Kyllä myö Alppu siun tunnetaan.Molen karvaperseoranki Turengista, asun pankkiautomaatin vieressä huonosti valaistulla kadulla ja heittelen ohikulkijoita kakkakikkareilla.
Kyllä myö Alppu siun tunnetaan.Molen karvaperseoranki Turengista, asun pankkiautomaatin vieressä huonosti valaistulla kadulla ja heittelen ohikulkijoita kakkakikkareilla.
Kaikkihan me ollaan, jotkut ovat vaan syvemmältä...Hei, olen perseestä.
Yks tyyppi oli kuulemma aikanaan väittänyt, että "Mä ainakin oon syntyny perseestä."Hei, olen perseestä.
Tää nyt jotain päinvastaista kuin "Arbeit macht frei":thumbup:Kuulostaa hurjalta tuo lopullinen vapaus. Tarkkana nyt!
3===DTuossa tuokiossa tulee Al-sedältä sellainen esittely, että oksat pois ja pala rungosta. Hyvää kannattaa odottaa.
Jos jaksaisin niin vinkkaisin, että ilman minkäänlaista huumorintajua Forumin seuraamisesta tullee ajan saatossa raskaahkoa. Mutta kun en jaksa niin en vinkkaa.
Itseni esittelen aivan pian!
Täällä nyt yritetään laittaa sanoja suuhuni...EIKÖ TÄMÄ AJOJAHTI VOISI JO LOPPUA??
Oikeastihan esittelen itseni laveasanaisesti aivan tuossa tuokiossa.
Tuossa tuokiossa tulee Al-sedältä sellainen esittely, että oksat pois ja pala rungosta. Hyvää kannattaa odottaa.
Ei sanoja suuhuni vaan kohta esittely!
Joko se kohta tulee?Totta, tuleehan huikaiseva esittelyni hetkenä minä hyvänsä.
Ehkä toi oli se esittely ja kuvastaa parhaiten Albert Oilia.Joko se kohta tulee?