NotShee
?aotuo ätiM
Näkyi kyllä mulla ennen ku tuon postasit :doubtful:Jacques sanoi:prkeles..
oli jpg muodossa JPG ja siksi ei toiminut.. toimi omalla koneella hyvin.. pikkukuva ei vielä näy.. kärsivällisyyttä..
Näkyi kyllä mulla ennen ku tuon postasit :doubtful:Jacques sanoi:prkeles..
oli jpg muodossa JPG ja siksi ei toiminut.. toimi omalla koneella hyvin.. pikkukuva ei vielä näy.. kärsivällisyyttä..
:ahem:Jacques sanoi:prkeles..
juu niin varmaan näkyikin.. mul oli vissiin selaimessa joku systeemi kun ei heti näkynyt.NotShee sanoi:Näkyi kyllä mulla ennen ku tuon postasit :doubtful:
Jacques sanoi:juu niin varmaan näkyikin.. mul oli vissiin selaimessa joku systeemi kun ei heti näkynyt.
joo tämä on tosi.. huolimattomuutta vain..ml sanoi:Nettitouhussa kannattais aina kirjoittaa kaikki tiedostot ja kansiot pienellä. Wintoosa tosin ei juurikaan välitä isojen ja pienten kirjainten eroita.
WANHA! :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old:Runar ja Kyllikki sanoi:Avasin. Toimii. :thumbup:
http://www.dzaegg.net/joulukalenteri/index.php?avaakaikki sanoi:Server Error
Error occurred:
Koodi:The server response MIME header is too long. No action is required. There was an problem at the site you are trying to reach.... [/QUOTE] Eipä toimi ei.
jotain serverikatkoksia ilmeisesti.. tämä onkin siitä hyvä, että tulee testattua tuo datamapin serveripalvelujen laatu.. noh.. toivottavasti noita ei tuu enempää.Vellu sanoi:Eipä toimi ei.
Asia pitää ehdottomasti testata!OoPee sanoi:Toimii!
Joskaan eipä tullut testatuksi, osaako tuo tämänvuotinen versio ottaa huomioon sen, että käyttäjä on eri aikavyöhykkeellä kuin serveri. Tosehan tuon ongelman kanssa ahkerasti painiskeli, mutta ei vain jostain syystä suostunut toimimaan
Testaan kun satun olemaan puolenyön aikaan hereillä :ahem:jaska sanoi:Asia pitää ehdottomasti testata!
Veikkaanpa, että ei toimi. Muutenkin tuo olisi jossain mielessä huonokin tsydemi, koska innokkaimmat luukkuvahdit voisivat muuttaa koneensa asetuksia ja tsekata luukun etukäteen. Se olisi perin ikävää.OoPee sanoi:Toimii!
Joskaan eipä tullut testatuksi, osaako tuo tämänvuotinen versio ottaa huomioon sen, että käyttäjä on eri aikavyöhykkeellä kuin serveri. Tosehan tuon ongelman kanssa ahkerasti painiskeli, mutta ei vain jostain syystä suostunut toimimaan
Korjasin tuon ongelman nimenomaan sillä, että voit nyt klikata luukkua itse, ja avata siis silloin kuin haluat. Eli luukku tulee aktiiviseksi suomen aikaa kello 00:00.OoPee sanoi:Toimii!