Jääny vähän epäselväks mikä asia tuossa hypyssä on se homo, aika paljon homokuskeja vissiin kun maailmalla nähny noita sillon tällön, ja veikkaanpa että Monacossa ei paljoo siinä kohti hypitä tai osuu pää kattoon, ei tiedä ei tiedä.
Ennen ekaa stoppia ero Alonsoon tais olla noin 25 sekuntia. Sitten ei tullut enään lisää eroa kisan aikana. Ei tainnut edes nopein kierrosaika jäädä Kimille.Rusina sanoi:Ja nyt väittävät, että Räikkönen ajoi suurimman osan kisasta 'hölläten' .
Fisichella ajoi vikalla kiekalla nopeimman kierroksen.belated sanoi:Ennen ekaa stoppia ero Alonsoon tais olla noin 25 sekuntia. Sitten ei tullut enään lisää eroa kisan aikana. Ei tainnut edes nopein kierrosaika jäädä Kimille.
Aivan! Tuohon kun lisätään se, että Kimin renkaat olivat kohtuu hyvässä kunnossa vieläbelated sanoi:Ennen ekaa stoppia ero Alonsoon tais olla noin 25 sekuntia. Sitten ei tullut enään lisää eroa kisan aikana. Ei tainnut edes nopein kierrosaika jäädä Kimille.
Tuo tuli minullekin mieleen kera hymynkareen. Kaiken lisäksi voipi olla, ettei Imolassa ja Espanjassa käytetty taktiikka toimikaan Monacon rännissä samalla tapaa. Helposti käy niin, että edellä olevat ovat tulppana valuttaen painavan auton taktiikan viemäristä alas. Ohikaan ei kovin heppoisesti pääse.Rusina sanoi:Jotenkin tuntuu ettei Monacossakaan nähdä homohyppyä..elleivät kehitä ihmeitä aika-ajoon. Michaelilla on huono ajovuoro [4. kuski radalla]. Jos aika-ajo-ongelmia ei ole saatu kunnolla korjattua, niin peli on jo käytännössä menetetty ensimmäisessä aika-ajossa..
Monacossa taktikointi on aika mielenkiintoista. Jos haluaa käyttää kevyen auton taktiikkaa niin on oltava paalulla ja pidettävä lähdössä kärkipaikka jotta pääsee paahtamaan. Jos on vaikka kolmas niin on aina riski että kevyestä bensamäärästä ei ole mitään hyötyä kun edellä oleva on tulppana, eikä ohi pääse mitenkään.PekPoy sanoi:Tuo tuli minullekin mieleen kera hymynkareen. Kaiken lisäksi voipi olla, ettei Imolassa ja Espanjassa käytetty taktiikka toimikaan Monacon rännissä samalla tapaa. Helposti käy niin, että edellä olevat ovat tulppana valuttaen painavan auton taktiikan viemäristä alas. Ohikaan ei kovin heppoisesti pääse.
Vielä pahempi Monacossa taitaa kuitenkin olla tuo kevyellä ajaminen kuitenkin toisaalta. Ajat kevyellä ja et pääse ohi ..pahempi kuin ajaa raskaalla ja olla pääsemättä ohi.PekPoy sanoi:Tuo tuli minullekin mieleen kera hymynkareen. Kaiken lisäksi voipi olla, ettei Imolassa ja Espanjassa käytetty taktiikka toimikaan Monacon rännissä samalla tapaa. Helposti käy niin, että edellä olevat ovat tulppana valuttaen painavan auton taktiikan viemäristä alas. Ohikaan ei kovin heppoisesti pääse.
Voi olla ettei näin ole tai sitten voi olla, että näin on.berra67 sanoi:Minula on kyllä aika vahva tunne siitä että jos ei Kimi voita Monacossa niin voiton vie Michael Shumacher. Tai suuremmalla tädennäköisyydellä voiton korjaa Shumi..on Shumi vaan niin kova kettu Monacon ränneissä!
Renaultti on kyllä minun ennakkosuosikki Monacoon, mutta sen asemaa horjuttaa McLaren ja Toyota, koska saavat saavat testata kolmosautolla. Nooh, menee jo Monacon GP:n puolelle tämä asia pikkuhiljaa :tongue:berra67 sanoi:Minula on kyllä aika vahva tunne siitä että jos ei Kimi voita Monacossa niin voiton vie Michael Shumacher. Tai suuremmalla tädennäköisyydellä voiton korjaa Shumi..on Shumi vaan niin kova kettu Monacon ränneissä!
Bridgestone tyyppi jossain selitti että tuovat Monacoon ultra-pehmeät renkaat, ehkäpä Ferrari voi sittenkin yllättää ottamalla kärkipaikan. Sumi tarvitsisi kyllä voittoon rubensin tulppa-apua.Rusina sanoi:Voi olla ettei näin ole tai sitten voi olla, että näin on.
Nostan kyllä olematonta hattua jos Shumi sijoittuu aika-ajoissa kuuden parhaan joukkoon. Neljäntenä radalle ensimmäisessä sessiossa..riippuu paljon myös siitä saavatko he tuon aika-ajo-ongelman ratkaistua