No en minä nyt aina jaksa:frank:Pitäisköhän se sykkivä lihaskimppu saada tähänkin sessioon mukaan?
Arvasin, että täällä viritellään nyt jotain, kun alkoi Knoukkarin takaosasto vilahdella.
Sellainen toivomus kässäristeille, että jospa Moen pois sieltä silkkiverhon takaa kirjoittaisitte. Nomille kyllä löytyy aisapari. Meillä oli Mossen kanssa niin hyvä sessio aamulla, kun yritettiin erästä pullistelijaa saada kimpassa tulemaan. Tai minä aloitin jo eilen illalla ja Moe tuli leikkiin aamulla.
tässä alkaa kohta olla matskua jo jatko-osaankin.
Mulla on kohta korsetti. Sen voi pukea. Vaikka Moelle. :ahem:
Ai mitä meinasit tehdä seuraavassa postauksessatässä alkaa kohta olla matskua jo jatko-osaankin.
Puolipöhköllä on sellainen lämpökameratsydemi muistaakseni (ainakin postasi sellaisella otetun kuvan autostaan joskus). Sillä saisi kivan psykedeelisen kohtauksen johonkin väliin, jos sillä vaan saa kuvattua videokuvaa.
Nyt sulla Lara kirjoittaa! Mussu esiripusta eturiviin ja sohvalle.Joo tottakai Moe tulee sieltä pois. Sen naamavärkillä ollaan eturivin miehiä. Sen pitää vaan päästä sohvalle tsi jonkun pitää hoitaa ratsastajan tehtävää kun ei sillä noi polvet kestä....
Voitele sinä, niin minä lupaan pitää hyvänä!Hoidetaanko yhdessä vai erikseen?![]()
Voitele sinä, niin minä lupaan pitää hyvänä!
.. heitän vielä työntöapuhaasteen Sam'lle ja kielihaasteen Opsulle.
Entäs, oliko jo mainittu, että kenellä on ne kyynertaipeeseen asti ulottuvat lateksi hanskat, jotka on voideltu jo valiiksi ja odottavat kimallellen pääsyä leikkeihin :frank:
kielihaasteen Opsulle.
Nyt me puhutaan samaa kieltä elleseni!![]()