F1-forum karting: Tulokset & jälkipeli

vender

Well-known member
Sijainti
Loimaa
Jacques sanoi:
no me (=osa hyvinkään jälkipeliporukasta) ei jaksettu venailla sitä säätämistä vaan lähdimme syömään aikaisemmin..

Mutta niin..

Mitä pidempi aika karting-kisasta on, sitä enemmän minua vituttaa että luovutin. Tiedän että silloin se tuntui ehdottomalta ratkaisulta, mutta perkele.. kait sitä ois voinu tsempata.:jaska:
ens kerralla sitte :thumbup:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Kuvia lisätty n. 40kpl, sekä pari videota B-finaalista

Sorry kuvaajat, valitsin sieltä vähän "edustavia" otoksia, monet kuvat oli identtisiä, näyttäen vain eri kierroksia / eri autoja. Pari videota on ilm. vielä tulossa lisää, mutta niiden saaminen kuvaajalta minulle on pieni probleema ... mutta kaikki aikanaan!

Kuskit voisi logata sisään, vaikka sitten noilla legendaarisilla tunnuksilla "kommentoija" "olenminä" ja kertoa jotain kuvia, mitä niissä tapahtuu. Jos on jotain spinnejä tms. Ainakin kengistä näkee suhteellisen hyvin, kuka ajaa... Ja varmasti jokainen muistaa tilanteita.

Myös muutama terassikuva lisätty - salasanojen taakse, jotka on samat vanhat. Ne ketkä ei vielä omaa niitä saa ne pyytämällä.

Silkun kohalla sensuuri iski :(

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
jaska sanoi:
Sorry kuvaajat, valitsin sieltä vähän "edustavia" otoksia, monet kuvat oli identtisiä, näyttäen vain eri kierroksia / eri autoja. Pari videota on ilm. vielä tulossa lisää, mutta niiden saaminen kuvaajalta minulle on pieni probleema ... mutta kaikki aikanaan!
Mitä pentelettä serveritilaa säästellään :nope:

... lisäsin siis n. 20 kuvaa.

Tuolla on kolmen eri kameran kuvia, joten kokonaisuus ei ole ajallisesti ehjä ... joten koittakaa ottaa selvää mikä on mistäkin :mad:

Jos oikein askarruttaa, niin kellon ajat auttaa, ne löytyy "Show details" -nappulan alta.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Huhhuh. Tosiaan missasin kun tuli ilmaislippu tuonne Ruisrockiin, niin päätin kuitenkin lähteä sinne.

Näyttää kuitenkin olleen hauskaa. Ehkäpä vielä joskus kerkeän mukaan. :ahem: :thumbup:

dzeidzei

Well-known member
Hienoja kuvia ja videoita! Kuvaajat oli ahkeria ja osaavia!

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
dzeidzei sanoi:
Hienoja kuvia ja videoita! Kuvaajat oli ahkeria ja osaavia!
hehee, mun kameralla ainakin kuvas täys amatööri, mut ihmeitä saatiin aikaan 5min pikakoulutuksella :D
kuvista meinaan tuli hyviä mut unohdin kysästä kaverin nimen kuitenkin...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:
hehee, mun kameralla ainakin kuvas täys amatööri, mut ihmeitä saatiin aikaan 5min pikakoulutuksella :D
kuvista meinaan tuli hyviä mut unohdin kysästä kaverin nimen kuitenkin...
taisi olla nimimerkki ööruuz tms.

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Terdekuvia katsellessa repesin... kyyneliin asti. :D Melkonen linssilude tuo yksi, tunkenut pärstänsä lähes joka kuvaan... :p :ahem:

öö ruz

Speed for ever
Juu minä niitä kuvia räpsin, amatöörikin osuu kohdalleen. Kameraa olen käyttänyt lähinnä pullonavaajana. Kukaan tuttu ei varmaan olisi edes antanut minulle noin hienoa kameraa. Siinähän oli "onkos se nyt objektiivi" isompi kuin Pringlessputkilo.:eek!:

Jacques

Sijainti
Helsinki
öö ruz sanoi:
Juu minä niitä kuvia räpsin, amatöörikin osuu kohdalleen. Kameraa olen käyttänyt lähinnä pullonavaajana. Kukaan tuttu ei varmaan olisi edes antanut minulle noin hienoa kameraa. Siinähän oli "onkos se nyt objektiivi" isompi kuin Pringlessputkilo.:eek!:
Mutta 'ammattilaisen' ottein sä siellä radalla kuitenkin pompit. :D

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mitä pidempi aika ko. tapahtumasta alkaa olla, sitä enämpi tekee mieli takas rattiin... Harmittaa muaki omat keskeytykset, mutta noh.... ens kerralla vois koittaa vetää vaikka hampaat irvessä maaliin saakka. :D

Upeita kuvia!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
laskeskelin tuossa muuten, että mun kisan nopeimman kiekan keskinopeus oli pikkasen päälle 70km/h...

patriot

Foorumin senaattori
No kuka sen voitti? Tulokset eikä mitään pitkiä selityksiä.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
patriot sanoi:
No kuka sen voitti? Tulokset eikä mitään pitkiä selityksiä.
si-sä-lu-ku-tai-to.

Kaikki tulokset löytyy tästä toikista, ihan yhdestä viestistä, ilman pitkiä selityksiä.

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
si-sä-lu-ku-tai-to.

Kaikki tulokset löytyy tästä toikista, ihan yhdestä viestistä, ilman pitkiä selityksiä.
kato privas, laitoin sulle kaikkien hahmojen nickit