasosta..tai mistä minä tiedän.Paljon toi kaupan paska muuten maksaa kilolta ja mihin sitä tarvitaan? Kiinnostais myös tietää miten tuo sodastream korvaa sen?
No sehän ei varsinaisesti MAKSA mitään. Sitäpaitsi kaikki kuluttamani happi on pois Howdyn ja Jjusbanin vaikeanmuotoisista nenistä, joten sehän on vähän niinkuin win-win- tilanne.
Multasormesta kananpaska lähtis 11,90 € 10 litran säkki. Painoa ei mainittu, niin kilohinnasta en tiedä.Paljon toi kaupan paska muuten maksaa kilolta ja mihin sitä tarvitaan? Kiinnostais myös tietää miten tuo sodastream korvaa sen?
Jos otetaan kaupan kokiksen litrahinnaksi 2
Viimeks kun olen ostanut cokista, se maksoi 2,40 euroa/4,4 litraa.
Nyt ei puhuttu kehitysmaiden hintatasosta!
No jos Saksa on kehitysmaa niin....![]()
Saksahan on kuitenkin paska maa, joten jos siitä unohtaa välilyönnin pois, niin sittenhän kyseessä on synonyymi.
Viimeks kun olen ostanut cokista, se maksoi 2,40 euroa/4,4 litraa.