F1-Forumin ennätystenkirja

72

Well-known member
Sam:
ja mitä tuohon kaljamäärään tulee pikaisella tahdilla, niin voidaan päätellä että on ehtinyt kusi nousta päähän (toivottavasti ei ole jäänyt wink ) No, olen minäkin imuroinut 6 olutta (2 litraa) neljään tuntiin kertaakaan kusematta...
Toivottavasti oot päässyt jo kusasemaan.

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Syöny ja juonut olen aivan älyttömästi. Joskus ruuan kanssa on mennyt kaksi täyttä pulloa viiniä + muut kyytipojat ja alkupalat. Sit mä olen lihonut aikuisijässä 23 kg yhden vuoden aikana ja helposti.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Norman:
Sit mä olen lihonut aikuisijässä 23 kg yhden vuoden aikana ja helposti.
Eikö tehny tiukkaakaan?

Olen laihtunut lähes 20kg hieman päälle neljässä kuukaudessa. Kiitos Puolustusvoimat. Kilot on nyttemmin tullut jo takaisin. frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Matxi:
Olen laihtunut lähes 20kg hieman päälle neljässä kuukaudessa. Kiitos Puolustusvoimat. Kilot on nyttemmin tullut jo takaisin. :(
Ma olen laihtunut 15 kiloa kuukaudessa, kiitos salmonellan, jota laakarisetani ei tunnistanut asuessani heidan luona Saksassa.
Rasvaprossa oli alle 10 jo alkupainossa, joten kaikki mita meni oli lihasta.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Myllis:
Matxi:
Olen laihtunut lähes 20kg hieman päälle neljässä kuukaudessa. Kiitos Puolustusvoimat. Kilot on nyttemmin tullut jo takaisin. :(
Ma olen laihtunut 15 kiloa kuukaudessa, kiitos salmonellan, jota laakarisetani ei tunnistanut asuessani heidan luona Saksassa.
Rasvaprossa oli alle 10 jo alkupainossa, joten kaikki mita meni oli lihasta.
Mä luulin jo, etten ole koskaan tehnyt mitään ennätystä, mutta tässäpä:

Laihduin 14kg kahdessa viikossa!

Kiitos synnytyksen :p

JOC

tavallinen virtanen
Matxi:
JOC:
matkannut autolla 5000km viikossa.
No eihän tuo ole henkilöautolla temppu eikä mikään. Pistetään vähä paremmaksi : rekka-autolla vuorokaudessa rapia 1700km. Noh, meitä oli kaks kuskia, yksin olisi mennyt 'hieman' laittomasti kyllä. Matka oli jostain pohjois-Norjasta Göteborgiin.
Kuorma-autolla Saksassa yhdellä kuskilla.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Tuo Maunulan rykäisemä 60-metrinen alkaa nousta jo legendaksi. "Käsi"ajastakin on näköjään lähtenyt vielä maalikameratarkistuksessa kymmenys pois, viimeksi tulos oli mielestäni tasan 7 sekuntia. Se, että joku Maurice Greene on juossut vain 6 kymmenystä kovempaa piikkareilla ja trikoissa, vain nostaa entisestään suorituksen arvoa. :)

Vesku

Maatalousneuvos
OoPee:
Kolme pitkää (0.5 l) kolmeen minuuttiin, niin että jokainen bisse tuli juotua alta 7 sekunttiin.
Joskus kauan sitten opiskeluaikoina kellottivat ison tuopin aikoja minullekin:
pöydästä ( täysi) pöytään (tyhjänä) 4.6 sek. Eikä roiskeita pitkin rinnuksia! Ehkäpä otin pari kierrosta ensin harjoittelua!

Vesku

Maatalousneuvos
Heee... muistin vielä yhden jutun! Jos kalja menee nopeasti alas, niin jotain tulee uloskin! Ei tällä kertaa yrjöä!! :p
Pari kertaa mitattu huutamalla desibelitkin! "Viralliselta" 1.5 metrin päästä 118.5 dB ja vajaan puolen metrin päästä yli 120 db!

72

Well-known member
Mikon liikunnanopettaja oli täysin tyrmistynyt ja ymmällään Mikon juoksusta. Yritti houkutella harrastamaan lajia kilpamielessä, mutta turhaan.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Pirita T. Maunula:
Mikon liikunnanopettaja oli täysin tyrmistynyt ja ymmällään Mikon juoksusta. Yritti houkutella harrastamaan lajia kilpamielessä, mutta turhaan.
Voih, minkä neekerin Suomi onkaan hänessä menettänyt frown

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Pirita T. Maunula:
No ois kannattanut jatkaa, kun tuosta laskemalla vertailun Greenen tuloksia vastaan, Mikko ois juossut 100m 10,57, jolla ois jaetulla 31 tilalla Suomen kaikkien aikojen tilastossa. Eikä Suomen ennätyksestä uuvu kuin 0,36s. Verkkareilla ja piikkareilla tuo ois voinut mennäkin! Siihen kun vielä lisätään treenaaminen, ni kas kummaa Mikko ois varmaan tän hetken nopein ihminen maailmassa!

Tai sitten on olemassa se häviävän pieni mahdollisuus, että ko. aika oli ajanottovirhe! eek!
Ett silleen!!!!!!!!1

<small>[ 15-08-2003, 08:54: Message edited by: jaska ]</small>

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Herää kysymys mikä Mikon ajoi moiseen urotekoon ja kuka otti aikaa? En lähde arvailemaan, miksi hän ylipäätään edes juoksi.