Eroamispolli

Oletko eronnut kirkosta

• En ole enkä aio

Äänet: 18 28,6%
  • En ole mutta ehkä eroan vielä joskus

Äänet: 11 17,5%
  • Erosin massan mukana

Äänet: 1 1,6%
  • Olen eronnut jo aiemmin

Äänet: 27 42,9%
  • En ole kuulunutkaan kirkkoon

Äänet: 6 9,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    63
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
:D

Hävittiin, mutta tyylillä?:eek:
Mikä yhdistää Moskovaa, Helsinkiä ja Lontoota? No kaikki on sotaa käyneiden maiden pääkaupunkeja, joita ei vallattu. Ja Helsinki on ainut hävinnyt kaupunki tässä joukossa, niin kyllä aika tyylillä hävittiin.

jjv

Arschloch
Erosin kirkosta vuonna 2002 armeijan aikana. Joku sai mut huijattua uskomaan, että armeijassa pääsisi helpommalla, kun kuuluisi kirkkoon. Päinvastoin. En aio liittyä mihinkään uskontokuntaan koskaan. Kerran olen kummiudesta kieltäytynyt.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Hyvä Toveri JA: onneksemme isoisämme Teki Miehen työn JA saamme ...
Mun toinen isoisä oli sillä voittajapuolella.:D

Tosin Sibiriin päätyen.:Thumbfh:

Viimeksi muokattu:

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Höh, täällä viilataan pilkkua. Pointtini oli: virallisesti me hävittiin, mutta kun asioita katsoo vähän pitemmälle, niin ei me loppujen lopuksi hävitty.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kirkkoon kuuluminen/siitä eroaminen on saatu jarnattua isänmaalliseksi kysymykseksi. Hienoa.

Toivoahan voi, että kaikki ne nuoret ja vanhukset, ne lapset ja aikuiset, ne sotilaat ja siviilit, jotka missään ovat konsaan sodassa henkensä menettäneet, voivat nyt katsella maailmaa jostain ikuisuuden tuolta puolen ja tuntea syvää voittajafiilistä.

Moon niin väsynyt.

Archie

Well-known member
Seuraava polli voisi olla, että oletko isänmaallinen?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Täytykö sulle erikseen lähettää postissa "jarna-ansa" arvonta-lappu? :thumbfh: Vitun pösilö :D
Enhän mä mennyt jarnaan. Mä kommentoin sitä, mihin jarna on mennyt jarna-ansan asettamisen jälkeen. Kiteyttääkseni ja opastukseksi pikkuväelle. Ennen kuin voittaja/häviäjä -jarna ottaa askeleita yhtään idiootimpaan suuntaan.

Toimin siis imodiumina ripuloivalle kansalle.

Archie

Well-known member
Seuraava polli voisi olla, että oletko isänmaallinen?
Tuli vielä mieleen, että pitääkö ihmisen olla isänmaallinen? Jos ei ole, niin onko silloin kiittämätön lusmuilija, joka ei ymmärrä sotiemme veteraanien uhrauksia jne..

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tuli vielä mieleen, että pitääkö ihmisen olla isänmaallinen? Jos ei ole, niin onko silloin kiittämätön lusmuilija, joka ei ymmärrä sotiemme veteraanien uhrauksia jne..
Tuli vielä mieleen, että saako ihminen olla isänmaallinen? Jos on, niin onko silloin fasistirasistisissiradisti joka vihaa muuta maailmaa jne..

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tuli vielä mieleen, että saako ihminen olla isänmaallinen? Jos on, niin onko silloin fasistirasistisissiradisti joka vihaa muuta maailmaa jne..
Saa, kahden viikon ajan joka vuosi. Ensi vuonna tämä ajankohta on 29. huhtikuuta - 15. toukokuuta. Siihen kannattaa panostaa, ettei jää vuodelle isänmaallisuusvajetta.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tänään olin seurakunnan aivopesutilaisuudessa. Siellä sitten sanoivat, että jos et usko Jumalaan etkä kirkkoon, niin sitten kyllä kannattaa miettiä että kuuluuko siihen.

--> menee miettimään.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tänään olin seurakunnan aivopesutilaisuudessa. Siellä sitten sanoivat, että jos et usko Jumalaan etkä kirkkoon, niin sitten kyllä kannattaa miettiä että kuuluuko siihen.

--> menee miettimään.
"Hei, NUORI! Kuulutko kirkkoon? Entä uskotko Jumalaan?"

- En kumpaankaan.

"No sitten KANNATTAIS VÄHÄN MIETTIÄ!"

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta

--> menee miettimään.
Hep! Uskon kirkkoon. Tai siis kirkkoihin, tänään just näin pari.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.