markot
Well-known member
- Liittynyt
- 20.5.2005
- Viestit
- 4401
Kiitokset kaikille mukana olleille tiukasta väännöstä ja reilusta pelistä. Kivaa oli ja vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti...
Harjoitukset: #7
Auto oli mielestäni todella hyvä, tosin #4 tai #8 verrattuna kulkupuoli ei ollut yhtä hyvä mutta varsinnkin jarrut teki minuun vaikutuksen, tuntuma ja raja missä pyörät liukkutuu löytyi todella helposti ja jarrulla pystyi kääntämään jarrutuksen loppuvaiheessa mutkaan sisälle.
Aika oli melko vaatimaton 50.x josta olisi varmaan 2 sekuntia lähtenyt helposti puhtaalla radalla ja kierroksella.
Aika-ajo #8
Auto oli edelliseen verrattuna paljon nopeampi, kulkua riitti suorilla huomattavasti enemmän, jarruista puuttui tuntuma miltei täysin ja läheltä piti tilanteita oli melkein joka kierroksella takasuoran jälkeisessä kovassa jarrutuksessa takapyörien liukkutuessa ja miehen liukuessa penkin puolelta toiselle kylkien huutaessa tuskaa. Aika oli itsellekin täysi yllätys.
Kisa #4
Oma kisa tyssähti lähtöön jossa meni 4 ohi ja samalla taistelu voitosta oli käytännössä ohi. :jaska: Ei vaan viivalta irronnut kuten piti, takaraivossa kummitteli Haaparannan kommentit kytkimen polttamisesta ja viivalla jäämisestä, jos jarrulla sitoo...
No onnistuu viivalle jääminen näköjään noinkin. :jaska:
Nikon kanssa oli hyvää vääntöä, kurkin pariinkin otteeseen sivuilta etsien ohitus paikkaa, Nikolla oli ohelmaa joka kierroksella kaasu pohjassa ajattavassa pitkässä oikeassa (T3) jossa kierroksella X näytti että nyt menee kyllä todella leveeks, rohkeasti vaan piikkiä edeltävään oikeaan sisälle ja ohi. Herrasmies peliä, ei turhia kiilaamisia.:thumbup: Valdea sain kiinni n. 10 metriä miltei joka kierroksella mutta kierrokset eivät vaan riittäneet saavuttamiseen saatikka ohittamiseen joka näillä nopeuseroilla olisi ollut miltei mahdoton.
No katsojille tuli sitten koko rahan edestä tarjottua puhtaita ohituksia, toivottavasti piditte eikä ne aiheuta jälkipuntia.:
Harjoitukset: #7
Auto oli mielestäni todella hyvä, tosin #4 tai #8 verrattuna kulkupuoli ei ollut yhtä hyvä mutta varsinnkin jarrut teki minuun vaikutuksen, tuntuma ja raja missä pyörät liukkutuu löytyi todella helposti ja jarrulla pystyi kääntämään jarrutuksen loppuvaiheessa mutkaan sisälle.
Aika oli melko vaatimaton 50.x josta olisi varmaan 2 sekuntia lähtenyt helposti puhtaalla radalla ja kierroksella.
Aika-ajo #8
Auto oli edelliseen verrattuna paljon nopeampi, kulkua riitti suorilla huomattavasti enemmän, jarruista puuttui tuntuma miltei täysin ja läheltä piti tilanteita oli melkein joka kierroksella takasuoran jälkeisessä kovassa jarrutuksessa takapyörien liukkutuessa ja miehen liukuessa penkin puolelta toiselle kylkien huutaessa tuskaa. Aika oli itsellekin täysi yllätys.
Kisa #4
Oma kisa tyssähti lähtöön jossa meni 4 ohi ja samalla taistelu voitosta oli käytännössä ohi. :jaska: Ei vaan viivalta irronnut kuten piti, takaraivossa kummitteli Haaparannan kommentit kytkimen polttamisesta ja viivalla jäämisestä, jos jarrulla sitoo...
No onnistuu viivalle jääminen näköjään noinkin. :jaska:
Nikon kanssa oli hyvää vääntöä, kurkin pariinkin otteeseen sivuilta etsien ohitus paikkaa, Nikolla oli ohelmaa joka kierroksella kaasu pohjassa ajattavassa pitkässä oikeassa (T3) jossa kierroksella X näytti että nyt menee kyllä todella leveeks, rohkeasti vaan piikkiä edeltävään oikeaan sisälle ja ohi. Herrasmies peliä, ei turhia kiilaamisia.:thumbup: Valdea sain kiinni n. 10 metriä miltei joka kierroksella mutta kierrokset eivät vaan riittäneet saavuttamiseen saatikka ohittamiseen joka näillä nopeuseroilla olisi ollut miltei mahdoton.
No katsojille tuli sitten koko rahan edestä tarjottua puhtaita ohituksia, toivottavasti piditte eikä ne aiheuta jälkipuntia.:
Viimeksi muokattu: