Mikko Alatalo
Banned
Hei! Olen Mikko Alatalo, olen 60-vuotias muusikko ja kansanedustaja.
Oisko kuvaa?Hei! Olen Mikko Alatalo, olen 60-vuotias muusikko ja kansanedustaja.
Mitä tuolla tarkoitat? En loukkaantunut vaan kysyn.Juuri näin ja vettelii o kans ihquu.
Se oli vähän niin kuin semmoinen "yeah, right" -tyyppinen kommentti.Mitä tuolla tarkoitat? En loukkaantunut vaan kysyn.
Eipä mulla muuta.
Mitä viestissä mahtoi lukea ennen edittiä?Häh häh hää.
Siinä luki, että olen kenkäfriikki ja tykkään itseäni nuoremmista miehistä :ahem:Mitä viestissä mahtoi lukea ennen edittiä?
Arvasinkin, että Juskanen oli asialla.Siinä luki, että olen kenkäfriikki ja tykkään itseäni nuoremmista miehistä :ahem:
Voihan se olla ihan osuva kuvaus geiloordistakin... Ainakin nikin perusteella.Arvasinkin, että Juskanen oli asialla.
Tämä selvä.Siinä luki, että olen kenkäfriikki ja tykkään itseäni nuoremmista miehistä :ahem:
Toisaalta kun tarkemmin ajattelee niin toi kuvaushan kattaa yli puolet forumisteista...Siinä luki, että olen kenkäfriikki ja tykkään itseäni nuoremmista miehistä :ahem:
:alppu:Olen neuvostoliittolainen lerssihelikopteri.
Jos jaksaisin niin vinkkaisin, että ilman minkäänlaista huumorintajua Forumin seuraamisesta tullee ajan saatossa raskaahkoa. Mutta kun en jaksa niin en vinkkaa.Tou....
Luulin, että se samikset meinasi sitä, että hän on samanikäinen kuin minä. Höö
Kerroin jo!Jos jaksaisin niin vinkkaisin, että ilman minkäänlaista huumorintajua Forumin seuraamisesta tullee ajan saatossa raskaahkoa. Mutta kun en jaksa niin en vinkkaa.
Itseni esittelen aivan pian!