F1-Forum joulukalenteri 2005

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Pitäskö tosta klikkaamalla aueta jo avattu kuva isompana? Ei ainakaan mul toimi lain :'(

Siis pikkukuvat kyl toimii (edit)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jacques sanoi:
Korjasin tuon ongelman nimenomaan sillä, että voit nyt klikata luukkua itse, ja avata siis silloin kuin haluat. Eli luukku tulee aktiiviseksi suomen aikaa kello 00:00.

Aikavyöhykettäin tuon mainitsemasi jutun pystyisi toteuttamaan, mutta hyvin vaikeasti ilman javascriptiä, ja olen tehnyt sellaisen linjauksen etten enää käytä javascriptiä web-töissäni. :)
Juu enköhän mä pärjää varsin loistavasti vaikka toi luukku mulle automaattisesti aukeekin jo klo 23 paikallista aikaa :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
VJR sanoi:
Veikkaanpa, että ei toimi. Muutenkin tuo olisi jossain mielessä huonokin tsydemi, koska innokkaimmat luukkuvahdit voisivat muuttaa koneensa asetuksia ja tsekata luukun etukäteen. Se olisi perin ikävää.
Totta!

VAIKKA EIHÄN KUKAAN SEMMOSTA TEKIS! EIHÄN???? :doubtful:

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
Jonkki sanoi:
Pitäskö tosta klikkaamalla aueta jo avattu kuva isompana? Ei ainakaan mul toimi lain :'(

Siis pikkukuvat kyl toimii (edit)
Se tulee samalle sivulle joulukalenterin alle, kunhan vaan scrollailet alaspäin. :wink:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Nick_W sanoi:
Se tulee samalle sivulle joulukalenterin alle, kunhan vaan scrollailet alaspäin. :wink:
No niinpä PERKELE TULEEKIN :D

Mä jo ajattelin että mikä helkkarin isokuva-Lindholm. :confused:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nykkun Jakkeuskin on nähny noin paljon vaivaa, niin ehkäpä varovaisesti vois ehdottaa ylläpidollekkin, josko heiltä liikenis suora linkki tuohon joulukalenteriin vaikka noiden uutislinkkien (F1: Barcelonan 3. testipäivä - B.A.R ja Renault radalla Ralli: Richard Burns on poissa Rata: FR2.0: Mustonen voitti Italian talvisarjan Veneet: Seliölle kolmas perättäinen palkintopallisijoitus) alapuolelle tai muuhun parahultaiseen kohtaan.

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
Tällaisessa virtuaalijoulukalenterissa on typerää, kun ei voi avata kaikkia luukkuja kerrallaan, kuten suklaakalenterissa. :tongue:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Nykkun Jakkeuskin on nähny noin paljon vaivaa, niin ehkäpä varovaisesti vois ehdottaa ylläpidollekkin, josko heiltä liikenis suora linkki tuohon joulukalenteriin vaikka noiden uutislinkkien (F1: Barcelonan 3. testipäivä - B.A.R ja Renault radalla Ralli: Richard Burns on poissa Rata: FR2.0: Mustonen voitti Italian talvisarjan Veneet: Seliölle kolmas perättäinen palkintopallisijoitus) alapuolelle tai muuhun parahultaiseen kohtaan.
Mitä tätä turhaan varovaisesti ehottelemaan. Täysi hälinä päälle!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Mitä tätä turhaan varovaisesti ehottelemaan. Täysi hälinä päälle!
Totta!

NYT ON JUMALAUTA YLLÄPIDON TEINIT SILLÄTAVALLA, ETTÄ JOS EI SITÄ LINKKIÄ ALA PIKKUHILJAA ILMESTYMÄÄN, NIIN TEUKKA PERUSTAA YLLÄPITOON JOKA SAATANAN PÄIVÄ VÄHINTÄÄN KYMMENEN POLLIA, NOUBE TUNKEE TEITIN POSTILOORAT TÄYTEEN TARJOUKSIA ELÄMÄN HANKINNASTA JA MIKÄ PAHINTA JASKA RYHTYY TAAS KÄYTTÄMÄÄN ETT SILLEENIÄ!!!!1

PERKELE! :mad_old:

Jotenkin tolleen vai? :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
...ainiin, tosta puuttu vielä se, että mä perustan kerran päivässä Vapaaseen MODERAATTORIT HUOM!!! -tyyppisen otsikon :frank:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Juskanen sanoi:
Kiitos Jacques. Hieno kalenteri, sujuvasti tuntuu toimivan, ja vielä kiva kuvakin ekassa luukussa :thumbup:
Eikä ollut. Ei ollut korkokenkiä!!! :MAD: