F1-Forumin Cooper 3K Clubi - ei ihriksille

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Saatanallisen hienoja narsistisia postauksia, juuri kuten oivallisessa avauspostauksessa pyydettiin.

Minä itse kävin tänään ostamassa uusia juoksutekstiilejä, treenatun juoksuvartalon muotoja hyvin korostavia tietenkin.

Muistinkos jo mainita, että päivitettyjen sääntöjen mukaan täysivaltainen clubijäsenyys edellyttää vuosittaista 3k-rajan suorittamista. Hangover-jäsenyyden kriteereistä toivon keskustelua ryhmässä jäsenten kesken, koska ihriksiäkin näyttää tänne eksyvän.
Mites mustikat? Oletko yhtään kuutiota ehtinyt poimimaan? Vai juossut vaan eksyksissä?
 

Örfil

Guest
Lupin turvallisuusasiat ovat retuperällä, kun ovesta lappaa sisään ja ulos ihriksiä ihan solkenaan.

Seuraavassa vatsalihasten viikkovertailukokouksessa tämä asia on otettava esílle ja saatettava yhtä hyvään ryhtiin kuin notkeat, lihaksikkaan sopusuhtaiset vartalomme.
 

Memphis Griezmann

Well-known member
Liittynyt
13.7.2014
Viestit
202
Jostain luin (eilen tai edellispäivänä) että juoksulenkin jälkeen ihmisen aivot toimii terävämmin ja oppii paremmin.
Yliteoreettisen höpölöpön sijaan kerron rautaisen kokemuksen äänellä, että kunnon juoksulenkki pistää kaikki kehon osat aivoja myöten niin jumiin, ettei keskittyminen mihinkään tylsään ja pitkäveteiseen asiaan onnistu. Mielessä pyörii ainoastaan naiset ja ruoka.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Mulla lenkki auttaa polvikipuun maksimoimalla sen. Sitten on taas niin mukavaa ja ihanata seuraavalla viikolla kun on toipunut.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Sininen lenkki oli ennen parempaa. Ostan nykyisin laadukkaampia.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olihan toikki :D

Ja onnea rajan rikkomisesta.

Tänään näin kaupassa yhden inttihepun kera juoksumerkin. Meinasin kysyä että vieläkö se vaatii kolmen kilon suorituksen, olin kuitenkin hiljaa. Minulla aikanaan meni 3035m. Nykykunnolla tuosta jäädään reilusti, vaikka pari puolikasta olenkin juossut alle 5min/km. Ihan eri matkat kuitenkin kyseessä.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
3k menee nykykunnossa farkut jalassa/kädet taskussa. 3.4k menee varmasti. Sen ylitys vaatii vähän puristusta/epämukavuutta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Joukis ei oo taas viiteen kuukauteen muuta tehny ku floodannu noita juoksujuttuja.
 
Ylös