Voi nyt saatana.Hei toi oli aika hyvä! Sit Naurun presidentti vois kanssa sanoa että Nauru pidentää ikää, aina kun armahtais kuolemaantuomitun.
Naru pidentää kaulaa.
Heko, heko. Riitti!
Voi nyt saatana.Hei toi oli aika hyvä! Sit Naurun presidentti vois kanssa sanoa että Nauru pidentää ikää, aina kun armahtais kuolemaantuomitun.
Katsoin ensin, että prinssi Charles' kos se siinä, mutta ei sittenkään.
Eiköhän se Pirnce Chuck tule kohta myös.Katsoin ensin, että prinssi Charles' kos se siinä, mutta ei sittenkään.
Hei. Yllättävistä syistä en päässyt finaalissa "linjoille", mutta kuitenkin.Itävalta voitti taas...
Ilman muuta, koskaan tiedä mitä mulle huomenna tulee mieleen.Aijaha. Alkaa mopo vähä keulia. Pitäsköhän bannata?
Jos haluis vähä kreisihassutella ja osoittaa ylivertaista älyään sen kautta että on joskus lukenu Fingerporin strippejä ni tähänhän pitäis vastata että: NO VARMAAN SIEMENNESTEEET!!! AHAHAHhahhaha. Tajusitko?? Mieleen tulee siemennesteet!!! AAahahhaahh xD xD xDIlman muuta, koskaan tiedä mitä mulle huomenna tulee mieleen.
Kuka Forumin risteilykuvia on levitellyt?Sekä tietysti...
HÄHÄHÄHÄÄÄÄ!!!!!!!!! TAJUSIN!!!!! IHAN KREISUPAILUVITSI!! PYRYF HASSUTTELEE!!!!Jos haluis vähä kreisihassutella ja osoittaa ylivertaista älyään sen kautta että on joskus lukenu Fingerporin strippejä ni tähänhän pitäis vastata että: NO VARMAAN SIEMENNESTEEET!!! AHAHAHhahhaha. Tajusitko?? Mieleen tulee siemennesteet!!! AAahahhaahh xD xD xD
LOLLLOLLOL
Jos haluis vähä kreisihassutella ja osoittaa ylivertaista älyään niin sanois että hypätään nyt ensin.Ilman muuta, koskaan tiedä mitä mulle huomenna tulee mieleen.
Niijuu ja tossa samaisen skaban casting, edelleenkin omana itsenään.Tossa muuten tämänvuotinen Euroviisuvoittaja lauleskelemassa ihan omana itsenään.
https://www.youtube.com/watch?v=aEK5jNKcMRQ