Esittele itsesi

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Olen Dominick the Donkey

No ei vaines, vaan 31 vuotias lapselllinen ja turhamainen insinööri, lähtöisin Kainuun korpimailta, kunnes naiskauneus houkutteli saatana Turkuun.

Lisäksi olen alkoholisti ja minulla on kiveksetön koira sekä pieni sielu.

burb

.
Hmm.. monestakos on kokemusta? Vai niistä komppanian muutamasta lain.. :rolleyes:
No ei varmaan monestakaan, ehkä pari-kolmekymmentä skapparia + kymmenisen varusmiesesimiestä... esimiesvarusmiestä... varusesimiesmiestä... no niitä yksiä esittäytyi just tuon saman rallatuksen saattelemana. Kyllähän mulla taisi pelkkiä komppanianpäälliköitäkin keritä olemaan viisi tai jotain.
Ehkä mä avauduin vähän naljailevaan sävyyn, sori. Mutta kyllä tuo fraasi taitaa olla ihan perusohjelmistoa armeijaihmisille ja onhan se toki tottakin useimpien kohdalla.

vitun hullu tyyppi

New member
Moi.

Oon vitun hullu tyyppi ja teen kaikkee vitun hulluu. Aktiviteetteihini kuuluu, muutamia mainitakseni, bensan juonti ja auto-onnettomuuksien (tahallinen) järjestely/aiheuttaminen. Pääasiallisen toimeentuloni tienaan erilaisista petoksista. Muita asioita joita tykkään tehdä on, että hakeudun tilaisuuksiin (kuten kastajaiset) ja ehdottelen kovaan ääneen esim. ''tapetaan joku vanha mies'' tai totean, että onpas kova kakkihätä. Siis KAKKIhätä. Kakki.''

Lempiartistini on Jare&VilleGalle, joiden nerokkaista riimeistä nautin täysin siemauksin. Lempilyriikoitani ovat: ''me vedetään nuuuskaaa'' ja ''myssy siis pipo''.

Olen myös kurskin isä.

Edit: kuva unohtu

Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Moi.

Oon vitun hullu tyyppi ja teen kaikkee vitun hulluu. Aktiviteetteihini kuuluu, muutamia mainitakseni, bensan juonti ja auto-onnettomuuksien (tahallinen) järjestely/aiheuttaminen. Pääasiallisen toimeentuloni tienaan erilaisista petoksista. Muita asioita joita tykkään tehdä on, että hakeudun tilaisuuksiin (kuten kastajaiset) ja ehdottelen kovaan ääneen esim. ''tapetaan joku vanha mies'' tai totean, että onpas kova kakkihätä. Siis KAKKIhätä. Kakki.''

Lempiartistini on Jare&VilleGalle, joiden nerokkaista riimeistä nautin täysin siemauksin. Lempilyriikoitani ovat: ''me vedetään nuuuskaaa'' ja ''myssy siis pipo''.

Olen myös kurskin isä.

Edit: kuva unohtu

Terveisiä Australiaan.:alppu: Meneekö hissi jo ylös asti?

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Meneekö hissi jo ylös asti?
Ainahan se on mennyt ja isä on hommissa kylläkin laivasatamassa, lastaamassa kontteja. (Kannattaa tietenkin muistaa millä jutulla tarkoitan isää ja millä isäpuolta)

Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ehkä mä avauduin vähän naljailevaan sävyyn, sori. Mutta kyllä tuo fraasi taitaa olla ihan perusohjelmistoa armeijaihmisille ja onhan se toki tottakin useimpien kohdalla.
No harm done

Tosin, siihen on syynsäkin. Koulutuksellinen juttu katsos, jatkuvalla kyrpäilyllä ei saavuteta parsaita tuloksia. Löysää pitää antaa sillon kun hommat pelaa, sillon ne jätkät pikkuhiljaa oppii oikeasti tekemään asioita itsenäisesti. Se on kuitenkin koko homman tavoite, kouluttaa joukko joka kykenee tekemään hommansa ilman selän takana vahtivaa ja perseeseen potkivaa kouluttajaa.
Toisaalta jatkuva löysäilykään ei ole tehokasta. Sillon kun opetellaan ja harjoitellaan, niin pitää olla vaativa. Monesti jätkät yhdistää sen vittuiluun, mutta se ei miussa ole vielä vittumaisuutta. Eikä yhden asian kusahtaminen vielä aiheuta muuta kuin kevyesti piikikkään palautteen, se monesti riittää. Vittumaiseksi mie muutun sitten jos hommat kusee useammasta kuin kolmesta kohdasta yht'aikaa, tai jos samat hommat kusee aina uudelleen palautteesta huolimatta.
Tosin on yks asia mistä miulla käämi kärähtää samantien ja välittömästi: kaikenlainen perseily aseen kanssa. Näissä tapauksissa ja tilanteissa mie olen pakotettu, kuten asian ilmaisin aikaisemmin.

Pientä maistiaista miun "valmennusfilosofiasta", se ei toki ole kaikilla peikoilla sama mutta useilla samankaltainen. Saishan siintä pidempääkin ja tarkempaa tarinaa, mutta ei jaksa nyt.. mie olen hei lomalla. :cool:

Joni

Well-known member
Moi olen Joni Hämäläinen Vantaalta. Olen mukava ja rento tyyppi ja mulle saa tulla juttelemaan ihan vapaasti pelkäämättä. En mä pure! :) Minua kiinnostaa erityisesti moottoriurheilu ja formulat on lähellä sydäntäni. Itse harrastan kartingia, lenkkeilyä, pyöräilyä ja uintia :)

Knoukka

Well-known member
Moi olen Joni Hämäläinen Vantaalta. Olen mukava ja rento tyyppi ja mulle saa tulla juttelemaan ihan vapaasti pelkäämättä. En mä pure! :) Minua kiinnostaa erityisesti moottoriurheilu ja formulat on lähellä sydäntäni. Itse harrastan kartingia, lenkkeilyä, pyöräilyä ja uintia :)
Mallin hommat unohtu.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Impulsiivisyys ja keskittymiskyvyn heikkoudet kuvaavat minua ihan hyvin. Näistä luonteenpiirteistä ei ole ollut mitään muuta kuin haittaa. Joskus parikymppisenä kuvittelin, että aikuistun vielä sillä tavoin ettei ylilyöntejä enää tule. Se oli harhaa vissiin. Kyllä niitä tulee. Turhaudun liian nopeasti.

Vaikeinta elämässäni on ollut gradun tekeminen. Vaikka siitä on yli kymmenen vuotta niin muistan miten vitutti. Wordin äärellä istuminen oli pahinta mitä olla. Thyellalle terkkuja! Missään nimessä, ikipäivänä, en olisi sitä saanut tehtyä ellei silloinen vaimo olisi kannustanut ja määrännyt hommaan päivittäin. Miltei raivosi ja muistan sanat. Rakennusapumiehenä voisit olla koko elämäsi, mutta nyt pitää päästä eteenpäin. Voimakastahtoinen nainen, täytyy myöntää, ihan elinehto oli se hänen luonteenpiirteensä suhteelle kanssani arvelen.

Ei ole minkäänlaista pyrkimystä olla hyvä tai paha. Eteenpäin ei mennä kuin höyryveturi, eikä myöskään räpistellä kuin pikkulintu. Jos olisin auto, niin luultavasti silloin typerästi tuunattu Toyota Avensis liian ohuilla renkailla.

Mieluummin olisin grafiitinharmaa Mercedes.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Vaikeinta elämässäni on ollut gradun tekeminen. Vaikka siitä on yli kymmenen vuotta niin muistan miten vitutti. Wordin äärellä istuminen oli pahinta mitä olla. Thyellalle terkkuja!
:thumbup: Kiitos! Mieli tekis kyllä kirjottaa toi suomeks ja sit vetästä kuukkeli tränsleittörillä läpi... tällä hetkellä lahjon itteäni kaikilla hyvyyksillä, Kelakin hengittää niskaan ja se toimii aika hyvänä porkkanana!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Aitäh! Meel teeks jah kirjottaa tõi suomeks ja sit vetästä kuukkeli tränsleittörillä läbi ... praegu korruptsioonis itteäni kõigil hyvyyksillä, Kelakin hingata kaelale ja see toimib aeg hea präänikuna!

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Aitäh! Meel teeks jah kirjottaa tõi suomeks ja sit vetästä kuukkeli tränsleittörillä läbi ... praegu korruptsioonis itteäni kõigil hyvyyksillä, Kelakin hingata kaelale ja see toimib aeg hea präänikuna!
Þakka þér! Mind tekis já kirjottaa kom SuomeksiIn og sitja vetästä Jay tränsleittörillä í gegnum ... Eins og sektir itteäni allt goodnesses, Kelakin andar á háls, og það er góður tími fyrir gulrót!

Ehken koitakaan, tuossa on tuo "kiitos" vaan oikein :nope:

Knoukka

Well-known member
Odotin Tylleröltä tissiherutusfotokuvaa. Petyin.