Juzo
Well-known member
Hevimies sanoi:Ja jostain luin että Kimi teki parhaat aikansa pitkillä vedoilla.
Kuulostaa erittäin luotettavalta tiedolta.
Hevimies sanoi:Ja jostain luin että Kimi teki parhaat aikansa pitkillä vedoilla.
No ei varmasti kuulosta, mutta kun surffailee kansainvälisiltä sivuilta uutisia niin muistaa ne jutut, muttei taatusti sitä mistä minkäkin jutun luki.Juzo sanoi:Kuulostaa erittäin luotettavalta tiedolta.
Hevimies sanoi:No ei varmasti kuulosta, mutta kun surffailee kansainvälisiltä sivuilta uutisia niin muistaa ne jutut, muttei taatusti sitä mistä minkäkin jutun luki.
Sovitaan sitten vaikka niin.Juzo sanoi:Räikkösellä oli ongelmia erityisesti aika-ajossa ja säätöjä haettiin aika-ajoja varten. Jos noita kierrosaikoja vertaa esim. noihin McLarenin vastaaviin, niin on aika selvää mikä talli niitä pitkiä vetoja ajoi.
Jeanlean sanoi:Mitä sitten?
fan1 sanoi:Times as they currently stand:
1 COU 1'21.066 52
2 DLR 1'21.267 43
3 MAS 1'21.483 28
4 FIS 1'21.876 54
5 KUB 1'22.098 29
6 SCH 1'22.359 42
7 KLI 1'22.807 53
8 BUT 2'04.647 1
Ajat Renun blogista.
Testitoikeissa tulee hehkuttaa Räikkösen sadetaitoja ja nopeimpia testikierroksia, jotka on aina tehty pitkillä vedoilla. Huomattavaa on myös se, että Kimi on aina testien paras kuljettaja, vaikka ei nopeinta kierrosta olisikaan ajanut.burb sanoi:
Eikös se ole ihan ok jos testitoikissa ilmoitetaan testissä olleista tekniikkamurheista?
Saahan jokainen tehdä omia arvioitaan testiohjelmista, olivat ne sitten kuinka absurdeja tahansa.PekPoy sanoi:Testitoikeissa tulee hehkuttaa Räikkösen sadetaitoja ja nopeimpia testikierroksia, jotka on aina tehty pitkillä vedoilla. Huomattavaa on myös se, että Kimi on aina testien paras kuljettaja, vaikka ei nopeinta kierrosta olisikaan ajanut.
Ok!Jeeves sanoi:Sarkasmi muuten toimii paremmin, kun sen naamioi vähemmän ilmiselväksi.
Kas tässä näyte siitä että kruununjalokiviä ei saa arvostella. Sama päti aikoinaan Mclareniin ja osittain pätee vielä erääseen Häkkiseen. Mitään negatiivistä ei siis sallita. Hys heti.burb sanoi:
Eikös se ole ihan ok jos testitoikissa ilmoitetaan testissä olleista tekniikkamurheista?
Hyvä merkki että uutta tulee kun totaalinen paniikki lähestyy. Melkoinen hökötys. Kohta lienee aika kaivaa Batman viritykset esiin.Jeeves sanoi:Villin näköiset nuo Hondan "norsunkorvat". Eri asia on sitten, käyttävätkö niitä kisassa.
McLarenillakin mitä ilmeisemmin kokeillaan uutta etusiipeä (ainakaan minun silmiini tuo ei ole sama, mitä talli testasi aiemmin tällä viikolla).
Taitaa kuitenkin olla sama, nyt vaan saanut väriä pintaan.Jeeves sanoi:Villin näköiset nuo Hondan "norsunkorvat". Eri asia on sitten, käyttävätkö niitä kisassa.
McLarenillakin mitä ilmeisemmin kokeillaan uutta etusiipeä (ainakaan minun silmiini tuo ei ole sama, mitä talli testasi aiemmin tällä viikolla).
päivän, tai itse asiassa kuukauden typerin viesti.Jeeves sanoi:Saahan jokainen tehdä omia arvioitaan testiohjelmista, olivat ne sitten kuinka absurdeja tahansa.
Sarkasmi muuten toimii paremmin, kun sen naamioi vähemmän ilmiselväksi.
Jeeves sanoi:
McLaren unlikely to race radical wing
Aero updates on the McLaren Mercedes MP4-22
McLaren is unlikely to fit its unique 'bridge' front wing design at the Spanish Grand Prix next week.
The Woking based team publicly debuted the innovation at the pre-race test at Circuit de Catalunya on Monday, and on Wednesday World Champion Fernando Alonso got his first taste of the unique bodywork.
But the Spanish newspaper Diario As reports that Alonso did not offer promising feedback after using the wing - now painted red after originally appearing in carbon-fibre black - on the Barcelona layout.
"The extravagant and revolutionary front innovation did not work as the team had expected," the report added.
Alonso was fifth quickest in the MP4-22 on Wednesday; a full second off the pace of the dominant Ferrari steered by Felipe Massa.
Pedro de la Rosa will conclude McLaren's test today.
E.A.
Source GMM
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/070503100001.shtml