F1-Forumin ennätystenkirja

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Muita Mikon ennätyksiä: on ajanut 174km/h 30:n alueella F-ryhmän Asconalla. (kuulemma suorahampainen Getrack vinkui aika iloisesti)
Juuh, on se hienoa miten otetaan huomioon tuollaiset piha-alueet joilla saattaa mm. pieniä lapsia liikkua ja juoksennella tien yli. Se 30 km/h kyltti oli varmaan ihan huvin vuoksi vain provosoimassa siinä.

Go Mikko, go Pirita! :mad:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Dominic:
Muita Mikon ennätyksiä: on ajanut 174km/h 30:n alueella F-ryhmän Asconalla. (kuulemma suorahampainen Getrack vinkui aika iloisesti)
Juuh, on se hienoa miten otetaan huomioon tuollaiset piha-alueet joilla saattaa mm. pieniä lapsia liikkua ja juoksennella tien yli. Se 30 km/h kyltti oli varmaan ihan huvin vuoksi vain provosoimassa siinä.

Minä ainakin oletan ja toivon, että koska ennätys on ajettu F-ryhmän kilpurilla, niin kyseessä on ollut A) Ralli B) Sprintti!
Ett silleen!!!!!!!!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ennätyksellisen mielenkiintoista "keskustelua". :confused:

Omat ennätykset ovat vähäpätöisiä. Viime päivien aikana olen ollut ennätyksellisen stressaantunut, kun tietokone on ollut epäkunnossa, eikä verkkoon ole päässyt ja olisi töiden(kin) takia ollut PAKKO. Muutenkin huomasin olevani ennätyksellisesti tietotekniikkakoukussa ja se stressasi vielä lisää. :mad:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
jaska:
Dominic:

Minä ainakin oletan ja toivon, että koska ennätys on ajettu F-ryhmän kilpurilla, niin kyseessä on ollut A) Ralli B) Sprintti!
Ett silleen!!!!!!!!
Jos se olis ralli/sprintti niin ei ois mitään ideaa mainita ajaneensa tuota vauhtia 30-alueella, koska kisan ajan se ei ole 30-aluetta.

72

Well-known member
Mikon 60 metrin juoksusta:

Luokallaan ollut mies, joka harrasti juoksua tosissaan, hermostui tuosta Mikon hyvästä ajasta, ei puhunut loppulukioaikana Mikolle enää mitään. (oli siis paikan päällä itsekin juoksemassa rinnalla, ja sen ajaksi tuli yli 7 sekkaa)

Autosta:
Nopeus laskettu näin: kierroslukumäärien ja perä- ja vaihteistovälitysten ja pyörien koon yhteinen summa oli siis 174, jotain km/h.

Auto kuului sellaselle tyypille kuin Virolaisen Martti, ehkä Norman tietää kyseisen henkilön?

Tie oli yksityinen tie, kokeiluun oli lupa omistajalta. Ei vaaraa eteenhyppäävistä pikkulapsista. Aakeeta, laakeeta Pohjanmaata.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Pirita T. Maunula:
Mikon 60 metrin juoksusta:

Luokallaan ollut mies, joka harrasti juoksua tosissaan, hermostui tuosta Mikon hyvästä ajasta, ei puhunut loppulukioaikana Mikolle enää mitään. (oli siis paikan päällä itsekin juoksemassa rinnalla, ja sen ajaksi tuli yli 7 sekkaa)
Oliko sen nimi Markus Pöyhönen, juoksiko se farkut jalassa?
Ett silleen!!!!!!1

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Pirita T. Maunula:
Tie oli yksityinen tie, kokeiluun oli lupa omistajalta. Ei vaaraa eteenhyppäävistä pikkulapsista. Aakeeta, laakeeta Pohjanmaata.
Ahaa...miten yksityisellä tiellä oli nopeusrajoitus? Sehän on yksityisaluetta! Ja jos ei ollutkaan sittenkään yksiyisaluetta, niin miten Suomesta löytyy yksityishenkilö joka pystyy jakelemaan lupia nopeusrajoituksen rikkomiseen?

72

Well-known member
Ei ollut Markus Pöyhönen. Eikä varmasti juossut farkut jalassa. Voit siis uskoa, miten sitä otti päähän, kun Mikko voitti sen.

72

Well-known member
Runar ja Kyllikki:
Pirita T. Maunula:
Ahaa...miten yksityisellä tiellä oli nopeusrajoitus? Sehän on yksityisaluetta! Ja jos ei ollutkaan sittenkään yksiyisaluetta, niin miten Suomesta löytyy yksityishenkilö joka pystyy jakelemaan lupia nopeusrajoituksen rikkomiseen?
Siellä se merkki on tänä päivänäkin.
Onpas se nyt näköjään niin vaikee uskoo, että Mikko on nopee sekä jaloin että autolla.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Pirita T. Maunula:
Runar ja Kyllikki:
Pirita T. Maunula:
Onpas se nyt näköjään niin vaikee uskoo, että Mikko on nopee sekä jaloin että autolla.
Mulle on aivan sama miten nopee se on.
Mä laitan ne väitteet omaan arvoonsa.
Mua vain askarruttaa, että millä oikeuksilla joku yksityishenkiö pystyy jakelemaan lupia ajaa 30km/h-alueella lähemmäs 200km/h?

Kun edes viranomainen ei pysty jakelemaan moisia lupia.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Pirita T. Maunula:
Runar ja Kyllikki:
Pirita T. Maunula:
Onko se nopea millään muulla tavalla...?
Ett silleen!!!!!!1

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
PohjanAkka:
jaska:
PohjanAkka:
Muutenkin huomasin olevani ennätyksellisesti tietotekniikkakoukussa
Lue foorumikoukussa!
Ett silleen!!!!!!!1
Ei forum ole minulle sentään NIIN tärkeä asia. Äläs nyt luule, että kaikki ovat sitä mitä Sinä olet! wink
Sinähän siinä myönsit, että nettiin (=foorumi) oli hinku :D wink
Ett silleen!!!!!!1

72

Well-known member
"Mua vain askarruttaa, että millä oikeuksilla joku yksityishenkiö pystyy jakelemaan lupia ajaa 30km/h-alueella lähemmäs 200km/h?"

-uteliaisuuttaan, pääsi/pääsivät itsekin näkemään. Eihän se laillista ole, mutta eipä siitä kukaan nartsannut, valittanut, suuttunut, eikä herättänyt närää missään muualla kuin täällä forumilla.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Pirita T. Maunula:
"Mua vain askarruttaa, että millä oikeuksilla joku yksityishenkiö pystyy jakelemaan lupia ajaa 30km/h-alueella lähemmäs 200km/h?"

-uteliaisuuttaan, pääsi/pääsivät itsekin näkemään. Eihän se laillista ole, mutta eipä siitä kukaan nartsannut, valittanut, suuttunut, eikä herättänyt närää missään muualla kuin täällä forumilla.
Eli tolla luvallisuudella sä ensin kumosit väittämän vaarallisuudesta. Sitten vähän myöhemmin selviää, että mitään laillista lupaa ei ollutkaan. Just joo.
Mä lähen nyt ajamaan Savagella 400 km/h. Mun entinen voikanopettaja todistaa, että se kulkee ainakin ton!! Ja vielä nastarenkailla!!!