Jonkki
Press Play ►
Pitäskö tosta klikkaamalla aueta jo avattu kuva isompana? Ei ainakaan mul toimi lain :'(
Siis pikkukuvat kyl toimii (edit)
Juu enköhän mä pärjää varsin loistavasti vaikka toi luukku mulle automaattisesti aukeekin jo klo 23 paikallista aikaaJacques sanoi:Korjasin tuon ongelman nimenomaan sillä, että voit nyt klikata luukkua itse, ja avata siis silloin kuin haluat. Eli luukku tulee aktiiviseksi suomen aikaa kello 00:00.
Aikavyöhykettäin tuon mainitsemasi jutun pystyisi toteuttamaan, mutta hyvin vaikeasti ilman javascriptiä, ja olen tehnyt sellaisen linjauksen etten enää käytä javascriptiä web-töissäni.
Totta!VJR sanoi:Veikkaanpa, että ei toimi. Muutenkin tuo olisi jossain mielessä huonokin tsydemi, koska innokkaimmat luukkuvahdit voisivat muuttaa koneensa asetuksia ja tsekata luukun etukäteen. Se olisi perin ikävää.
Se tulee samalle sivulle joulukalenterin alle, kunhan vaan scrollailet alaspäin. :wink:Jonkki sanoi:Pitäskö tosta klikkaamalla aueta jo avattu kuva isompana? Ei ainakaan mul toimi lain :'(
No niinpä PERKELE TULEEKINNick_W sanoi:Se tulee samalle sivulle joulukalenterin alle, kunhan vaan scrollailet alaspäin. :wink:
Mitä tätä turhaan varovaisesti ehottelemaan. Täysi hälinä päälle!OoPee sanoi:Nykkun Jakkeuskin on nähny noin paljon vaivaa, niin ehkäpä varovaisesti vois ehdottaa ylläpidollekkin, josko heiltä liikenis suora linkki tuohon joulukalenteriin vaikka noiden uutislinkkien (F1: Barcelonan 3. testipäivä - B.A.R ja Renault radalla Ralli: Richard Burns on poissa Rata: FR2.0: Mustonen voitti Italian talvisarjan Veneet: Seliölle kolmas perättäinen palkintopallisijoitus) alapuolelle tai muuhun parahultaiseen kohtaan.
Totta!jaska sanoi:Mitä tätä turhaan varovaisesti ehottelemaan. Täysi hälinä päälle!
Jep, ehdottomasti silleen.OoPee sanoi:[/B]Jotenkin tolleen vai?
Joulumieltä olla pitää :ahem: :ahem: :ahem:Orava sanoi:Jep, ehdottomasti silleen.
Eikä ollut. Ei ollut korkokenkiä!!! :MAD:Juskanen sanoi:Kiitos Jacques. Hieno kalenteri, sujuvasti tuntuu toimivan, ja vielä kiva kuvakin ekassa luukussa :thumbup:
Ei riitä Sticky, PITÄÄ OLLA LINKKI SIIHEN KALENTERIIN!!!Runar ja Kyllikki sanoi:Nostetaan ylös sitten kun ei ole kerta sticky!!
Joulukalenteri etusivuksi!OoPee sanoi:Ei riitä Sticky, PITÄÄ OLLA LINKKI SIIHEN KALENTERIIN!!!
OoPee sanoi:Ei riitä Sticky, PITÄÄ OLLA LINKKI SIIHEN KALENTERIIN!!!
Mites paskaruiskukuva?OoPee sanoi:...ainiin, tosta puuttu vielä se, että mä perustan kerran päivässä Vapaaseen MODERAATTORIT HUOM!!! -tyyppisen otsikon :frank:
JOKAIKISEEN OTSIKKOON!!!!Bobakki sanoi:Mites paskaruiskukuva?
Just noin, hienoa!OoPee sanoi:[/B]Jotenkin tolleen vai?