F1-Forum logopolli

  • Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Mikä logo?

  • 1

    Äänet: 2 3,7%
  • 2

    Äänet: 3 5,6%
  • 3

    Äänet: 4 7,4%
  • 4

    Äänet: 0 0,0%
  • 5

    Äänet: 38 70,4%
  • 6

    Äänet: 3 5,6%
  • 7

    Äänet: 4 7,4%
  • Joku muu, mikä?

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    54
  • Äänestys suljettu. .

Makkonen

Guest
Mikä seuraavista sopisi parhaiten F1-Foorumin 10-vuotis logoksi?
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Jatkossa Heikin ja Kimin kuvat voi varmaan laittaa seppeleen ja seppeleen ohessa olevien tekstien tilalle.

Vitosta äänestin minäkin. Ette usko kuitenkaan kun munkin ehdotus on yhden äänen saanut.
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546
Numero 5 on mielestäni paras, joten sinne lähtee ääneni. Hauskaa, että oma ehdotuksenikin on saanut kannatusta (3.).
 

Makkonen

Guest
Vois joku edes säälistä äänestää kouvon logoa. On se sen verran hellyttävän kotikutoisen näköinen. :eek::thumbup:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Viitonen on ihan omassa liigassans'. Kakkonen toki varsin sympaattinen myös ja taisteluhenkeä nostattava..
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Se on sentään Paintilla tehty eikä photoshopattu.:frank:
Siitä täytyisi kyllä jonkun se yksi piste antaa.

Photoshopilla menee helposti hitonmoiseksi kikkailuksi kuvankäsittely. Esmes mun ehdotuksessa (ykkösvaihtoehto) on varjoja ties kuinka helvatisti. Seppeleen ja tekstin päällä pari alla yksi ja F1-FORUM -tekstin ympärillä vielä varmuuden vuoksi yksi varjokehys. Samoin ruutulipun päällä on hiukan varjostusta ja vielä koko höskän taustalla (mustan taustavärin päällä) valkoinen varjostus. Helposti menee jotenkin muovisen näköiseksi jos ei osaa lopettaa ajoissa.

edit. Ja tuosta vitosvaihtoehdosta vielä. Kuudentena oleva WebSlaven logo toimii siinä mielestäni just täydellisesti. Yksinään se näyttää mun mielestä paremmalta jos seppele on käännetty vaakasuunnassa (mun mulkkaama versio moisesta löytyy tuolta 10-vuotislogo keskustelusta), mutta bannerissa sen pitää olla just niinkuin se nyt on.
 
Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Jeah, oma sotkuni tyystin vailla ääniä. Enkä viitsi itseänikään äänestää... vielä.
 
Ylös