Eturengas - Foorumi moottoriajoneuvoista

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Olga sanoi:
Onko F1-forumin yleinen asiakeskustelu todellakin oikea paikka mainostaa toista forumia? :rolleyes:
Vapaa keskustelu olisi ollut parempi paikka.

Eiku..

Aika turhalta tuntuisi tämä Zhoopin uusi foorumi (paitsi silloin jos pääsen moderaattoriksi, kuten DFiaA) ja tuskinpa se keskustelu olisi tasokkaampaa siellä aidan takana.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Käyttäjälista: zhoop, jakopään hihna, Kampi Akseli, DFiaA

:thumbup:
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Tuo liikenneaiheinen keskustelu sai aika vakuuttavan alun. Kaikki mikä vain voi, meni kuuseen.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Joko keskustelu käy kuumana?

Heldenview tainnu moderoida liian innokkaasti ku ei montaa viestiä näy tuolla
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Warning: mysql_connect(): Access denied for user '587_zhoop'@'localhost' (using password: YES) in /var/www/virtual/miljardi.arkku.net/simo_arkku.net/htdocs/eturengas/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/virtual/miljardi.arkku.net/simo_arkku.net/htdocs/eturengas/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/virtual/miljardi.arkku.net/simo_arkku.net/htdocs/eturengas/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database
?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
zhoop sanoi:
Tarkoitukseni ei ollut mainostaa vaan informoida.

<clip>

Eli en halua mainostaa, mutta haluan ilmoittaa teille tästä foorumista ja toivon saavani lisää palautetta.
:D :D :D :thumbup:
Tohon ne spämmeritkin vetoaa. He eivät spämmää vaan vain informoivat ja lähettävät tietoa ihmisille näitä mahdollisesti kiinnostavista jutuista. Sitten kun 600-1000 tyyppiäkin joka ainut päivä päättää "informoida" samalla lailla niin onkin siistii jälkee meiliboksissa. Tai forumilla.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
:D :D :D :thumbup:
Tohon ne spämmeritkin vetoaa. He eivät spämmää vaan vain informoivat ja lähettävät tietoa ihmisille näitä mahdollisesti kiinnostavista jutuista. Sitten kun 600-1000 tyyppiäkin joka ainut päivä päättää "informoida" samalla lailla niin onkin siistii jälkee meiliboksissa. Tai forumilla.
Lähentelee nerokkuudessaan sitä jo legendaarisen maineen saanutta lausahdusta: "En minä ainakaan halua, että kukaan kuolisi. Minä vain toivon sitä" :D
 

Hurmurisija

Well-known member
Liittynyt
3.3.2002
Viestit
3307
OoPee sanoi:
Lähentelee nerokkuudessaan sitä jo legendaarisen maineen saanutta lausahdusta: "En minä ainakaan halua, että kukaan kuolisi. Minä vain toivon sitä" :D
Hei, tuohan on mun! :D Olen edelleen samaa mieltä.
 
Ylös