F1-Foorumin Karting-mestaruus! Ilmoittautumiset!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Mutta vielä ehtii ilmoittautua!
Jaska voisi ehkä määritellä jonkun ajankohdan, jolloin rata ja ajankohta päätetään sen hetkisten ilmoittautumisten perusteella? :)
Hmm... käytännön syistä tuo 15.1 :tä pudonnee pois. Mutta päivä ja paikka lyödään lukkoon ensi torstaina rupean selvittelemään milloin ko. paikoissa on vapaata ja teen alustavat varaukset!

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
En halua osoittaa mieltä, mutta tulen vaan jos kisa on K-Clubilla, unohdin kirjoittaa ilmoittautuessa..

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
PeePee sanoi:
Mulla on muuten salaista tietoa, että WoPella olisi jopa Kart'in Clubin takki!
Mitäs mitäs, tunnenko mää sut? ;)
Enhän mä nyt voi tulla tonne ku paljastuin :)
No PeePee tulee myös, eikö niin :thumbup:

(ei, en ole töissä siellä, eiei en ole koskaan ollutkaan.)

Viimeksi muokattu:

oldez

Well-known member
haluan osoittaa mieltä ja toivoisin että kisat järjestetään vm-karting centerissä jo pelkästään sen takia että rata on pitkä ja leveä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
oldez sanoi:
haluan osoittaa mieltä ja toivoisin että kisat järjestetään vm-karting centerissä jo pelkästään sen takia että rata on pitkä ja leveä.
Lauantaina VM-karting centerissä ei kisa onnistu, koska ne ei järkkää kisaa lauantaisin.

MaxiV

Well-known member
Sijainti
Bemskin ratavarikko
oldez sanoi:
Ei voisi olla more samaa mieltä. Kart'In:ssä ohitusmahdollisuudet on lähinnä teoreettiset.

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Tämän vuoden rataprofiilissa on kyllä ohitusmahdollisuuksia enemmän, kyllähän tuolla vm:ssä on siisti ajaa jokkiskisaa, mut ne autot on kyllä niin kauheet että pahaa tekee, molemmissa on kumminkin se että hauskaa on.

FO110K

Banned
MaxiV sanoi:
Ei voisi olla more samaa mieltä. Kart'In:ssä ohitusmahdollisuudet on lähinnä teoreettiset.
ja samaa mieltä tämäkin, olkoon sit sunnuntai tms mutta mieluummin centerille....

Jacques

Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:
ja samaa mieltä tämäkin, olkoon sit sunnuntai tms mutta mieluummin centerille....
jeps.. täytyy toki muistaa myös että lisäksi centeriin melkeinpä vaadittais se 12 osallistujaa.. Tällä hetkellä su 30.1. ois 8 samoin la 29.1.

tai tokihan sellainen ~10:kin riittää centeriin.. ei hinnat pääse silti nousemaan liian isoksi..

Viimeksi muokattu:

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Kyllä sitten voi syyttää ohituksesta jotain muuta kun rataa jossei nykyprofiilissa pääse ohi :D

No, kansa päättää!

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Charlie sanoi:
Ilmoittaudun viikonlopun aikana.
Laitoin nyt nuo viikonloput tuonne, varma ei tietenkään voi olla pääseekö vai ei. Ilmoittautumismääristä päätellen tapahtuma ajoittuu kuitenkin viikonlopulle, joten päätin pidentää niitä listoja.

Jacques

Sijainti
Helsinki
WoPe sanoi:
Kyllä sitten voi syyttää ohituksesta jotain muuta kun rataa jossei nykyprofiilissa pääse ohi :D

No, kansa päättää!
Ei tämän oo tarkoitus ollakaan mikään huippukuskien kisa vaan lähinnä hauskanpitotapahtuma. :)

Tai ainakin itse lähden vain pitämään hauskaa koska minun kokemukseni on sen verran pieni. Tavoitteenani on voittaa yksi hahmo, mutta siitäkin tavoitteesta voin joustaa. ;)

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Jacques sanoi:
Ei tämän oo tarkoitus ollakaan mikään huippukuskien kisa vaan lähinnä hauskanpitotapahtuma. :)

Tai ainakin itse lähden vain pitämään hauskaa koska minun kokemukseni on sen verran pieni. Tavoitteenani on voittaa yksi hahmo, mutta siitäkin tavoitteesta voin joustaa. ;)
Joo ymmärrän ja olen täysin samaa mieltä! :)
Ajattelinkin tässä jo että jätän tämän väliin.. joku vois kertoo minkälaista aikaa on ajanu K-Clubilla tänä vuonna niin saisin vähän osviittaa!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:

Perkele! Kakkosnikki on nyt ihan väärässä, radalla ajetaan naama irvessä ja schumimaisesti tökitään hitaammat helvettiin! :mad_old:

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Perkele! Kakkosnikki on nyt ihan väärässä, radalla ajetaan naama irvessä ja schumimaisesti tökitään hitaammat helvettiin! :mad_old:
Niin.. Itse aion tähdätä kaiken panokseni starttiin. Kamikaze-Takuma startti ja sitten teen autosta leveän! ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Niin.. Itse aion tähdätä kaiken panokseni starttiin. Kamikaze-Takuma startti ja sitten teen autosta leveän! ;)
Niinhän sinä aiot, mutta tuloksesi on yhtä hyvä, kuin Villaneuleella sateella!