Eroon kännyyn tulevista mainoksista?

  • Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
TheTigerin MM-kisakatsomo avaa ovensa tänään klo 19.15. Näytämme kaikki Suomen ottelut isolta screeniltä jne. :mad_old:

En aio välittää kyseisen paikan mainoksia tänne, mutta ihan pir**ttani laitoin tuon hetki sitten tulleen.
 

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Parhaiten noista kuulemma pääsee heittämällä koko roskan paikkaan nimeltä jorpakko.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Luulin jo vapautuneeni mainosten ahdistuksesta, kun ilmoitin operaattorille kiellosta ja ne vahvistivat laittaneensa 'eston'.

Nyt sitten tuli viesti "Sisällä ahdistaa, ulkona..." Pitkä tarina ja lähettäjä oli Kappeli. Minulla valitettavasti tuosta sanasta tulee aina mieleen kuolema ja hautajaiset ja siksikin tuo mainosviesti tuntui entistä keljummalta. Mieleen tuli aamuinen viesti forumilla. :frown:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Syy noihin ei-toivottuihin postauksiin selvisi jokin aika sitten, kun minulle alkoi tulla tuntemattomasta numerosta hyvin kummallisia tekstiviestejä. Ensin tuli pelkkä kysymysmerkki, johon vastasin samalla tavalla. Sitten tivattiin englanniksi missä olen - en vastannut. Tuli mieleen, että joku rosvo haluaa varmistaa, etten ole kotona ja käy tyhjentämässä asunnon. Seuraavassa viestissä ihmeteltiin englanniksi, että olen vielä elossa - en vastannut. Se kysymys tuntui aika keljulta, kun juuri ajelin vierailla teillä ja keli oli huono. :frown:

Tarkistin viestien lähettäjän numeron, jota ei tietenkään löytynyt palveluista. Sitten illalla tuosta 'utelunumerosta' soitettiin. Vastasin juicemaiseen tapaan: "Nii'in?" Soittaja tivasi tiukkaan sävyyn, että kuka olen. Vastasin kysymällä, että kukas hän on ja miksi minua pommittaa. Hän(kään) ei sanonut nimeään. Kovin syyttävään sävyyn hän kyseli, miksi vastaan hänen numerostaan. :confused: Sanoin, että numero on ollut minulla jo toistakymmentä vuotta. Hän aikoi ottaa asiasta selvää. Puhelu jäi siihen.

Sitten aloin päätellä, mistä tämä sotku johtuu ja selvitin! Huhtikuussa olin LUMIAN hankkimisen jälkeen ottanut (pienempään kätevämpään) puhelimeeni rinnakkaiskortin.

Hanki liittymääsi kätevä sim-kortin rinnakkaiskortti, jossa toimii sama numero. Saat kakkoskännykän käyttöön lomamatkoille, iltarientoihin, mökille tai vaikka autoon ilman sim-kortin siirtelyä. Liittymäsi palvelut toimivat molemmilla korteilla.
Sain siihen operaattorilta uuden sim-kortin. Siinä oli alkuperäisenä numerona tuon kyseisen viestittelijän entinen numero. Siihen numeroon lähetetyt jutut tulevat minulle, vaikka minulla onkin eri numero. Minun soittoni ja viestini molemmista puhelimista menevät minun laskuuni.

Jääköön osa kertomatta, mutta tuo sotku selitti sen, miksi minua aktiivisesti kutsutaan pk-seudun kapakoihin ja kauppapaikkoihin ja tarjotaan milloin mitäkin. Tämä numeron entinen omistaja oli selvästikin näillä viihtymisfirmojen postituslistoilla ja kaveripiirilläkin oli vielä hänen numeronsa käytössä esim. vappuviihteen aikoihin. :doubtful:

*huoh*
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tympiihän se, kun jatkuvasti pyydetään juhlimaan ja shoppailemaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ai Olga tulossa Stadin Hesaan ryyppäämään? Tänään? Mihin baariin me ollaan menossa?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tuohon ei ole vieläkään löytnyt ratkaisua. :mad:
Mulla löyty sillä, että poistin sovellukset (paitsi ne, joista olen maksanut) yks kerrallaan kunnes ne loppuivat. Niitä kun tuli mulle joka helkkarin päivä, parhaimpina monta. Sen jälkeen asensin ne kaikki muut takaisin eikä noita ole enää sen jälkeen näkynyt. Olivatten tavalisen ärsyttäviä.

En nyt enää muista mitä sovellus oli se syypää.
 
Ylös