F1-forum karting: Tulokset & jälkipeli

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
FO110K sanoi:
hotmailissa on muistaakseni 2mb raja posteille, ja nuo kuvat on täydessä koossa 2,5-3mb jpeg muodossa (RAW:na sit reilusti enemmän)
Ainakin mun järjestelmänhallinta ilmottaa tuon kuvan kooksi 1,3 mb.

FO110K

Banned
jaska sanoi:
Ainakin mun järjestelmänhallinta ilmottaa tuon kuvan kooksi 1,3 mb.
no n. 140kpl kuvia ja reilu 300mb on n. 2-2,5mb/kuva lyhyen matikan mukaan :idea:
edit juu, näköjään Micran kuvista tullu jostain syystä pienempiä, yhtä pieniä kuin autokin :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Jaahas, tänne ei saa pelkkiä quoteja laitettua :nope:
No voi paska. Pistän sulle huomenissa gmailin osoitteen, en nyt muista edes ulkoa enkä jaksa nyt testata.

Tilaa tuolla kyllä olis ollu.

FO110K

Banned
mites onko tulossa lisää viedota jakeluun? makeita nuo pätkät ainakin :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Ilmeisesti kuvattu digikameralla, niin ei oikein pidempiä saa...
Näin pikkusen arvelinkin. Yllättävän hyvälaatuisia pätkiä ollakseen kuvattu digikameralla. Mun 3.2 megapixelin Olympuksella ei tuu lähellekään tontasoisia filkkoja (ovat quicktime-formaatissa). Sitäpaitti mun härpätin ei talleta ääntä :dunno:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Näin pikkusen arvelinkin. Yllättävän hyvälaatuisia pätkiä ollakseen kuvattu digikameralla. Mun 3.2 megapixelin Olympuksella ei tuu lähellekään tontasoisia filkkoja (ovat quicktime-formaatissa). Sitäpaitti mun härpätin ei talleta ääntä :dunno:
Mun HP tallentaa äänet! :ahem:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
OoPee sanoi:
Vähän turhan lyhykäisiä oli ne pätkät :(
No se eka pätkä jatku sillai että minä lähdin ohittamaan koko porukkaa, ja menin kärkeen neulansilm... eiku siis siihen että spinnasin ja charlie pääsi ohi :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jacques sanoi:
No se eka pätkä jatku sillai että minä lähdin ohittamaan koko porukkaa, ja menin kärkeen neulansilm... eiku siis siihen että spinnasin ja charlie pääsi ohi :(
No en mä sitä, mutta sitä jaskan työntelyä olis kattonu mieluusti pidempäänkin :D

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Joo mun Canon S2:lla oli pätkät otettu. Pari Markon ja pari mun ottamaa. Se oli edellisenä päivänä just tullu tilauksesta ja en oikeen ehtiny ottaa enempää tuntumaa. Videomoodissa sillä voi zuumaa, ottaa samanaikasesti täysresossa kuvia (5M, videolle tulee laukasinääni ja stilliä hetken) ja ääni on sterona (! turhaa :D), joten digikameraksi vallan hyvä videokamera. Giganen kortti tulee tolla laadulla (MJPG ja audio raakana (jaskan sivuilla oli sentään divx:nä)) täyteen abaut 8 minuutissa, joten videokameraksi sit kuitenkin vallan tynkä. Sitä siinä sitten turhaan varoin ja lisäksi ei ollut oikeen aikaa omalta ajamiselta/juomiselta/spekuloinnilta juosta radanvarressa. Jos oisin paremmin tienny ni oisin nakittanu sen jolleki käteen videokameraksi. Ens kerralla kunnon videokamera mukaan ja koko sessio nauhalle! Oli nimittäin sen edestä kyllä tapahtumia. ;)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
hmmm.. tulipa ihana postikortti tänään. "Terveisiä karting-möötestä kakkosnikille". Kortissa ei ollut postimerkkiä, osoite on wanha ja postinumero on todella väärä, mutta perille on tullut. Tässä on hahmojen "nimikirjoituksia" ja mikä parasta kortissa on TISSIT! Lisäksi kortti on noin 30 vuotta vanha, rypistynyt kera parin spermatahran, mutta olen silti liikuttunut. Kiitoksia!. :D

Viimeksi muokattu: