F1 2011

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Laittakaapa jousituksen stiffness asentoon 11 niin johan tulee HRT:n pulkastakin raketti vaikka legendilla ajaisi. Kiitos CM, ryssitte tämänkin. Patch tulee ensi vuonna ja nimi on F1 2012?
Itekkin pistän aina jousituksen jäykäksi heti ekana. Huono puoli on se että renkaat kuluu. Unkarin kisakin meni kätevästi viiden pysähdyksen taktiikalla.

Mun mielestä on vaan hyvä että auton säätäminen tuntuu jossain vaikka eihän tossa oo kuitenkaan realistisuuden hiventäkään.

Nyt jo monzaan menossa eikä vieläkään oo tekötyhmyys keskeyttäny tai kolaroinu. kerran oli alkuhässäkässä jo turva-auto tulossa radalle mut järkytyksissäin rysäytin heti seinään.


EDIT:Mikäs versio sulla muuten on? mun Steamista hankitussa PC-versiossa ei ainakaan oo ihan noin vakavaa vikaa. kylhän mullakin pito kasvaa mut ei sillä HRT:stäkään voittajaa saa.
 
Viimeksi muokattu:

Keittiöpsykolokki

Webberin kytkin
Liittynyt
25.9.2011
Viestit
84
Sijainti
Ankkalampi
Australiassa aika-ajot Williamsilla vielä suht realistisesti eli 18. ruutu. Apuina vain TC med ja automaattivaihteet. Kisassa nousin jo sijalle 4, kunnes Rosberg ohitti varikkokäyntien aikana. Varikolta tultuani hiillostin Rosbergia hiukan yli kierroksen ja sukelsin KERSin avulla ohi. Maaliin tulin neljäntenä ja Rosberg roikkui aivan vaihdelaatikossa. Nyt Malesiassa ajoin aika-ajot ja vaikka en saanut yhtään ehjää kierrosta niin sijoitus oli viides. Kisassa voitto? :confused:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Itteku en kiireiden takia ole vielä paljoa ehtinyt tutustua, niin kysynpä teiltä, että vieläkö kisassa loistaa kuminauhatekniikka? Tuolla HRT:llä pärjäämisen perusteella kummaria ei enää niin hirveästi olisi?
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Itteku en kiireiden takia ole vielä paljoa ehtinyt tutustua, niin kysynpä teiltä, että vieläkö kisassa loistaa kuminauhatekniikka? Tuolla HRT:llä pärjäämisen perusteella kummaria ei enää niin hirveästi olisi?
Mun mielestä kummaria on jopa enemmän kuin edellisessä. Mua se ei kuitenkaa haittaa. Pysyy vaan kisat tiukkoina.

Just kävin viljamssilla tosi tiukan taiston Suzukan voitosta Red Bullien kanssa vaikka olin jostain syystä koko "viikonlopun" aika ylivoimainen. Tiukan väännön jälkeen nappasin ekan voiton.

Kyl tästä pelistä alkaa pikkuhiljaa juju löytymään vaikka teköäly tosi jäykkä onkin. Mulle kuitekin hyvä fiilis on tärkeempi kuin tiukka realistisuus.

Tuli tuo turva-autokin vihdoin Singaporessa koettua tavallaan: Se turva-auto tuli vähän huonoon väliin ja jouduin ohittamaan sen. Sitten tulikin vähän kiire ottaa se taas kiinni ja etusiipi jäi kaiteisiin. Enää en saanu letkaa kiinni ja muita autoja suhahti ohi niin että sain penaltyjä ohittamisesta keltasten lippujen aikana! Joku täs touhus on kyl pielessä.:doubtful:
 
Viimeksi muokattu:

IceManFani

Tunari
Liittynyt
10.9.2006
Viestit
1547
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Jumalauta, Liuzzi veti just Istanbulin kasimutkan DRS auki!? :eek!:
Näköjään kaupalliseenkin versioon päässy tollanen bugi...
Meinaan ei HRT:llä oikeessa elämässä pysty ko. mutkaa vetää kaasu pohjassa, saatikaa DRS auki, eipä kyllä pitäs muillakaan tosin (?)
 

Keittiöpsykolokki

Webberin kytkin
Liittynyt
25.9.2011
Viestit
84
Sijainti
Ankkalampi
Onhan noita bugeja. AI-kuskit vetivät esim. Australiassa ainakin kolmosmutkaan asti DRS auki.

Urassa Williamssilla sijat 4, 4 ja 6. Aika-ajot menneet "hiukan" huonommin, vain kerran olen voittanut Barrichellon. Kisoissa pysyn aivan kärjessä varikkokäynteihin asti, mutta sitten huomaankin olevani jossain sijalla 7-10 ja joudun vetämään aivan limitillä viimeiset kierrokset. Outoa.
 

Alien Eel

Well-known member
Liittynyt
7.2.2011
Viestit
401
Tuo DRS bugaa muutenkin. Muistelisin että itsekkin pystyy Force Indialla joissain paikoissa vähän turhan aikaisin pistämään sen siiven auki. Raja on tosin hyvinkin tiukka, vähän liian aikasin ja 250km seinään. Tai sitten ei saa kääntää ihan hirveän nopeasti.

Suorillakin tuntuvat tuota DRS:ssää käyttävän vähän liiankin hyvin, kisassa mennään sillä karkuun ja usein. Selittää osaltaan sen miten jäät puolessa kierroksessa 5sek kun joku menee ohi. Sad....
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Hohhoijaa, tämähän alkaa vaikuttaa siltä että edellinen versio päivityksineen on loppujen lopuksi parempi peli. Vai mikä tässä uudessa on oikeastaan parempaa?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Codemastersilla on vissii testauspuolella vähän kehittämisen varaa.
 

Makkonen

Guest
Kerssiä pystyy käyttämään heti lähdöstä. :thumbdown
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Renkaiden värimerkkaukset? :eek:
No onhan siinä paljon muutakin hyvää. Hirveetä haukkumista tääl koko ajan. Mä tykkään ainakin ajotuntumasta vaikka se on arcademainen. välianimaatiot on kivoja vaikka eivät mitään graafista karkkia olekkaan. Paljon on hyviä juttuja ja ideoita. Ne vaan jäävät aika pinnallisiksi ja toteutus jättää toivomisen varaa.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
:eek:
Never.

Tai ehkä sitten joskus kun opin ajamaan.
Kannataa kokeilla. kun pääsee parempaan autoon ja säätää lisää pitoa niin on mun mielestä mukavampi kuin medium. Mediumilla kone ottaa kaasua pois tiettyyn pisteeseen, mut sen pisteen jälkeen lähtee kuin leppäkeihäs. TC pois niin pystyy hallitsemaan paljon helpommin luisuja.TC kokonaan päällä lähtee kaikki fiilis. Parempi auto ja hyvät säädöt on tosiaan merkittäviä.
 
Ylös