jaska sanoi:
Mulla ei ole mitään kammoa. Tais 2005 -versio olla itelläni aikoinana ja hyvät muistot jäi.....
Mulla oli muistaakseni 2004-versio ja olin enemmän kuin tyytyväinen, kun lopulta pääsin siitä eroon. Siinä oli kaks melko suurta ongelmaa, eka oli se, että se Symantecin päivitystask päätti aina silloin töllöin lopettaa toimintansa. Symantecilta, kun niitä viruspäivityksiä ainakin tuolloin vielä valui korkeintaan kerta per viikko tahdilla (mikä olis oikeestaan jo toinen asia, josta en digannut), niin eihän sitä perkelettä edes huomannu, että se oli pois päältä. Tätä tapahtu aina silloin tällöin eikä käyttäjälle tietenkään tullut mitään varoitusta siitä, että sulle ei enää tule uusia päivityksiä. Joskus sitten sattumalta huomasit, että jaahas, viimeiset signaturet onkin jo melkein kuukauden vanhoja.
Toinen, mistä täälläkin aikoinaan valittelin, oli se, että Norton halus ihan väkisin päättää mun puolesta kuinka suuri mun C-levyllä oleva swap-tiedosto oli. Oli ihan sama mitä Windowsin omista asetuksista väänsi, aina boottauksen jälkeen sen tiedoston koko oli sama.
Kumpikin noista olivat yleisesti tunnettuja vikoja joihin ei kuitenkaan koskaan tullut parannusta. Ehkä se seuraavan vuoden versio olis toiminu paremmin, mutta en enää halunnu edes kokeilla.
Ja sitte on vielä se, että jos ostat vuoden lisenssin elokuussa, niin se ei tarkoita sitä, että saisit ladata tammikuussa ittelles ilmatteks sen seuraavan vuoden version (Symanteciltahan niitä tulee yks per vuosi) ja käyttää sitä. Kasperskylla homma on niin, että jos lisenssin voimassaoloaikana ilmestyy uusi versio, niin se sun lisenssis kelpaa sillekin.
Mutta tuo oli tosiaan tilanne vuonna 2004.