jukkis
Well-known member
Ei sulla sitten kovin täynnä tunnu kalenteri olevankaan! eek! eek!Bobakki:
Hmm. Mä ehdin möötteen jos nukun vain 5 h päiväunet. HArkitsen asiaa.
Ei sulla sitten kovin täynnä tunnu kalenteri olevankaan! eek! eek!Bobakki:
Hmm. Mä ehdin möötteen jos nukun vain 5 h päiväunet. HArkitsen asiaa.
Niin tai itseasiassa karsintasarjan peli alkaa klo 15, mutta ei ne kyllä sitä näytä varmasti, tuskin sitä tulee edes yleltä?jaska:
Ei tule - eka kääkkä-matsi alkaa 16, F1 alkaa 15 joten loppuu 16!Jones:
Jos on jääkiekkoa samaan aikaan, niin nehän pyörittää sitä siellä eikä Formulaa. eek!
Ett silleen!!!!!1
Tämän mukaan Suomi ei kuitenkaan pelaa lauantaina.16.00 A2-D3, Helsinki
20.00 D2-A3, Helsinki
Jos Suomi voittaa tänään Slovenian, niin se on lohkossaan joko D1 tai D2. D1 pelaa perjantaina 20.00 ja sunnuntaina 20.00. D2 perjantaina 16.00 ja lauantaina 20.00.Jacques:
Niin tai itseasiassa karsintasarjan peli alkaa klo 15, mutta ei ne kyllä sitä näytä varmasti, tuskin sitä tulee edes yleltä?jaska:
Ei tule - eka kääkkä-matsi alkaa 16, F1 alkaa 15 joten loppuu 16!Jones:
Jos on jääkiekkoa samaan aikaan, niin nehän pyörittää sitä siellä eikä Formulaa. eek!
Ett silleen!!!!!1
Kunnon pelit alkaa klo 16 ja mikä olisikaan parempi jos sieltä sattuis tulemaan suomen peli?
Tämän mukaan Suomi ei kuitenkaan pelaa lauantaina.16.00 A2-D3, Helsinki
20.00 D2-A3, Helsinki
Elä sie ite pyörittele niitä mulkoiluvälineitäsi, etteivät vallan nyrjähdä...Sam:
Mitä mulkoilet? (ystävälliseen sävyyn kysyttynä huom.) Älä ole huolissasi, en ole tulossa paikalle sillä olen estynyt tärkeämpien kiireiden vuokso
Eipä kestä, multahan niitä piisaa...Sam:
Kiitos kauniista kohteliaisuudesta Silkku
Möötessä vaan kunnon känni päälle niin Tsekkikin näyttää Suomelta ja voit kannustaa sitä.Jones:
Mulla on liput tohon klo 20 otteluun D2-A3 eli vittu, taitaa olla tsekki - ukraina
Norman:
En jaksa kahlata kaikkea läpi. Onko aika ja paikka samat kuin toikin alussa mainitut?
Entäs joillain toisilla näkymillä?K.Yrjola:
Näillä näkymin en ehdi paikalle.
Niillä ehtisin tai en ehtisi.Dominic:
Entäs joillain toisilla näkymillä?K.Yrjola:
Näillä näkymin en ehdi paikalle.