F1-Foorumin Karting-mestaruus! Ilmoittautumiset!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
WoPe sanoi:
Joo ymmärrän ja olen täysin samaa mieltä! :)
Ajattelinkin tässä jo että jätän tämän väliin.. joku vois kertoo minkälaista aikaa on ajanu K-Clubilla tänä vuonna niin saisin vähän osviittaa!
noh noh.. korostin toki vain sitä että hauskan pito on tän tapahtuman tärkein pointti.. (tarkoittaen myös sitä että jos täällä on joku joka ei viitsi lähteä, koska ei ole kovin kokenut, niin mukaan vaan!)

Mutta kyllä mä uskon että kun on f1-forumista kuitenkin kyse niin sinäkin varmasti haastetta saat! :)

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Niinhän sinä aiot, mutta tuloksesi on yhtä hyvä, kuin Villaneuleella sateella!
Villaneule imee kosteuden itseensä, jos sen heittää märälle radalle. ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Villaneule imee kosteuden itseensä, jos sen heittää märälle radalle. ;)
no sun radalla pysymisen todennäköisyys on samaa luokkaa, kuin Villeneuleela sateella!

Örfil

Guest
Ilmottaudun mukaan 29.1. Mites nää maksut ym? Maksetaanko paikan päällä vai miten?

Psyykkausosasto: ja hölpön pölpön... . Eli nyt ajamalle viimeiseksi saan munata itseni oikein perusteellisesti :thumbup:

Viimeksi muokattu:

Valde

Well-known member
Aion skipata forumin kisan, koska rahaa menee jo ihan tarpeeksi kart'in clubin Challenge-sarjaan.

Tänään oli ensimmäinen kisa ja vaikka olin käynyt jo yhden harjoittelu/-tutustumiskerran radalla tekemässä, niin eipä vauhti korkeammalle riittänyt kuin sijalle 14. ensimmäisessä finaalissa ja sijalle 9. toisessa. Kivikova sarja. Netistä kattelin, että Anssi Kelakin oli käynyt kokeilemassa ja oli parhaimmillaan ollut kolmas (toki ei ollut vakikävijöitä, vaan oli vain muutamalla kerralla).

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Maksuista tulee varmasti lisää jaskan vahvistusmeilissä.. luulisin.. :)
KartInClubiin jos päädymme, niin jokainen hoitaa maksun ajon yhteydessä varmaan käteisellä/kortilla..

VM-Centeristä en tiedä... otan selvää, jos siihen päädymme...

Nyt muuten jos on toiveita ajankohdasta (siis kellonajasta) tai paikasta, eikä muistanut laittaa "Huom" -kohtaan mitään (Wopen ilmoitukset huomioitu) niin laittakaa kommenttia, tai mailia jaska@domppari.com

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Eli siis meillä ei varsinaisesti ole niinsanotusti yksityistilaisuutta? vaan mennään vaan ajamaan? silloinhan siihen lähtöön voi tulla muitakin kisaajia? selventäkääs vähän :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
WoPe sanoi:
Eli siis meillä ei varsinaisesti ole niinsanotusti yksityistilaisuutta? vaan mennään vaan ajamaan? silloinhan siihen lähtöön voi tulla muitakin kisaajia? selventäkääs vähän :)
Tuolla kartingClubilla on "Kimppakisa" .. eli käsittääkseni rata suljetaan meitä varten...

Leikkaus sieltä tulleesta mailista
meiltä löytyy paketti nimeltaan kimppakisa, ja sen kustannus on 27/37e per
henkilö. Kimppakisa sisältää aika-ajon ja kilpailun. Eli se on yksi
vaihtoehto...... kimppakisa on tarkoitettu ryhmälle jonka koko on 7-15 hlö. Tapahtuman
kokonaiskesto on n. 30 minuuttia. Maksu tapahtuu paikan päällä ennen ajoa.
Eli ottaen huomioon ja jostain muualta luin, että tuossa on 10min aa ja 12 kierrosta kisa...

Eli käytännössä VM on kalliimpi, mutta siellä on ajoaikaa enemmän. Mutta molemmissa rata on meille varattu....

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Aijoo just, no sittenhän siinä ei ole mitään ongelmaa.

FO110K

Banned
sellanen tuli mieleen, et kysyppä piruuttaan VM-centeriltä jos järkkäävät meille 2 privaattiajokertaa putkeen esmes lauantaille...
joskus kysyin omalle kaveriporukalle (n. 5henkee) niin sanoivat että järjestyy, tuolla konstilla kaikilla olisi siis ensin 15min ajoaikaa (vai oliko siel 10min ajo? ei muista) + toinen samanmoinen kisaan...
(lupasivat meille sillon tehdä kyllä ns. kisalähtöön valojen vaihtumisen jos ite vaan järkkäydytään autoihin aika-ajojen mukaan jnejnejne...)
Tuolla järkkäyksellähän saataisiin hintaakin alaspäin, eikös VM:llä maksa jonkun 10-15eur/kerta eli max. 30eur/nuppi...

Jacques

Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:
sellanen tuli mieleen, et kysyppä piruuttaan VM-centeriltä jos järkkäävät meille 2 privaattiajokertaa putkeen esmes lauantaille...
joskus kysyin omalle kaveriporukalle (n. 5henkee) niin sanoivat että järjestyy, tuolla konstilla kaikilla olisi siis ensin 15min ajoaikaa (vai oliko siel 10min ajo? ei muista) + toinen samanmoinen kisaan...
(lupasivat meille sillon tehdä kyllä ns. kisalähtöön valojen vaihtumisen jos ite vaan järkkäydytään autoihin aika-ajojen mukaan jnejnejne...)
Tuolla järkkäyksellähän saataisiin hintaakin alaspäin, eikös VM:llä maksa jonkun 10-15eur/kerta eli max. 30eur/nuppi...
tuollaista voisi tosiaan kysäistä?!?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Njaa.. jos saadaan 10hlö niin ajoajan ja hinnan suhde on sama (15e/10min tuo näyttää olevan) suuremmalla porukalla (11,12) saadaan jo parempi ajo/hinta suhde...

Kaataako tuo maks. 15e jonkun budjetin (?)

Ja ainakin allekirjoittanut haluaisi pidemmän kisan, kuin tuo 10min... ja varsinkin kun tulee porukkaa pidemmältäkin, niin mielellään varmaan panostaisi siihen ajoaikaan ....

FO110K

Banned
niin tuli mieleen sillä että jos tulee vaan joku 8henkee, ja eikös VM:llä hinta ollut 450eur korvilla?
(niin ja ideana tässä oli se että menis VM:lle, henk koht. en niin perusta KIC:n radasta)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
FO110K sanoi:
niin tuli mieleen sillä että jos tulee vaan joku 8henkee, ja eikös VM:llä hinta ollut 450eur korvilla?
(niin ja ideana tässä oli se että menis VM:lle, henk koht. en niin perusta KIC:n radasta)
Jeps ;) Tuolloin tuo toki toimii...

Nythän suosituimmalla päivällä on jo 10 hahmoa (joista Wope ei ole tulossa ajamaan VM:n ... ) joten muutama vielä niin saataisiin VM täyteen...

sitten tietenkin se, että menemmekö mieluummin KIC:n, jolloin Wopekin tulee, vain ...

FO110K

Banned
no itse taas en ole varma tulenko KIC:lle, itse oon tykänny sisäradoista eniten tuosta VM:stä ja KIC taas ei mun makuun ollut...

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
FO110K sanoi:
no itse taas en ole varma tulenko KIC:lle, itse oon tykänny sisäradoista eniten tuosta VM:stä ja KIC taas ei mun makuun ollut...
roger that! Kaikki nämä varmistetaan maililla vielä huomisen / ylihuomisen aikana...

Kenny

Thö spesölist
Sijainti
tampere, finland
Kannatan Kartinclubia painojen takia vaikka siitä on luultavasti 69kg painoselle enemmän haittaa.. Säästytään pikkasen jälkipyykiltä.. :thumbup:

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Jeps ;) Tuolloin tuo toki toimii...

Nythän suosituimmalla päivällä on jo 10 hahmoa (joista Wope ei ole tulossa ajamaan VM:n ... ) joten muutama vielä niin saataisiin VM täyteen...

sitten tietenkin se, että menemmekö mieluummin KIC:n, jolloin Wopekin tulee, vain ...
eli jos päivä on lauantai niin yritetään käyttää tuota FO110K:n ehdotusta (jos VM siis valitaan). Nythän suosituin päivä tais nimenomaan olla lauantai?

oldez

Well-known member
Sunnuntaina 30. päivä oli se 10hlö. Eiköhän mennä sinne VM:n karting centeriin. 420e/10 = 42e per henkilö. Tohon kuuluu siis kaikki järjestelyt.. Printit aika-ajosta ja kisasta, 30 min rata-aikaa ja voittajalle kuohuviinit. Pelkkä 30min ajo maksaa VM:ssa 45min.

Jos ei saada forumilta 12 hlöä kisaamaan, niin kyllähän joltain löytyy pari kaveri mukaan ajamaan kilpailun ulkopuolella.. Silloin hinta on enää 35e/hlö, joka ei ole paha.