F1-Forum joulukalenteri 2005

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
En saa fuskaamalla avattua luukkua 3, en sit millään. :mad_old: :mad_old:
oisit ollut keskiviikkona keskiyöllä hereillä.. sillon kalenterissa oli aukko, jonka huomasin ja paikkasin ~klo 00:10.. oli samaan aikaan myös ekan luukun kuva kadoksissa, niin kukaan ei äkännyt testata mahdollisia reikiä. :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kuseeko mulla joku, mutta kuvat on niin pienia, etten nae niista juuri mitaan?

Saisko linkkia mitenkaan isompiin photoihin?

Ja mulla ei muuten toimi toi Firefoxilla ollenkaan, vain explorerilla.... :doubtful:

Mutta loistavaa tyota jakkuesilta. :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sori, nyt toimii firefoxilla ja nakyy jopa iso kuvakin... :doubtful:

Pelkiasta kasin ei skulannut ollenkaan... :thumbfh:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Nyt aukes luukku itestään vaikka menin sen vaihtoehdon kautta, että haluan ite klikata luukun auki! Johtuuko se siitä, että klikkailin eilen sitä kolmosta ja muutenkin koitin saada sitä auki eri konsteilla? Tuliko sieltä silloin cookie joka määritteli, että moon avannu jo kolmosen? :(

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt aukes luukku itestään vaikka menin sen vaihtoehdon kautta, että haluan ite klikata luukun auki! Johtuuko se siitä, että klikkailin eilen sitä kolmosta ja muutenkin koitin saada sitä auki eri konsteilla? Tuliko sieltä silloin cookie joka määritteli, että moon avannu jo kolmosen? :(
:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:
Sori, nyt toimii firefoxilla ja nakyy jopa iso kuvakin... :doubtful:

Pelkiasta kasin ei skulannut ollenkaan... :thumbfh:
Mulla ei näkynyt isoa kuvaa (IE). :mad_old:

Mitä siinä kuvassa oli? :doubtful:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
todennäköisesti tuli.. en heittänyt siihen mitään tsekkausta, eli jos osoiteriville tulee ?lk=4 niin siitä menee nelosluukun cookie päälle.

voisin sanoa että siitäs sait kun yritit kiirehtiä. :D

Jacques

Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
Mulla ei näkynyt isoa kuvaa (IE). :mad_old:

Mitä siinä kuvassa oli? :doubtful:
hmmm.. mulla toimii kyllä IE:lläkin..
mikä IE:n versio ja onko sulla cookiet päällä? mä tosin testasin ton nimenomaan IE:llä ilman cookieaja, mutta voi olla että viimeisin korjaukseni koodiin torstai-aamuna on sitten ehkä rikkonut sitä.. täytyy testata uusiksi..

mutta voisin varmuuden vuoksi lisätä tuonne linkin kuviin joka avaa kuvan omassa ikkunassaan. niin saa ainakin kuvan näkyviin joka tapauksessa. :)

Edit: ko. linkki nyt lisätty. Eli pikkukuvan alle ilmestyy linkki "avaa" joka avaa pelkästään ko. kuvan isona uuteen ikkunaan. Tämä voi olla ehkä käytettävyydeltäänkin hyvä, koska toi että iso kuva aukeaa tohon alas piiloon on kieltämättä perseestä. :)

Viimeksi muokattu:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Olga sanoi:
Nyt toimii sillä "avaa"lla, mutta ei muuten. :ahem:
okei.. eli jaskattu siis kuitenkin.. :D en tosin mielestäni tehnyt eilen mitään muutoksia koodiin. :/

pääasia että nyt kuitenkin näkee isonkin kuvan. :)

Näkyykö teillä kalenterin alapuolella valitun kuvan kuvateksti vaikka isoa kuvaa ei näy?