jukkis
Well-known member
Ei sulla sitten kovin täynnä tunnu kalenteri olevankaan! eek! eek!Bobakki:
Hmm. Mä ehdin möötteen jos nukun vain 5 h päiväunet. HArkitsen asiaa.
Ei sulla sitten kovin täynnä tunnu kalenteri olevankaan! eek! eek!Bobakki:
Hmm. Mä ehdin möötteen jos nukun vain 5 h päiväunet. HArkitsen asiaa.
Niin tai itseasiassa karsintasarjan peli alkaa klo 15, mutta ei ne kyllä sitä näytä varmasti, tuskin sitä tulee edes yleltä?jaska:
Ei tule - eka kääkkä-matsi alkaa 16, F1 alkaa 15 joten loppuu 16!Jones:
Jos on jääkiekkoa samaan aikaan, niin nehän pyörittää sitä siellä eikä Formulaa. eek!
Ett silleen!!!!!1
Tämän mukaan Suomi ei kuitenkaan pelaa lauantaina.16.00 A2-D3, Helsinki
20.00 D2-A3, Helsinki
Jos Suomi voittaa tänään Slovenian, niin se on lohkossaan joko D1 tai D2. D1 pelaa perjantaina 20.00 ja sunnuntaina 20.00. D2 perjantaina 16.00 ja lauantaina 20.00.Jacques:
Niin tai itseasiassa karsintasarjan peli alkaa klo 15, mutta ei ne kyllä sitä näytä varmasti, tuskin sitä tulee edes yleltä?jaska:
Ei tule - eka kääkkä-matsi alkaa 16, F1 alkaa 15 joten loppuu 16!Jones:
Jos on jääkiekkoa samaan aikaan, niin nehän pyörittää sitä siellä eikä Formulaa. eek!
Ett silleen!!!!!1
Kunnon pelit alkaa klo 16 ja mikä olisikaan parempi jos sieltä sattuis tulemaan suomen peli?![]()
Tämän mukaan Suomi ei kuitenkaan pelaa lauantaina.16.00 A2-D3, Helsinki
20.00 D2-A3, Helsinki![]()
Elä sie ite pyörittele niitä mulkoiluvälineitäsi, etteivät vallan nyrjähdä...Sam:
Mitä mulkoilet? (ystävälliseen sävyyn kysyttynä huom.) Älä ole huolissasi, en ole tulossa paikalle sillä olen estynyt tärkeämpien kiireiden vuokso![]()
Eipä kestä, multahan niitä piisaa...Sam:
Kiitos kauniista kohteliaisuudesta Silkku![]()
Möötessä vaan kunnon känni päälle niin Tsekkikin näyttää Suomelta ja voit kannustaa sitä.Jones:
Mulla on liput tohon klo 20 otteluun D2-A3 eli vittu, taitaa olla tsekki - ukraina![]()
Norman:
En jaksa kahlata kaikkea läpi. Onko aika ja paikka samat kuin toikin alussa mainitut?
Entäs joillain toisilla näkymillä?K.Yrjola:
Näillä näkymin en ehdi paikalle.
Niillä ehtisin tai en ehtisi.Dominic:
Entäs joillain toisilla näkymillä?K.Yrjola:
Näillä näkymin en ehdi paikalle.