Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
En saa fuskaamalla avattua luukkua 3, en sit millään. :mad_old: :mad_old:
oisit ollut keskiviikkona keskiyöllä hereillä.. sillon kalenterissa oli aukko, jonka huomasin ja paikkasin ~klo 00:10.. oli samaan aikaan myös ekan luukun kuva kadoksissa, niin kukaan ei äkännyt testata mahdollisia reikiä.Runar ja Kyllikki sanoi:En saa fuskaamalla avattua luukkua 3, en sit millään. :mad_old: :mad_old:
Onhan se.Nick_W sanoi:Putosin. Mahtava kuva 2. luukussa. :thumbup:
Runar ja Kyllikki sanoi:En saa fuskaamalla avattua luukkua 3, en sit millään. :mad_old: :mad_old:
:ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt aukes luukku itestään vaikka menin sen vaihtoehdon kautta, että haluan ite klikata luukun auki! Johtuuko se siitä, että klikkailin eilen sitä kolmosta ja muutenkin koitin saada sitä auki eri konsteilla? Tuliko sieltä silloin cookie joka määritteli, että moon avannu jo kolmosen?
Mulla ei näkynyt isoa kuvaa (IE). :mad_old:Myllis sanoi:Sori, nyt toimii firefoxilla ja nakyy jopa iso kuvakin... :doubtful:
Pelkiasta kasin ei skulannut ollenkaan... :thumbfh:
todennäköisesti tuli.. en heittänyt siihen mitään tsekkausta, eli jos osoiteriville tulee ?lk=4 niin siitä menee nelosluukun cookie päälle.Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt aukes luukku itestään vaikka menin sen vaihtoehdon kautta, että haluan ite klikata luukun auki! Johtuuko se siitä, että klikkailin eilen sitä kolmosta ja muutenkin koitin saada sitä auki eri konsteilla? Tuliko sieltä silloin cookie joka määritteli, että moon avannu jo kolmosen?
hmmm.. mulla toimii kyllä IE:lläkin..Moe Szyslak sanoi:Mulla ei näkynyt isoa kuvaa (IE). :mad_old:
Mitä siinä kuvassa oli? :doubtful:
No niinpä tekeekin. :thumbup:Olga sanoi:Nyt toimii sillä "avaa"lla, mutta ei muuten. :ahem:
okei.. eli jaskattu siis kuitenkin.. en tosin mielestäni tehnyt eilen mitään muutoksia koodiin. :/Olga sanoi:Nyt toimii sillä "avaa"lla, mutta ei muuten. :ahem:
Ei. Mutta kun vie kursorin kuvan päälle niin näyttä sen ALT-tekstin.Jacques sanoi:Näkyykö teillä kalenterin alapuolella valitun kuvan kuvateksti vaikka isoa kuvaa ei näy?