Esittele itsesi

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
No oukkei

Hei

Mä olen 4..... siis +24 vuotias (vittuako niistä niin tarkkaan) mies Turusta. Koulutukselta hienomekaanikko (gynekologin kädet) ja yleisenteollisuuden työteknikko.

Ammattina ohjelmisto/systeemi testaaja, eli System Testing enkineeeri, viimeiset 10-vuotta. Sitä enne kaikkea mahdollista samassa firmassa, öööhh, muutamia vuosia.

Joskus tuli urheiltu hieman palloiluja, nykyään lähinna sauvon suksilla tai ilman. Katselen mielelläni dokumentteja laidasta laitaan, kunhan ne tulee YLEn kanavilta. Muilta (peruskanavilta) kun tulee ihan järkyttävää shittiä.

Naimisissa ja yksi ylipirtee kouluun menevä Onni :thumbup:

Sellasta.

Muut saa jatkaa

No siis 42 toi ikä oli.. unohtu jotanki.

Ja ruokana menee melkein kaikki (ja se näkyy) ... paitsi paprika, kun närästää ja sit on jotain henkisii allergio, niinku maksa , kaalikääryleet... ehkä. Pahimpaan nälkään nekin.

Viimeksi muokattu:

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Lapsena kuvittelin olevani tiikeri. Mutta sitten kun todellisuus iski vastaan, niin tajiusin, että ihminen ei voi olla ihan eläin.

Todellisuudessa hiirennahoissa eletään. Mutta tuskin kukaan luulee, että hiiri siellä sisällä on. Puks massuun, anna tassuu. Huvit on julmat.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Hei olen Skyggeboy. Kärsin synnynnäisestä toispuolihalvauksesta joten olen invalidi. Olen myös kausittainen alkoholisti. Seuraan Nhl-kiekkoa ja formuloita :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olen 45 vuotias kuopiolainen aluemyyntipäällikkö kiintokalustealalta, mulla on 14 vuotias poika Saku, ja harrastan triathlonia.

Par'aikaa olen Melindan kotikulmilla Aulangolla kun huomenna on kisat.

Lemppariruoka on kalaruoat ja juoma punaviini.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Haaveilen lähinnä siitä, että avovaimoni toisi joku päivä töistä jonkun nätin röntgenhoitsukaverinsa ja ehdottaisi että harrastettaisiin kolmestaan seksiä.
Suht monta kertaa olen röngenissä joutunut käymään eikä ikinä ole tullut sen näköistä hoitajaa, että hänen kanssaan tekisi mieli harrastaa seksiä edes kahdestaan. :thumbfh:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Olen kolmekymppinen Jämsäläinen mopoilija, eli siis rikollinen.

Harrastelen vähän kaikennäköistä silloin tällöin. Matkustelen sinne tänne, vedän välillä pieniä rännejä ja ajelen mopolla. Mökkeily, pelaaminen ja muu spedeily kuuluu myös toimenkuvaan.

Ja viime aikoina olen ajellut yhä enenevässä määrin myös kartingia forumin sarjassa. Tavoitteena menestys, eli voitto joka kisassa. Aina.

Käyn myös töissä silloin kun se ei haittaa harrastuksia.
Vittu. Olit vorssassa, mutta meni kyllä ihan ohi (etkä ollut ainoa. Satoi ja Thyllliksen kanssa piti kuvailla ja kaikkee :eek:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Suht monta kertaa olen röngenissä joutunut käymään eikä ikinä ole tullut sen näköistä hoitajaa, että hänen kanssaan tekisi mieli harrastaa seksiä edes kahdestaan. :thumbfh:
On noita nättejä ainakin Lahdessa. Facebookista olen katsonut. Sun täytyy seuraavan kerran teloa itsesi täällä.

Lunssila

Well-known member
Olen hei Aziz ja harrastan F1-forumilla töhöilyä. En ole kiihottunut röntgenhoitajista.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Sairaalan tietohallinnossa olen ollut joskus. Kertakaikkisen pyyleröitä naisia. Mukavia ja ihania ihmisiä, mutta että seksiä...

Sue_me

Well-known member
Vittu. Olit vorssassa, mutta meni kyllä ihan ohi (etkä ollut ainoa. Satoi ja Thyllliksen kanssa piti kuvailla ja kaikkee :eek:
Minulla on ne Mild Sevenin siniset haalarit. Ei juurikaan voi erehtyä :wink:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Niin ja jos nyt sitten se esittely..

Olen 30 vuotias koodarinörtti ja f1-forumin ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa ironman, eli täyden matkan triathlon kisan suorittanut hahmo. Olen typerä, koska olen tavannut reippaasti yli 107 f1-forumilaista erilaisissa mööteissä ja kissanristiäisissä. Vuoden f1-forumilaiseksikin minut on kerran tuomittu, mikä vastaa suurinpiirtein elinkautisrikollisen mainetta. Lisäksi olen kartinkeijoin 'hallituksen' jäsen ja senkin takia hyvin huono ihminen.

Menen huomenna myös Hämeenlinnaan. Jos herään aikaisin, niin saatan mennä nauramaan Mossen räpistelylle. Jos en herää, niin nauran silti.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Katsoit Thylliksen tissejä kokoajan etkä huomannut mitään muuta!

On noita nättejä ainakin Lahdessa. Facebookista olen katsonut. Sun täytyy seuraavan kerran teloa itsesi täällä.
Täytyypä tulla sitten Lahteen koeajamaan fillariani sen jälkeen kun olen itse vaihtanut siihen uudet rattaat, vaihteet ja jarrut. :)

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Moi olen Nipsuhuuli, 20-vuotias tradenomiopiskelija Itä-Helsingistä! Asun Helsingin halvimmalla asuinalueella vuokralla. Vapaa-ajalla tykkään esim seurata formuloita, mikä on varmaan erittäin iso ylläri kaikille. Voisin myös paljastaa toisen yllätyksen: erityisesti mut henk.koht. tavanneille forumisteille saattaa olla yllättävää kuulla se, että poltan tupakkaa satunnaisesti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Niin ja jos nyt sitten se esittely..

Olen 30 vuotias koodarinörtti ja f1-forumin ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa ironman, eli täyden matkan triathlon kisan suorittanut hahmo. Olen typerä, koska olen tavannut reippaasti yli 107 f1-forumilaista erilaisissa mööteissä ja kissanristiäisissä. Vuoden f1-forumilaiseksikin minut on kerran tuomittu, mikä vastaa suurinpiirtein elinkautisrikollisen mainetta. Lisäksi olen kartinkeijoin 'hallituksen' jäsen ja senkin takia hyvin huono ihminen.

Menen huomenna myös Hämeenlinnaan. Jos herään aikaisin, niin saatan mennä nauramaan Mossen räpistelylle. Jos en herää, niin nauran silti.
Itsehän jään tänne sunnuntaiksi vain siksi että saan nauraa sun räpiköinnille.:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulle on aina tullut sellainen mielikuva että ajat bussia? Hyvä jos tämä nyt oikaistuu.
Koodarinörtin nöödarikortilla ei paljon mopoautoa kummempaa ajella. Ei edes pimeässä, säkki päässä takaapäin.:thumbfh:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Katsoit Thylliksen tissejä kokoajan etkä huomannut mitään muuta!

Täytyypä tulla sitten Lahteen koeajamaan fillariani sen jälkeen kun olen itse vaihtanut siihen uudet rattaat, vaihteet ja jarrut. :)
Mitäs se bussikuski täällä selittää:D

Siis otin tietysti Thyellan kamaralla kuvia hänestä ja muista kun pyydettiin, ja sitten kuvasin videokameralla teitin tröpöilyjä. Tunnista siinä nyt joku ajopuku 3,9 tuuman näytöstä, josta ei vasten aurinkoa näy yhtään mitään :eek: