F1-forum karting: Episode 2

Joni

Well-known member
Jacques sanoi:
Mitä sä siellä teet? :eek:

Mikäli taloudellinen tilanteeni suosii, olen mukana liikkuvana shikaanina, mutta tällä hetkellä rahatilanne ei näytä hyvältä. Mutta paikalle pyrin tulemaan joka tapauksessa!
No mitäs, ajaa kilpaa tietenkin! :)

Ja Jac, ota vaikka Sauberi mukaan niin pärjäät! ;) :D

Jr- sanoi:
Vantaa - Toijala (129 km)
Too far, im out. :nope:

FO110K

Banned
jep toijalaanhan hurauttaa kehäkolmoselta aika tarkalleen 1h-1h10min...

Kaanaan rata kai olis parempi noin ajon puolesta, mutta varmaan kaikki jotka suostuu Kaanaaseen lähtemään voivat tyytyä Toijalaankin mikäli pk-seutulaiset ei jaksa ajella tuonne toisaalle...

Jos Kenny lueskelee tätä toiccia, niin hänhän vois hieman valaista ratojen eroista?

edit: jokuhan vois pistää pollia pystyyn noista päivämääristä?
(jos jatkoja suunnittelee niin varmaan lauantait toukokuussa sitten?)

Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jos kakkosnikkini kerkeää, niin kai sitä voisi katella tänään tuon saman ilmosydeemin, kuin ekassa osassa oli, pydeen.

Osaisko "kuuli korolla kuski" (tai joku muu) heittää jonkinasteisen hinta-arvion noista eri paikoista!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Eiköhän se oo se hinta se kaikkein ratkaisevin tekijä?

Ainakin omasta näkökulmastani.

FO110K

Banned
siis jos en muista ihan väärin, niin kaanaassa ja toijalassa vuokratoimintaa harjottaa sama yhtiö, eli hinnat oli samat molemmilla radoilla...
lopullisesta väkimäärästä ja ajotavasta (kisa vai pari/useempi 10-15min ajo) riippuu sitten se paljonko se nokkaa kohti tekee...
Muistaaksnei kun viime kesänä kyselin noita polttariväelle (n. 10henk) niin harkat, aika-ajot ja kisa olis tullu
maksaan n. 35-40eur/nuppi eli lähellä sitä VM:n hintaa...

edit: tuohon albertin löytämään hintaan verrattuna mulle luvattiin halvemmalla sillon puhelimessa, hmmm, täytyy soitella tarkemmin jahka osallistujamäärä alkaa hahmottuun...

Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Joo, sellainen kuva mullakin on, että tosta halvemmalla pitäis irrota. Action Motorsporthan noita molempia pyörittää.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
En jaksanut lukea kuin vähän alkua, mutta päädyttepä radan suhteen mihin päätökseen vain, niin oleta olevani mukana. PAITSI, jos sattuu samaan aikaan vaikkapa Mötikän keikan tai Rata-SM -kisojen kanssa...

FO110K

Banned
noniin, nostetaampa taas ylöspäin....
tässä osanottajia alustavasti, lisääkinj saa ilmottautua...

- FO110K
- Otto Honkkanen
- Albert Oil
- Jr (paikalla vain toijalassa)
- Charlie
- Ylen Sankia Priha (ehkä)
- jaska (jos aikataulu sopii)
- Jacques (talouden salliessa)
- Sammypiru (Kaanaassa ainoastaan)
- S.A. (jos muulloin kun 14.5.)
(PeePee:n kommentista ei saanu selvää ajaako vaiko ei :doubtful: )

Sitten niitä muita :
- Tose hovikuvaaja (kelpaisko 70-200 f4L kuvauskalustoon kisan ajaksi lainaan? ;))
- NotShee = hurraava väkijoukko :thumbup:

Mites sen pollin kans noista päivämöäristä, en ainakaan löytänyt mistään et kukaan olis tehny...

Estate

Well-known member
Jonkki sanoi:
Kiinnostais, mut tuskinpa loppupeleissä uskallan.
Uskaltaa vaan! Mä voin tulla vaikka pitää sua kädestä, jos se helpottaa...;)

FO110K

Banned
noniin, aika tätäkin nostaa ylemmäs, kun ei kukaan ole saanut pollia pystyyn, niin pistän tuonne ekaan viestiin toukokuun vkloput ylös, ja jokainen kiinnostunut sitten nakkaa mulle privalla haluamansa pvm:n...

niin ja hovikuvaajan paikka on nyt sitten auki tuohon tapahtumaan, ja ikävän tapahtuman johdosta ehdotankin että mahdolliseen kartingiin osallistuvat pitäisivät 2min hiljaisen hetken juuri ennen starttia sitten radalla Tosen muistoksi....

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Olen mukana mikäli seuraavat ehdot täyttyvät:
-kisa ajetaan jompanakumpana kahdesta viimeisestä viikonlopusta (kaksi ensimmäistä ei käy mitenkään)
-kisa ajetaan lauantaina (en haluaisi jättää F1-kisaa väliin :tongue: )
-PK-seudulta lähtee joku muukin kuin minä (tällä hetkellä ei näytä siltä)

Eli 21. tai 28. päivä kävisi varauksin. Privana en anna vielä mitään päivämäärää kun nuo ovat samalla viivalla.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Charlie sanoi:
Olen mukana mikäli seuraavat ehdot täyttyvät:
-kisa ajetaan jompanakumpana kahdesta viimeisestä viikonlopusta (kaksi ensimmäistä ei käy mitenkään)
-kisa ajetaan lauantaina (en haluaisi jättää F1-kisaa väliin :tongue: )
-PK-seudulta lähtee joku muukin kuin minä (tällä hetkellä ei näytä siltä)

Eli 21. tai 28. päivä kävisi varauksin. Privana en anna vielä mitään päivämäärää kun nuo ovat samalla viivalla.
Näillä ehdoilla saamme kisan aikaan 28-päivä. Sillä minulle tuo 21 sopii heikosti.

oldez

Well-known member
epäreilua ku mul on toukokuussa 17 päivän gines :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: