Riippuu vähän hinnasta. Jos hyvän porukan kanssa ajat onlinessa niin voi olla hauskaa. Perus 3 kierroksen sprintit ihan kauheeta ja offlinekin melko tylsää.Onko ostamisen arvoinen Xbox 360:lle?
Itse jätän väliin. Liikaa negatiivisia asioita tapahtunut formuloissa, joten se varmasti näkyy myös pelissä.Tämän vuoden pelin ajattelin syksyllä ostaa ellei sitä nyt ihan tyrmätä täällä. Odotan toki että asiantuntijat käyvät pelin läpi ensin, kolme edellistä peliä olen onnistunut jättämään jo väliin.
Pistä "Wheel weight" maksimiin.Tuntuu käsittättömän huonolta tuo ohjaus ko. pelissä... Onko muilla ollut ongelmia nimenomaan "lötkön" ja yliherkän keskialueen kanssa? Tuntuu, että vaikka kuinka yrittäisi asetuksia säätää, toimii Force Feedback juuri päinvastoin kuin pitäisi - eli hiljaa ajettavissa mutkissa ohjaus on raskaampi, kovempaa ajettaessa täysin tunnoton ja älyttömän kevyt. Myöskään kanttareiden ylityksen eivät tunnu ohjauksessa lainkaan, vaikka efektit on 100 %:ssa.
Jaaha, itsellä PCllä.Voisihan sitä ajella, jos on kuskeja. PS3 olisi.
Ei ole uusinta. Kesti palttiarallaa vuosi saada ratti vihdoin pois paketista, niin pitää nyt vähän tuota pelata kun kerran tuli ostettua. Tänään starttaa, joku mun ja Dompparin kans kolmanneks pyöräks.Miksette pelaa uusinta? Itsellä on jokainen Codemastersin F1-peli PS3:lle. Jos joku haluaa jossain näistä pelailla niin voi ottaa yhteyttä.
Mm. tuokin on testattu, mutta ei vaikutusta. Tosiaan hitaasti ajettaessa ratti raskaampi ihan ok, mutta kunnolla viedessä aivan kauhea. Eikö kellään muulla ole ollut samaa ongelmaa? Niin, ja PC-versio kyseessä...Pistä "Wheel weight" maksimiin.
Pääsin pitkästä aikaa kokeilemaan peliä toistamiseen, ja itse asiassa homma on niin, että force feedback-, ohjauksen raskaus- tai olosuhde-/ympäristövaikutusasetukset eivät vaikuta ohjaukseen millään lailla! Olisikohan ratin ajureista kiinni? Niitäkään ei meinaa löytyä näin "kivikautiseen" ohjaimeen mistään...Mm. tuokin on testattu, mutta ei vaikutusta. Tosiaan hitaasti ajettaessa ratti raskaampi ihan ok, mutta kunnolla viedessä aivan kauhea. Eikö kellään muulla ole ollut samaa ongelmaa? Niin, ja PC-versio kyseessä...