Noniin, tänään tuli peli ja muutaman kisan ajoin. Ekana Kimillä Nurburgringillä 25% kisan. Aika-ajoissa kolaroin Alonson kanssa ja viimeinen lähtöruutu. Kisassa sitten starttasin kovemmilla, ja olin Lotuksella suunnilleen samassa vauhdissa kuin Maldonado.
Kuudentenatoista tulin, mutta sitten tuli rankkua, kun ajoin vikan shikaanin liian monta kertaa suoraksi. 20 sekunnin aikarangaistuksen myötä yhdeksästoista.
Sitten otinkin Emerson Fittipaldilla 5 kiekan kisan Jerezissä. Siitä ei tullut oikein mitään kun en rataa ollut ennen missään pelissä ajanut. Niin monesti ajoin pitkäksi että lopetin kesken.
Sitten vielä Häkkisellä Sao Paulolla viiden kierroksen kisa, jossa olin toinen Mansellin jälkeen. Oma vaikutelmani pelistä on hyvä siihen verrattuna mitä odotin. Tässä ois pelin hyvät ja huonot puolet minun mielestä.
+ AI kisaa oikeasti nyt sinua vastaan, eikä joka mutkassa pääse helposti ohi.
+ Startti paljon vaikeampi.
+ Peileistä näkee jotain.
+ Grafiikat hieman parempia omasta mielestäni
+ Enemmän vaikeustasoja
+ Klassikko autot yllätti. Odotin paljon huonompaa noista.
+ Prosentuaalinen rengaskuluma.
- Setup glitch on vieläkin pelissä, vaikkakaan ei niin paha kuin edellisessä. 1-1 aero on vieläkin paras kaikilla radoilla.
- Voi vieläkin ajaa n. sata km/h toista autoa perään, ilman että etusiipi menee rikki.
- Jos ajat radan ulkopuolella, niin vieläkin iskee itsestään jarrun pohjaan.
- Tämä saattaa johtua ratistanikin, mutta kun käännän jossain mutkassa rattia vaikka 90 astetta, niin se itsestään kääntää joskus rattia vielä enemmän. Olisi kiva tietää onko teillä samanlaisia ongelmia, vai johtuuko minun ratistani/ratin asetuksista.
Elikkäs, peli oli kyllä paljon parempi kuin odotin, mielestäni selvästi edellistä vuosimallia parempi. Huomenna sitten aloittelen uramodin Lotuksella.