ok.. vika on siis todennäköisesti yhdessä if-lauseessa kattelen sitä huomenna..Mutku sanoi:Ei. Mutta kun vie kursorin kuvan päälle niin näyttä sen ALT-tekstin.
ok.. vika on siis todennäköisesti yhdessä if-lauseessa kattelen sitä huomenna..Mutku sanoi:Ei. Mutta kun vie kursorin kuvan päälle niin näyttä sen ALT-tekstin.
Moe Szyslak sanoi:Ei näy tekstiä, mutta tietäen ettet ole mikään Ruunegreeni kirjoittamaan niin tuskin menetin mitään
Tai osaathan sä kirjoittaa ihan yhtä hyvin kuin naisia pokata :thumbup:
kirpaisi aika ilkeesti :thumbfh:Moe Szyslak sanoi:Kirpasiko (munista)? :doubtful:
Tuleekohan mun saama varoitus esille kalenterissa? :doubtful:Juhis sanoi:Hienoahienoa Jacques! :thumbup: Mulla on toiminut kalenteri kaikilla selaimilla (FF ja IE) ja molemmissa paikoissa joissa olen testannut. Kalenterin ideakin on hieno, ilmeisesti tarkoituksena on käydä kuvien avulla läpi foorumin tärkeimpiä tapahtumia vuoden varrelta?
kyllä, you got the point! :thumbup:Juhis sanoi:Hienoahienoa Jacques! :thumbup: Mulla on toiminut kalenteri kaikilla selaimilla (FF ja IE) ja molemmissa paikoissa joissa olen testannut. Kalenterin ideakin on hieno, ilmeisesti tarkoituksena on käydä kuvien avulla läpi foorumin tärkeimpiä tapahtumia vuoden varrelta?
Siinä luki tärkeimpiä, ei törkeimpiä tapahtumia.Moe Szyslak sanoi:Tuleekohan mun saama varoitus esille kalenterissa? :doubtful:
:ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Taas on jännitys käsinkosketeltava kun kaikki odottelee hetkeä, jolloin sais avata seuraavan luukun!!
Nimimerkki tyhjensin juuri suklaakalenterini kokee tuon ominaisuuden erittäin tervetulleeksi. Itsekontrolli, mitä se on?Runar ja Kyllikki sanoi:Epäreilua estää uteliaiden kurkkiminen tällä tavalla.
Forbidden
You don't have permission to access /joulukalenteri/images/ on this server.
Apache Server at www.dzaegg.net Port 80
Bobakki sanoi:Itsekontrolli, mitä se on?
aamulla tuli sellainen dejavu, kun rupesin miettimään että tulikohan laitettua eilen vahingossa testiversio (jossa kovakoodattu päivämääräksi 24.12.) verkkoon, mutta onneksi ei.Runar ja Kyllikki sanoi:Epäreilua estää uteliaiden kurkkiminen tällä tavalla.
Forbidden
You don't have permission to access /joulukalenteri/images/ on this server.
Apache Server at www.dzaegg.net Port 80