Ainakin mun järjestelmänhallinta ilmottaa tuon kuvan kooksi 1,3 mb.FO110K sanoi:hotmailissa on muistaakseni 2mb raja posteille, ja nuo kuvat on täydessä koossa 2,5-3mb jpeg muodossa (RAW:na sit reilusti enemmän)
Ainakin mun järjestelmänhallinta ilmottaa tuon kuvan kooksi 1,3 mb.FO110K sanoi:hotmailissa on muistaakseni 2mb raja posteille, ja nuo kuvat on täydessä koossa 2,5-3mb jpeg muodossa (RAW:na sit reilusti enemmän)
No joo mutta OoPeella on ennestään siellä laatikossa 1,07 megaa paskaruiskukuvia!jaska sanoi:Ainakin mun järjestelmänhallinta ilmottaa tuon kuvan kooksi 1,3 mb.
no n. 140kpl kuvia ja reilu 300mb on n. 2-2,5mb/kuva lyhyen matikan mukaan :idea:jaska sanoi:Ainakin mun järjestelmänhallinta ilmottaa tuon kuvan kooksi 1,3 mb.
No voi paska. Pistän sulle huomenissa gmailin osoitteen, en nyt muista edes ulkoa enkä jaksa nyt testata.jaska sanoi:Jaahas, tänne ei saa pelkkiä quoteja laitettua :nope:
Ainakaan mulle ei ole kukaan sanonut, että enempää ois tulossaFO110K sanoi:mites onko tulossa lisää viedota jakeluun? makeita nuo pätkät ainakin![]()
Ilmeisesti kuvattu digikameralla, niin ei oikein pidempiä saa...OoPee sanoi:Vähän turhan lyhykäisiä oli ne pätkät![]()
Näin pikkusen arvelinkin. Yllättävän hyvälaatuisia pätkiä ollakseen kuvattu digikameralla. Mun 3.2 megapixelin Olympuksella ei tuu lähellekään tontasoisia filkkoja (ovat quicktime-formaatissa). Sitäpaitti mun härpätin ei talleta ääntä :dunno:jaska sanoi:Ilmeisesti kuvattu digikameralla, niin ei oikein pidempiä saa...
Mun HP tallentaa äänet! :ahem:OoPee sanoi:Näin pikkusen arvelinkin. Yllättävän hyvälaatuisia pätkiä ollakseen kuvattu digikameralla. Mun 3.2 megapixelin Olympuksella ei tuu lähellekään tontasoisia filkkoja (ovat quicktime-formaatissa). Sitäpaitti mun härpätin ei talleta ääntä :dunno:
No se eka pätkä jatku sillai että minä lähdin ohittamaan koko porukkaa, ja menin kärkeen neulansilm... eiku siis siihen että spinnasin ja charlie pääsi ohiOoPee sanoi:Vähän turhan lyhykäisiä oli ne pätkät![]()
No en mä sitä, mutta sitä jaskan työntelyä olis kattonu mieluusti pidempäänkinJacques sanoi:No se eka pätkä jatku sillai että minä lähdin ohittamaan koko porukkaa, ja menin kärkeen neulansilm... eiku siis siihen että spinnasin ja charlie pääsi ohi![]()
Se en muuten ollut minäOoPee sanoi:No en mä sitä, mutta sitä jaskan työntelyä olis kattonu mieluusti pidempäänkin![]()