F1-Forumin ennätystenkirja

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt välähti looginen selitys jutuille: Piritahan aiemmin kehui olevansa naimisissa vittuilun maailmanmestarin kanssa (milloinkohan ja missä viralliset kisat on järjestetty???). Mikon on siis näin ollen täytynyt treenata vittuilua koko ikänsä, minkä seurauksena on varmaankin usein tullut pakottava tarve perääntyä nopeasti. Tämä siis selityksenä nopeaan juoksemiseen ja sitten myöhemmällä iällä raskaaseen kaasujalkaan.

Ja koko juttu sitten on varustettu pelkin: :D :D :D näin niinkuin väärinkäsitysten välttämiseksi wink

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Oubin vesikuperkeikka-ennätys on vihdoin historiaa! Rikoin maagisen 15 kuperkeikan rajan tänään! Ensimmäiset kymmenen olivat helppoja, ajattelin 20:n menevän tänään rikki,mutta sitten alkoi hirveä huimaus,ja viimeiset kaksi keikkaa tulivat puolitajuttomassa tilassa. Olen silti varma tuloksestani. Ehkä.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
epeli:
Oubin vesikuperkeikka-ennätys on vihdoin historiaa! Rikoin maagisen 15 kuperkeikan rajan tänään! Ensimmäiset kymmenen olivat helppoja, ajattelin 20:n menevän tänään rikki,mutta sitten alkoi hirveä huimaus,ja viimeiset kaksi keikkaa tulivat puolitajuttomassa tilassa. Olen silti varma tuloksestani. Ehkä.
Olikos sulla farkut päällä? Jos ei ollut ni laitappa, kierroksia tulee heti 25kpl lisää!
Ett silleen!!!!!!!1

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Tuskinpa Oopee tarkoitti tätä toikkia kovin vakavasti otettavaksi....vai yritetäänkö tässä tehdä voorumin jarnauksen ennätystä ? wink

Olen muuten itsekin (10v) pärjäillyt hyvin juoksussa. Sain pronssia. Olin tosi ylpeä, vaikka hiukan harmittikin että osallistujia ei ollut kolmea enempää. :eek:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Formulanomi:
Olen muuten itsekin (10v) pärjäillyt hyvin juoksussa. Sain pronssia. Olin tosi ylpeä, vaikka hiukan harmittikin että osallistujia ei ollut kolmea enempää. :eek:
No mutta hei ei se mitään, podium-sijotus on aina podium-sijotus!
Ett silleen!!!!!!1

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska:
Formulanomi:
No mutta hei ei se mitään, podium-sijotus on aina podium-sijotus!
Ett silleen!!!!!!1
Hyvä tietää...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Formulanomi:
Tuskinpa Oopee tarkoitti tätä toikkia kovin vakavasti otettavaksi....vai yritetäänkö tässä tehdä voorumin jarnauksen ennätystä ? wink

Itse sain hiihdossa 11 vuotiaana peräti hopeaa, osallistujia sarjassani oli 2 minun lisäkseni, eli voitin jopa yhden! :)

Olin myös tosi tyytyväinen tuohon, vaikka kaatumisen takia menetin voiton täpärästi (10-15 sekuntia) luokka-asteeni parhaimmalle urheilijalle. Mut oishan se ollut hänelle noloa jos tällainen liikuntaa vain unissaan harrastanut ois tullut ja kyykyttänyt.. :)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
2perhepizzaa parissa tunnissa.

3kultamitalia 7.luokan yleisurheilukisoista (60m, kuulantyöntö ja pituushyppy)
8.luokalla kisat jäivät väliin ja 9.luokalla hopeaa kuulantyönnössä ja pronssia 800metrillä.

10päivän festariputki (tänä kesänä Provinssi-Raumanmeri), jonka aikana tuli parhaimmillaan juotua 10tunnissa kori olutta (painoa 72kg) ja sen jälkeen pysyin valveilla vielä 16tuntia ilman viinan tippaa.
Putken aikana minut lisäksi puhallutettiin kerran. Olo ei ollut lainkaan humalainen, enkä ollut vähään aikaan juonut, mutta 2.7promillea puhalsin.

3ahdistelevaa tyttöä samana iltana. Kieltäydyin lähtemästä heidän matkaansa, koska olin varattu.. viikko eteenpäin ja tyttökaveri ilmoitti jättävänsä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni:
3ahdistelevaa tyttöä samana iltana. Kieltäydyin lähtemästä heidän matkaansa, koska olin varattu.. viikko eteenpäin ja tyttökaveri ilmoitti jättävänsä.
Ei varmaan vituttanut? :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Terveellisemmältä puolelta banaanin kuorimisen epävirallinen ME, joka oli niihin aikoihin (80-luvulla) pikkasen yli 2 sekkaa (jotain 2.19 tai sillee, en muista enää) ja sit vähemmän fiksuna enkkana vuoden 1987 Koivu ja Tähti rok-festareilla yhden päivän aikana 6 pulloa viinaa, joista kevyin kama oli kahvilikööri. En kyllä muista paljonko tarjosin jengille jota tapasin festarialueella kasapäin, että kaikkee en juonu todellakaan, mutta paljon kuitenkin eek!

Urheiluenkkoja/mitskuja en viitti edes tähän latoa. Ei riitä aika eikä kiinnostus sekä yritän olla rehellinen wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Terveellisemmältä puolelta banaanin kuorimisen epävirallinen ME, joka oli niihin aikoihin (80-luvulla) pikkasen yli 2 sekkaa (jotain 2.19 tai sillee, en muista enää)
Farkuilla vaiko ilman? eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tais olla joo farkut käsi... eek! jalassa. Mutsi ja kaveri (2 kelloa, jonka se vaati Guinnessin sääntöjen mukaan: keskiarvo...) otti aikaa kaikkina niinä kertoina (baut sata) kun sitä yritin tehä...

Jaa... nythän tosta tulikin villi ajatus... ->mutsia ja kaveria alko vituttaan koko homma ja ne vaan klikkas sen ajan, että se hullutus joskus loppuis eek! :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki:
Moon juossu 60 metrii aikaan 6,9 sekkaa farkut jalassa joskus kouluaikana.
Juu, toi on yks mitä mä en oo koskaan tehny ja toinen juttu mitä en myöskään oo tehny on se, että en oo koskaan ajannu 24 tunnissa autolla pisteestä A pisteeseen B, joiden välinen suora reitti maanteitse olis yli 3100 km johon siis kuluis 100 km:n keskituntinopeudella yli 31 tuntia ja ajannu tuona aikana lautalla kahden maan välissä sekä poikennu matkalla kaffella yhdeksässä eri pääkaupungissa pidentäen näinollen tuota suoraan mitattua reittiä huomattavasti. Kaikennäköistä muuta mä kyllä oon tehny doubtful