F1-Forumin ennätystenkirja

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
No ainakin 400km/h kulkee, jos farkut jalassa ajaa!
Ett silleen!!!!!!!1

72

Well-known member
Runar ja Kyllikki:
Pirita T. Maunula:
"Mua vain askarruttaa, että millä oikeuksilla joku yksityishenkiö pystyy jakelemaan lupia ajaa 30km/h-alueella lähemmäs 200km/h?"

-uteliaisuuttaan, pääsi/pääsivät itsekin näkemään. Eihän se laillista ole, mutta eipä siitä kukaan nartsannut, valittanut, suuttunut, eikä herättänyt närää missään muualla kuin täällä forumilla.
Eli tolla luvallisuudella sä ensin kumosit väittämän vaarallisuudesta. Sitten vähän myöhemmin selviää, että mitään laillista lupaa ei ollutkaan. Just joo.
Mä lähen nyt ajamaan Savagella 400 km/h. Mun entinen voikanopettaja todistaa, että se kulkee ainakin ton!! Ja vielä nastarenkailla!!!
Hetkinen kuule, en koskaan sanonut, että poliisin lupa. Vaan omistajan/omistajien. Jos vaarallisuudella tarkoitat niitä pikkulasten allejäämisiä, niin sitä vaaraa ei siis ollut, kun ei siellä asu yhtään pikkulasta. Ja vaikka olisi ollutkin, maisemat on aakeeta laakeeta pohjanmaalaista peltoa, joten näkyvyys pitkienkin matkojen päähän erittäin hyvä.
Mikä tässä on niin vaikee ymmärtää???

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Pirita T. Maunula:
Originally posted by Runar ja Kyllikki:
[qb]
Originally posted by Pirita T. Maunula:
[qb]"Mua vain askarruttaa, että millä oikeuksilla joku yksityishenkiö pystyy jakelemaan lupia ajaa 30km/h-alueella lähemmäs 200km/h?"

Se, että "joku" on täysin valmis nielemään, uskomaan ja puolustamaan mitä tahansa puppaa vaivautumatta käyttämään omaa järkeään. wink

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jacques:
jaska:
Pirita T. Maunula:
jaska:
Onko se nopea millään muulla tavalla...?
Kuten? Sun täytyy tarkentaa kysymystä jos jotain erityistä haluat tietää.
No vaikka 50km hiihto, kauas Mikolta siihen menee (farkut jalassa) 2h?
Ett silleen!!!!!!1
Eikös tuo 50 km hiihto oo enemmän kestävyyden kuin nopeuden mittaamista?
Mut jos ton 50 kilsaa vetäsi vaikka 6,9 sekunnissa farkut jalassa, niin oishan se NOPEETA!!

72

Well-known member
Runar ja Kyllikki:
Pirita T. Maunula:
[qb]
[qb]"Mua vain askarruttaa, että millä oikeuksilla joku yksityishenkiö pystyy jakelemaan lupia ajaa 30km/h-alueella lähemmäs 200km/h?"

Se, että "joku" on täysin valmis nielemään, uskomaan ja puolustamaan mitä tahansa puppaa vaivautumatta käyttämään omaa järkeään. wink
No käytäpä sä sit sitä järkeä mun puolesta; mikä tossa tökkii?

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Pirita T. Maunula:
En tiedä. Ei tuo harrasta hiihtoa muuten kuin himassa suksimalla vittuun usein. :p
Hohhoijaa.... :rolleyes:

Ja vielä joku jaksaa ihmetellä, kun täällä mennään joskus henkilökohtaisuuksiin..

72

Well-known member
Mikko on mielestään paska kaikissa muissa urheiluun liittyvissä jutuissa paitsi juoksussa ja autolla-ajossa.

Omista urheilusuorituksistani, että hiihto ei tosiaan ole vahva laji, mutta kouluaikoina sain kerran III palkinnon sekä 60 metrin juoksussa että korkeushypyssä. Shortsit ja t-paita varusteina sekä lenkkarit. Tuloksia en muista, mutta tuskinpa mitkään ihmeelliset.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Pirita T. Maunula:
Runar ja Kyllikki:
Pirita T. Maunula:
[qb]

No sanotaan ihan suoraan kun kerran suoraan kysyt. Kunhan muistat, että itse kysyit: Se, että joku vetäsee tosta vaan kouluikäisena liikuntatunnilla 6,9 sekkaa 60 metrin ajaksi on vitun vale. Tuohon eivät pysty edes kaikki täysi-ikäiset, koko ikänsä pikajuoksua harrastaneet suomalaiset.

Tarpeeks suoraan sanottu?

72

Well-known member
arnold:
Pirita T. Maunula:
En tiedä. Ei tuo harrasta hiihtoa muuten kuin himassa suksimalla vittuun usein. :p
Hohhoijaa.... :rolleyes:

Ja vielä joku jaksaa ihmetellä, kun täällä mennään joskus henkilökohtaisuuksiin..
Kyllä. Koska jos mä menen henkilökohtaisuuksiin, teen sen Maunuloiden piikkiin omasta elämästämme, mutta en tee sitä teille muille (toivon mukaan) teidän elämästänne.

72

Well-known member
Runar ja Kyllikki:
Pirita T. Maunula:
Runar ja Kyllikki:
Pirita T. Maunula:
[qb]

No sanotaan ihan suoraan kun kerran suoraan kysyt. Kunhan muistat, että itse kysyit: Se, että joku vetäsee tosta vaan kouluikäisena liikuntatunnilla 6,9 sekkaa 60 metrin ajaksi on vitun vale. Tuohon eivät pysty edes kaikki täysi-ikäiset, koko ikänsä pikajuoksua harrastaneet suomalaiset.

Pidän suorasta puheesta. Mutta en käsitä, että toisen hyviä suorituksia ei voida uskoa, ei vaikka mikä olisi. Enkä vieläkään ymmärrä, mikä autojutussa tökkii sulle?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Pirita T. Maunula:
Runar ja Kyllikki:
Pirita T. Maunula:
Runar ja Kyllikki:
Pirita T. Maunula:
[qb]

Pidän suorasta puheesta. Mutta en käsitä, että toisen hyviä suorituksia ei voida uskoa, ei vaikka mikä olisi. Enkä vieläkään ymmärrä, mikä autojutussa tökkii sulle?
Nopeuden 174km/h käyttäminen 30 km/h alueella. Eivät ne kyltit ole siellä huvikseen. Jos tuohon on laitettu noin alhainen rajoitus, siihen on saatanan pätevä syy. Kolmekymppisiä ei ihan tosta vaan laitella pitkin metsiä.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Muistin juuri, että juoksin ala-asteen kuudennella 60 metriä aikaan 6,5 sekuntia. Eikä teillä ole mitään syytä olla uskomatta tätä. Pistääkö joku muuten paremmaksi?

72

Well-known member
Runar & Kyllikki:

En tiedä, miksi se rajoitus on siinä, mutta jos mulla ois oma tie, joka johtaa vain mun tiluksille, antasin kyllä uteliaisuuttani jonkun tyypätä autoa siinä. Itsepähän vaarat tietäisin, jos niitä olisi.

72

Well-known member
Charlie:
Muistin juuri, että juoksin ala-asteen kuudennella 60 metriä aikaan 6,5 sekuntia. Eikä teillä ole mitään syytä olla uskomatta tätä. Pistääkö joku muuten paremmaksi?
Mikko on ylpeä saavutuksistaan, ja saa ollakin. Mikon tuntien sitä ei kiinnosta, jos joku on päättänyt olla uskomatta sen hyviin tuloksiin.