Hetkinen kuule, en koskaan sanonut, että poliisin lupa. Vaan omistajan/omistajien. Jos vaarallisuudella tarkoitat niitä pikkulasten allejäämisiä, niin sitä vaaraa ei siis ollut, kun ei siellä asu yhtään pikkulasta. Ja vaikka olisi ollutkin, maisemat on aakeeta laakeeta pohjanmaalaista peltoa, joten näkyvyys pitkienkin matkojen päähän erittäin hyvä.Runar ja Kyllikki:
Eli tolla luvallisuudella sä ensin kumosit väittämän vaarallisuudesta. Sitten vähän myöhemmin selviää, että mitään laillista lupaa ei ollutkaan. Just joo.Pirita T. Maunula:
"Mua vain askarruttaa, että millä oikeuksilla joku yksityishenkiö pystyy jakelemaan lupia ajaa 30km/h-alueella lähemmäs 200km/h?"
-uteliaisuuttaan, pääsi/pääsivät itsekin näkemään. Eihän se laillista ole, mutta eipä siitä kukaan nartsannut, valittanut, suuttunut, eikä herättänyt närää missään muualla kuin täällä forumilla.
Mä lähen nyt ajamaan Savagella 400 km/h. Mun entinen voikanopettaja todistaa, että se kulkee ainakin ton!! Ja vielä nastarenkailla!!!
En tiedä. Ei tuo harrasta hiihtoa muuten kuin himassa suksimalla vittuun usein.jaska:
No vaikka 50km hiihto, kauas Mikolta siihen menee (farkut jalassa) 2h?Pirita T. Maunula:
Kuten? Sun täytyy tarkentaa kysymystä jos jotain erityistä haluat tietää.jaska:
Onko se nopea millään muulla tavalla...?
Ett silleen!!!!!!1
Pirita T. Maunula:
Originally posted by Runar ja Kyllikki:
[qb]Se, että "joku" on täysin valmis nielemään, uskomaan ja puolustamaan mitä tahansa puppaa vaivautumatta käyttämään omaa järkeään. winkOriginally posted by Pirita T. Maunula:
[qb]"Mua vain askarruttaa, että millä oikeuksilla joku yksityishenkiö pystyy jakelemaan lupia ajaa 30km/h-alueella lähemmäs 200km/h?"
Mikä tässä on niin vaikee ymmärtää???
Eikös tuo 50 km hiihto oo enemmän kestävyyden kuin nopeuden mittaamista?jaska:
No vaikka 50km hiihto, kauas Mikolta siihen menee (farkut jalassa) 2h?Pirita T. Maunula:
Ett silleen!!!!!!1
Mut jos ton 50 kilsaa vetäsi vaikka 6,9 sekunnissa farkut jalassa, niin oishan se NOPEETA!!Jacques:
Eikös tuo 50 km hiihto oo enemmän kestävyyden kuin nopeuden mittaamista?jaska:
Ett silleen!!!!!!1
Runar ja Kyllikki:
Pirita T. Maunula:
No käytäpä sä sit sitä järkeä mun puolesta; mikä tossa tökkii?Originally posted by Runar ja Kyllikki:
[qb]Se, että "joku" on täysin valmis nielemään, uskomaan ja puolustamaan mitä tahansa puppaa vaivautumatta käyttämään omaa järkeään. winkOriginally posted by Pirita T. Maunula:
[qb]"Mua vain askarruttaa, että millä oikeuksilla joku yksityishenkiö pystyy jakelemaan lupia ajaa 30km/h-alueella lähemmäs 200km/h?"
Hohhoijaa....Pirita T. Maunula:
En tiedä. Ei tuo harrasta hiihtoa muuten kuin himassa suksimalla vittuun usein.
Pirita T. Maunula:
Runar ja Kyllikki:
No sanotaan ihan suoraan kun kerran suoraan kysyt. Kunhan muistat, että itse kysyit: Se, että joku vetäsee tosta vaan kouluikäisena liikuntatunnilla 6,9 sekkaa 60 metrin ajaksi on vitun vale. Tuohon eivät pysty edes kaikki täysi-ikäiset, koko ikänsä pikajuoksua harrastaneet suomalaiset.Pirita T. Maunula:
No käytäpä sä sit sitä järkeä mun puolesta; mikä tossa tökkii?Originally posted by Runar ja Kyllikki:
Tarpeeks suoraan sanottu?
Kyllä. Koska jos mä menen henkilökohtaisuuksiin, teen sen Maunuloiden piikkiin omasta elämästämme, mutta en tee sitä teille muille (toivon mukaan) teidän elämästänne.arnold:
Hohhoijaa....Pirita T. Maunula:
En tiedä. Ei tuo harrasta hiihtoa muuten kuin himassa suksimalla vittuun usein.
Ja vielä joku jaksaa ihmetellä, kun täällä mennään joskus henkilökohtaisuuksiin..
Runar ja Kyllikki:
Pirita T. Maunula:
Pidän suorasta puheesta. Mutta en käsitä, että toisen hyviä suorituksia ei voida uskoa, ei vaikka mikä olisi. Enkä vieläkään ymmärrä, mikä autojutussa tökkii sulle?Runar ja Kyllikki:
No sanotaan ihan suoraan kun kerran suoraan kysyt. Kunhan muistat, että itse kysyit: Se, että joku vetäsee tosta vaan kouluikäisena liikuntatunnilla 6,9 sekkaa 60 metrin ajaksi on vitun vale. Tuohon eivät pysty edes kaikki täysi-ikäiset, koko ikänsä pikajuoksua harrastaneet suomalaiset.Pirita T. Maunula:
Pirita T. Maunula:
Runar ja Kyllikki:
Nopeuden 174km/h käyttäminen 30 km/h alueella. Eivät ne kyltit ole siellä huvikseen. Jos tuohon on laitettu noin alhainen rajoitus, siihen on saatanan pätevä syy. Kolmekymppisiä ei ihan tosta vaan laitella pitkin metsiä.Pirita T. Maunula:
Pidän suorasta puheesta. Mutta en käsitä, että toisen hyviä suorituksia ei voida uskoa, ei vaikka mikä olisi. Enkä vieläkään ymmärrä, mikä autojutussa tökkii sulle?Runar ja Kyllikki:
Tuota ennätystä lienee mahdoton rikkoa!Albert Oil:
Tää loputon jarnaus pistää mun munakarvat ihan vinksinvonksin.
Mikko on ylpeä saavutuksistaan, ja saa ollakin. Mikon tuntien sitä ei kiinnosta, jos joku on päättänyt olla uskomatta sen hyviin tuloksiin.Charlie:
Muistin juuri, että juoksin ala-asteen kuudennella 60 metriä aikaan 6,5 sekuntia. Eikä teillä ole mitään syytä olla uskomatta tätä. Pistääkö joku muuten paremmaksi?